Ruoka alennuksessa

Anonyymi

S marketissa oli ruokaa alennuksessa. Hyllyssä hinta maksoi 0.79 euroa. Kassalla tuote maksoisin 1.99 euroa. Iso kyltti oli vielä hyllyssä että ale. Aika iso vedätys oli ja pyysin hyvitystä kassalla koska huomasin vasta maksaessa että hinta oli paljon suurempi mutta hyvitystä en saanut. Menin ostamaan viisi pakettia eli menetin 7 euroa.

26

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa tapauksessa, jos kassalla pyytävät enemmän, kuin mitä tuotteen hinta oli hylyssä, niin ei sitä tuotetta tarvitse maksaa, toteaa vaan mikä tuotteen hinta oli eli 0,79 ja kassa pyytää siitä 1,99 euroa.
      Toteaa vaan, että pitäkää tuotteenne, kun ei hinta täsmää ja lähtee menee,.
      Ei asiakkaan tarvi alkaa kassakuittiin mitään allekirjoitusta kirjoittamaan, että ostos on peruttu, sen voi jättää silleen, kun ei asiakas ole tuotetta edes mukaansa ottanut, vaan se on jäänyt kassalle, joka voi itse tehdä tarvittavat ostoksen peruutukset.

    • Anonyymi

      Jos maksaa kortilla ja huomaa vasta sen jälkeen että hinta olikin korkeampi niin ei saa rahaa takas. Joskus käynyt niin itselle että hinta olikin korkemapi

      • Anonyymi

        Sun faijas oli korkemapi sun mutsilles, moro.


    • Anonyymi

      Sä oot varmaan ottanut yhteyden oikeusapuhenkilöösi, sillä ilmoittamasi erotukset hinnoissa miltei vaikuttavat jo aikaan, milloin faijasi pippelistä vilisti jotain sun mutsiisi.....
      ?
      https://m.youtube.com/watch?v=6QE-KfhG6BQ

    • Anonyymi

      Kyllä saa hyvitykset jos hinta väärin.Veikkaan että aloittaja tarvisi silmälasit.

    • Anonyymi

      Ostin maitoa se oli 50% alennuksessa. Se oli oikeaa punaista maitoa.

    • Anonyymi

      Tyhmä. Miks maksoit? Mä en ainakaa olis. Monissa kaupppaketjuissa usein Alehinta ja hinta kassalla poikkeavat. En ole kertaakaan maksanut täyttä hintaa, jos hyllyllä on ale hinta.

    • Anonyymi

      Kauppiaan on myytävä tuote sillä hinnalla, minkä se on hyllyssä ilmoittanut. Kauppiaan/kassan selittelyt, että hinta on unohtunut vaihtaa tms.. ei poista sitä, että tuote on myytävä hyllyyn merkityllä hinnalla. Käykööt vaihtamassa lapun ja korjatkoon mokansa antamalla tuote alennetulla hinnalla asiakkaalle.

      Tarkistakaa etenkin niiden tuotteiden hinta tarkkaan, mitkä joutuu itse punnitsemaan. Hyvin usein siihen liimalappuun tulee ihan toinen kilohinta, kuin mitä on hyllyssä. Ja arvatenkin se hinta on aina korkeampi, kuin hyllyssä ilmoitettu. Kun siitä huomauttaa, niin aina löytyy selitys, että vaakaan ei ole ehditty vaihtaa uutta hintaa, vaikka se on tarjouksessa tms. puppua.

      Vaatikaa tuote sillä hinnalla, mikä hyllyyn on laitettu.

    • Anonyymi

      Jos alennuskyltti jonkun tuotteen vieressä ja kassalla eri hinta niin kyllä hyvityksen saa. Toki se alennuskyltti on voitu unohtaa.Tarkkana saa olla että todellakin alennetulla hinnalla.

    • Anonyymi

      S marketeissa on huono asiakaspalvelu. Olen sen itse huomannut. Monesti antavat käteisellä maksamisen jälkeen liian vähän vaihtorahaa takas. Sitten sitä siinä pitää selvitellä pitkään ja jonoa syntyy ja kaikki katsoo niin nuori myyjä siinä menee paniikiin. Muutaman kerran niin käynyt. En minä mistään muutamasta pennistä valita mutta olen saanut jopa 30 euroa liian vähän vaihtorahaa takas niin sitten huomautan.

      • Anonyymi

        S-marketissa saa sentään sillä hinnalla mikä on ilmoitettukin ja halutessa saa jopa bonuksia, mutta K-marketissa pitää olla mukana joku K-kortti. Ellei sulla ole niin hyllyn 3,49 maksava
        tavara onkin kassalla 4,20 €. Ihan jokainen K-tarjous tavara eli vahvasti huijataan.


    • Jaaaaaaaaaaaa.. mä oon saanu muutaman kerran lonkerot ja oluet 90 prosentin ALENNUKSELLA kun myyjä on laittanut vain kappale hinnan eikä keissiä. Enkä minä ole halunnut nolata myyjää. ja oon huomannu myöhemmin kun menny automaatilla enkä manuaalina.Miten olisi pitänyt toimia? olenko rosmo,roisto vai peräti ryöväri?

    • Anonyymi

      Joskus hyllyjen välissä voi olla ihan kelpo seuraakin.

    • Anonyymi

      Kyllä näitä henkilöitä löytyy jotka ei saa tarjoustuotteita oikeeseen hintaan sitten vaihtorahasta vääriin hmmm paljonkos tulee tuota alkoholia juotua. Yleensä jos joku virhe ni perhana se aina niin että asiakas häviää. Mutta kaupoilla toisaalta reilu systeemi on jos virheen tekevät.

    • Anonyymi

      Suomalaista osaamista? Ihan kehitysmaa tason sohlaamista.

    • Anonyymi

      Tyhmyyttäsi maksoit! Jos hinta hyllyssä, niin sillä hinnalla myydään. Ostin taannoin virvoitusjuomaa, joka oli hyllyssä olevan lapun mukaan tarjouksessa (tosi edullista) ja kassalla minulta otettiin aivan sikahinta. Reklamoin välittömästi ja myyjät kävivät tarkistamassa hinnan sieltä hyllystä, ensin tosin eivät löytäneet, kun niitä juomia oli kahdessa paikassa ja siihen toiseen oli jäänyt se vanha tarjoushinta. Myönsivät virheen ja sain hyvityksen, sekä tietty ne todella edulliset virvoitusjuomat!

      Toinen juttu, että monasti tarjoustuote on loppunut ja tarjouksessa ei ole mainittu, että tarjous koskee erää, niin silloin olen saanut hyvityslapun ja sillä olen saanut ostaa tarjoushinnalla tuotteet, kun niitä on ollut myöhemmin saatavilla.

      Ihan simppeliä hommaa, pitää osata vaatia ja pitää puolensa. Jos tarjouksessa ei ole rajoitettu ja tuote on edullista, niin ostan kyllä kerralla vaikka useamman vuoden tarpeen (hernekeittoa myytiin 0,19€/purkki, pitkä päiväys, ostimme kunnon kotivaran sitä hernaria).

    • Anonyymi

      Kerran sain hyvityksen kun kassajärjestelmässä virhe niin muistaakseni ilmaiseksi tuotteen. Kyllä kauppa myöntää virheen ei se siitä kiinni ole.Tarjouskyltti unohtunut niin sillä hinnalla myytävä.

      • Anonyymi

        Reklamoin virheellisestä tuotteesta, niin K-kuluttajaneuvonta lupasi minulle jonkun lahjakortin, mikä ei vielä ole saapunut. Tuleeko mahdollisesti ratsupostilla ?.
        Jos nariseminen on noin tuottoisaa, niin pitäisikö alkaa ammattivalittajaksi.
        Mutta ei se taida kannattaa, kun Lidlistä saa kuitenkin saman, mutta ehjän tuotteen varmuudella paljon halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reklamoin virheellisestä tuotteesta, niin K-kuluttajaneuvonta lupasi minulle jonkun lahjakortin, mikä ei vielä ole saapunut. Tuleeko mahdollisesti ratsupostilla ?.
        Jos nariseminen on noin tuottoisaa, niin pitäisikö alkaa ammattivalittajaksi.
        Mutta ei se taida kannattaa, kun Lidlistä saa kuitenkin saman, mutta ehjän tuotteen varmuudella paljon halvemmalla.

        Reklamaatiot yleistynyt kun ihmiset haluavat lahjakortteja mutta helkkaristi virheellisiä tuotteita on ollut mitä lukenu lehdistä.


    • Anonyymi

      Aika huonosti hyvittävät tuotteesta. Muutaman kerran olen ostanut vaikkapa vesimelonia prismasta. Vesimelonista ei päältä päin näe onko se pilalla mutta kun sen halkaisee niin ollut täysin pilaantunut. Olen sitten ottanut valokuvan ja asiakaspalveluun ottanut yhteyttä ja lähettänyt kuvan kuitista ja melonista. No ovat luvaneet rahat takas mutta en ole sitten saanut rahoja takas. Ei 4 euron vesimeloni talouttani kaada mutta periaatteessa pilaantunut tuote pitää korvata minun mielestä.

      • Anonyymi

        Kyllä meille on aina hyvitetty pilalliset tai virheelliset tuotteet. Viimeksi oli salaattijuustokuutiot pilallisia, reklamoin niistä ja hyvittivät lahjakortilla. Aiheettomia valituksia emme tee, koska se on petos! Kuva vaan ja tarkat tiedot viallisesta tuotteesta, että voivat korjata virheensä tai reklamoida eteenpäin valmistajille, kyllä kannattaa pitää puolensa!


    • Anonyymi

      Noinhan mikää kauppa ei toimi, jotta sulta on tainnut jäädä jotain huomaamatta. - Nm. Ole tarkempi

    • Anonyymi

      Kallita on ruoka. En tiedä mitä ruokaa enää voisin ostaa. Pitää syödä vain joka toinen päivä koska ei ole rahaa syödä joka päivä. Kalapuikkoja voisi ostaa mut niitten hinta noussut 0.60 euroa myös. Makaroonilaatikkoa voisi tehdä ja syödä sitä sitten 3 päivää.

      • Anonyymi

        Ja hahhah, että muka varaa syödä joka toinen päivä! Mihin tuhlaat rahasi, kun muka ruokaan ei riitä?? Aamupuuro maksaa 0,03€ lautasellinen, soijamakaronilaatikko maksaa iso uunivuoka alle euron ja syöt siitä monta päivää, kun meidän perhekin syö kolme päivää siitä.
        Ja vaikka tekee juhlavampaakin ruokaa, niin ei maksa mahdottomia, tupakka-askin hinnalla saa viikon safkat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hahhah, että muka varaa syödä joka toinen päivä! Mihin tuhlaat rahasi, kun muka ruokaan ei riitä?? Aamupuuro maksaa 0,03€ lautasellinen, soijamakaronilaatikko maksaa iso uunivuoka alle euron ja syöt siitä monta päivää, kun meidän perhekin syö kolme päivää siitä.
        Ja vaikka tekee juhlavampaakin ruokaa, niin ei maksa mahdottomia, tupakka-askin hinnalla saa viikon safkat!

        Eihän ruoka ole kallista. Tuli äkkiä poikkeustila ja jouduin hankkimaan ruokaa kolmeksi päiväksi. Lasku oli sapuskoista 30 €/ 3 pv ja ostin vain eineksiä, mikä on kallista.
        Jos olisi ostanut vain raaka-aineita ja tehnyt itse, niin olisi maksanut vain murto-osan tuosta edellisestä summasta. Eli mitään tekemätönkin saisi kuukauden ruoat 300 eurolla.
        Ja toiset vaan valittaa että rahat ei riitä (500 € toimeentulotukea) vaikka kaljaa litkitään ja röökiä vedetään. Nyut kahville, sillä sitä on hyllyt notkollaan.


    • Anonyymi

      Tein jauhelihakastikkeen ja keitin perunoita.Varhaiskaalia pienensin vähän sivuun niin eipä tuokaan nyt paljon tule kustantaan Perusraaka aineista valmistaa. Kai nyt kaikill mukulana lämmintä ruokaa on ollut. Tosi köyhä ostaa leivän,leikkelettä juustoa siivutettuna,valmispizza ja tuossa sitten päivän safka ai niin 1l maitoa ehkäpä vielä kioskilta.Köyhyys tyhmentää kun joka päivä odottaa kelasossurahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe