Keväällä kun aurinko lämmittää asfaltin, niin sammakot tulevat lämmittelemään asfaltille.
Sama on Elokapinan kanssa. Talvella eivät istu Mannerheimintiellä, koska virtsatietulehdus ja muutenkin peppua paleltaisi, mutta keväällä asia on täysin eri..
Viekä tämä uskottavuuden pois Elokapinan kapinoinnista?
-Vastaus on yksiselitteisesti: Toudellakin!
Nyt ei enää Elokapinallisilla peppua palella.
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mites kun sataa vettä? Mennäänkö silloin sisätiloihin möykkäämään? Vaikka kirjastoon?
- Anonyymi
Hävetkööt käytöstään, kun Euroopassa on sota!
- Anonyymi
Totta! Noilla vain oma napa mielessä!
Vihreät 👎🏼 - Anonyymi
Mitäpä ne keskenkasvuiset pääosin sossun rahoilla elävät osaa hävetä.
Ei niitä mietitytä tms. yhtään vaikka Suomessa ruuan hinta, energian-, polttoaineen hinta nousisi pilviin. Ei mietitytä ku sossusta saa rahaa ja itse ei tarvitse aamuisin töihin lähteä.
Myös yhteiskunnan ohjaamat tuet kohdistuu juuri näihin makoilijoihin jotka ei kotisohvaltaan lähde kuin muiden harmiksi teille istuskelemaan.
Kaikki em elämiseen liittyvät hintakorotus tuet tulisi kohdentaa keskituloisille työssä käyville ihmisille jotka mm sitä omaa autoa joutuvat pakon sanelemana käyttämään. Tämä keskiluokka on se porukka joka yhteiskunnan selkärankana toimii ja palettia pyörittää jotta jaettavaa riittää niille jotka töitä ei tee. Kun ja jos tämä selkäranka katkeaa, ei ole sossussa jaettavaa rahaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936