Hei!
Olen vajaa 5-kymppinen varattu akateeminen mies Helsingistä.
Olen jo pidempään haaveillut tutustumisesta edustavaan akateemiseen pariskuntaan, jossa mies fantasioi aisurin roolista. Itse haluaisin olla Alfa, joka tyydyttää Hotwifea miehen katsellessa tai avustaessa.
Sopivassa seurassa kuvioon voisi sisältyä myös biseksuaalisia elementtejä. Esimerkiksi niin, että aisuri imee minut kovaksi vaimoaan varten tai nuolee klitorista 69:ssä samalla kun hyvänkokoinen kaluni pumppaa vaimon kosteaa pillua.
Haluaisin vihdoin päästä toteuttamaan fantasiaani ja tutustua täysijärkiseen ja kivaan pariin, joka on haaveillut tällaisesta kuviosta, muttei välttämättä ole vielä löytänyt sopivaa laadukasta miestä toteuttamaan unelmiaan.
Olisi mielenkiintoista kuulla pariskuntien ajatuksia aiheesta ja tietenkin myös löytää sopiva pari salaisiksi ystävikseni.
Myös Kikin kautta saa ottaa yhteyttä: Alfa_Hki
Olisi kiva kuulla juuri teistä! :-)
Haluan Alfaksi!
Anonyymi
4
903
Vastaukset
- Anonyymi
Yök! Vaikuttaapa ylimieliseltä öklöltä.
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä juuri siltä mitä olemme etsimässä, mutta asumme Pohjois-Suomessa. T: Minna & Jouni
- Anonyymi
Hei vaan! Olen akateeminen ukkomies Espoosta. Haaveissa on olla kuvaamasi kaltainen aisuri beta, mutta kerään vasta rohkeutta ehdottaa vaimolle. Ollaan kyllä joskus hieman sivuttu aihetta, ja minusta tuntuu että hän on kiinnostuneempi kuin toistaiseksi kehtaa myöntää… 😉
- Anonyymi
Kuulostaa kuumalta!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691