95 % suomalaisista puolustaa tätä maata henkeen ja vereen, kirjaimellisesti, kuolemaansa saakka. Vaan keitäpä lienee loput 5 %?
Perstuntumani kertoo näin
52
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelevia Suomalaisia. (omilla aivoilla).
- Anonyymi
Yleensä vähättely ja haukkuminen tepsii omilla aivoilla ajatteleviinkin. Etkö halua tarttua aseeseen? Etkö muista paikkaasi rivissä? Käskyttäjät kaipaavat käskyläisiään. Eikö sinulla ole sen vertaa sydäntä, että antaisit oman päätäntävaltasi komentavalle esimiehellesi ja alistuisit toimimaan täysin itsellesi tuntemattoman ihmisen käskyjen varassa henkesi kaupalla, sodassa jonka aloittajat ja lopettajat ovat aivan eri henkilöitä kuin rintamalle joutuvat, eivätkä kaikenlisäksi ole edes sotilaskohteita?
*think* - Anonyymi
Juuri samaa olin sanomassa, tämän 95% ainoa oikea teko onkin kuolla sen puolesta,että heidän kuolemansa antaa tälle maalle mahdollisuuden palata siihen loistoon josta se tähän nykyiseen alennuksen tilaan on vajonnut.
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä vähättely ja haukkuminen tepsii omilla aivoilla ajatteleviinkin. Etkö halua tarttua aseeseen? Etkö muista paikkaasi rivissä? Käskyttäjät kaipaavat käskyläisiään. Eikö sinulla ole sen vertaa sydäntä, että antaisit oman päätäntävaltasi komentavalle esimiehellesi ja alistuisit toimimaan täysin itsellesi tuntemattoman ihmisen käskyjen varassa henkesi kaupalla, sodassa jonka aloittajat ja lopettajat ovat aivan eri henkilöitä kuin rintamalle joutuvat, eivätkä kaikenlisäksi ole edes sotilaskohteita?
*think*Olisiko elämämme hyvinkin loistokasta, jos kaikki jo 1940-luvulla olisivat noin ajatelleet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*think*Ajattele vaan omilla tai vierailla aivoilla. Hyökkääjä käskee joka tapauksessa jos et puolustaudu. Omien käskyt on sentään lähempänä.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Olisiko elämämme hyvinkin loistokasta, jos kaikki jo 1940-luvulla olisivat noin ajatelleet?
Silloin olikin tilanne toinen. Maamme oli yhtenäinen, samoin tavoitteet ja odotukset eikä eliitti kävellyt tavallisen kansan varpaille kuten nyt tekemällä epäisänmaallisia päätöksiä..
Anonyymi kirjoitti:
Silloin olikin tilanne toinen. Maamme oli yhtenäinen, samoin tavoitteet ja odotukset eikä eliitti kävellyt tavallisen kansan varpaille kuten nyt tekemällä epäisänmaallisia päätöksiä..
Nuo puheet eliitistä ovat kummallisia. Ilmeisesti sinä miellät, että vain tietyllä tavalla ajatteleva ihminen on isänmaallinen, eikö niin?
Kerrohan: kuuluuko ihminen välittömästi siihen eliittiin, mikäli on asioista eri mieltä kuin sinä?- Anonyymi
95% on varsin optimistinen arvio .
Mutta jos tuo määrä onkin ilmoitettu ainoastaan suomen idioottien osalta , voi se olla totta.
- Anonyymi
5 prosenttiin kuuluu Jussi Halla-aho ja muut sivarit.
- Anonyymi
Ehkä persut, mutta on persuissa myös isänmaallisia, ei välttämättä suurin osa mutta jonkin verran.
- Anonyymi
Hallis on tehnyt tämän maan hyväksi 10 000 kertaa enemmän kuin sinä.
Missään maassa ei käytetä älymystöä tykinruokana, paitsi suomessa yritetään. Sodissa uhrataan se vähemmän arvokas ja nöyrä kansanosa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallis on tehnyt tämän maan hyväksi 10 000 kertaa enemmän kuin sinä.
Missään maassa ei käytetä älymystöä tykinruokana, paitsi suomessa yritetään. Sodissa uhrataan se vähemmän arvokas ja nöyrä kansanosa.Ei Halla-aho ainakaan Suomen hyväksi ole toiminut, sen näkee tyhmempikin.
- Anonyymi
Loput ovat 99% poliitikoista. Heillä on aivan päinvastaiset puuhat.
- Anonyymi
100% poliitikoista ei osallistuisi sotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100% poliitikoista ei osallistuisi sotaan.
Niinistö poseeraisi zinkkiarkkujen vieressä rupulehtien Ilta-Sanomien ja Iltalehden lööpissä.
- Anonyymi
Sulla on hyvä ja puhelias perstuntuma, minun perstuntuma ei kerro mitään vaan suoltaa paskaa ja joskus pörisee.
- Anonyymi
Totta, se on se palstan päivystävä persuttelija joka ainoastaan pörisee ja suoltaa paskaa, seitsemäs vuosi jo menossa.
- Anonyymi
Paskat, tutkimuksen mukaan 65 prosenttia puolustaa.
- Anonyymi
Käypä kuppilaan aamutuimiin kun työmiehet pitää taukoo. Sieltä tulee 100 % Suomen puolesta. Eri asia on tietysti ne myöhään nukkujat jotka lähtee joskus sossun luukulle,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käypä kuppilaan aamutuimiin kun työmiehet pitää taukoo. Sieltä tulee 100 % Suomen puolesta. Eri asia on tietysti ne myöhään nukkujat jotka lähtee joskus sossun luukulle,
Ei tule. Persvakomiehet ei puolusta Suomea missään olosuhteissa.
- Anonyymi
Jos ei turtiaisheimoa ja muita vastaavia maahanmuuttokriittisiä lasketa on meillä erinomaisen hyvä tilanne tahdon suhteen. Väitän, että yli 80 % reserviläisistä on valmiina ja kykeneviä aseisiin. Tosin huomio myös sille, että neukkuarmeija on edelleen pelottavan vahva suhteutettuna Suomen kapasiteettiin, vaikka Ukraina on onnistunut tylsyttämään sitä suurinta intoa kiitettävän paljon.
- Anonyymi
noin 50% lähtee Ruotsiin välittömästi ja 25% jonnekin muualle, loput (tyhmät) jäävät tykinruoaksi. Mikään maapläntti ei ole ihmishengen arvoinen. Herrat ei lähde rintamalle ja mulle ei herra ole itseä arvokkaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noin 50% lähtee Ruotsiin välittömästi ja 25% jonnekin muualle, loput (tyhmät) jäävät tykinruoaksi. Mikään maapläntti ei ole ihmishengen arvoinen. Herrat ei lähde rintamalle ja mulle ei herra ole itseä arvokkaampi.
Minulle plänttini on arvokas. Sukumme on möyrinyt näitä maita kohta 200 vuotta ja kyllä näihin tantereisiin vaan rakastuu. Jos asuisin kaupungissa ja kerrostalossa tuntisin varmaan toisin. Esittämiesi prosenttien suhteen olen ikävä kyllä osittain samaa mieltä, kun rytinä alkaa moni nettisankari lähtee Haaparantaan. Itsestäni en tiedä... sotaa kokeneet sanoo, että hiirestä voi kasvaa vastuun äärellä leijona ja sama toiseen suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle plänttini on arvokas. Sukumme on möyrinyt näitä maita kohta 200 vuotta ja kyllä näihin tantereisiin vaan rakastuu. Jos asuisin kaupungissa ja kerrostalossa tuntisin varmaan toisin. Esittämiesi prosenttien suhteen olen ikävä kyllä osittain samaa mieltä, kun rytinä alkaa moni nettisankari lähtee Haaparantaan. Itsestäni en tiedä... sotaa kokeneet sanoo, että hiirestä voi kasvaa vastuun äärellä leijona ja sama toiseen suuntaan.
joo, rakastuuhan sitä, onhan mullakin maasturi, iso vene, omakotitalo jne, mutta ei minulle niistä mitään hyötyä olisi kuolleena.
Kuole sinä vaan maittesi takia, voithan pyytää ennakkoon että sinut haudataan sinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.."sotaa kokeneet sanoo, että hiirestä voi kasvaa vastuun äärellä leijona ja sama toiseen suuntaan".
totta. erityisesti toiseen suuntaan. Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi puhua potaskaa.
Anonyymi kirjoitti:
joo, rakastuuhan sitä, onhan mullakin maasturi, iso vene, omakotitalo jne, mutta ei minulle niistä mitään hyötyä olisi kuolleena.
Kuole sinä vaan maittesi takia, voithan pyytää ennakkoon että sinut haudataan sinne.Ai, olet hyvinkin varakas? Voisitko todistaa väitteesi? Jooko?
- Anonyymi
Suomalaiset ovat sivistynyttä kansaa, eivät tapata itseään jonkin maapläntin takia. Sinusta ei taida sivistyneeksi siis olla.
- Anonyymi
Ai, olet hyvinkin varakas? Voisitko todistaa väitteesi? Jooko?
En ole varakas, kuvasin vaan omaisuuttani, jolla en tee mitään jos kuolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pläntti vaan miten siinä ollaan. Et ole minkään arvoinen oman plänttisi ulkopuolella.
- Anonyymi
Varmaan ei monella ole motiivia koska voi elämää jatkaa muualla ja tämä maa on muuttunut viime aikoina varsin huonoon suuntaan.
Kauhean kallista eläminen, hinnat vain nousee, kaikkea uudistetaan eli huononnetaan, palvelut ovat oikeasti ala-arvoisia vaikka muuta uskotellaan ja ventovieraille rahaa jaetaan ilmaiseksi vaikka itse lainaamme sitä ja olemme korvia myöten veloissa. Kuka hullu lainarahaa jakelee oikeesti?! Sen rahan jakelun kaikenmaan korruptiovaltioiden kansalaisille ja muille veronmaksuun tai maamme rakennukseen osallistumattomille ymmärtäisi jos jokainen kansalainen olisi superrikas ja omasta tahdostaan sen tekisi eikiä valtio velkainen. Vähäiset superrikkaat eivät maassamme toimi niin tällä hetkellä vaan ahnehtivat omiin taskuihinsa kaiken minkä saavat, heikompien asemaa härskisti hyväksi käyttäen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuole sinä vaan maittesi takia, voithan pyytää ennakkoon että sinut haudataan sinne.Ei sulla ole niistä hyötyä myöskään, sanotaanko vaikka Venäjän alaisuudessa.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ei monella ole motiivia koska voi elämää jatkaa muualla ja tämä maa on muuttunut viime aikoina varsin huonoon suuntaan.
Kauhean kallista eläminen, hinnat vain nousee, kaikkea uudistetaan eli huononnetaan, palvelut ovat oikeasti ala-arvoisia vaikka muuta uskotellaan ja ventovieraille rahaa jaetaan ilmaiseksi vaikka itse lainaamme sitä ja olemme korvia myöten veloissa. Kuka hullu lainarahaa jakelee oikeesti?! Sen rahan jakelun kaikenmaan korruptiovaltioiden kansalaisille ja muille veronmaksuun tai maamme rakennukseen osallistumattomille ymmärtäisi jos jokainen kansalainen olisi superrikas ja omasta tahdostaan sen tekisi eikiä valtio velkainen. Vähäiset superrikkaat eivät maassamme toimi niin tällä hetkellä vaan ahnehtivat omiin taskuihinsa kaiken minkä saavat, heikompien asemaa härskisti hyväksi käyttäen.Suomihan on vapaa demokratia. Ei mikään estä muuttamasta täältä pois.
On erittäin helppoa aina vain marista asioista ja vastustaa kaikkea. Se valitettavasti ei pitkälle kanna. Sitä vain ei ihan jokainen tunnu ymmärtävän.Anonyymi kirjoitti:
En ole varakas, kuvasin vaan omaisuuttani, jolla en tee mitään jos kuolen.
Niinpä niin. Niinhän sinä teit.
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ovat sivistynyttä kansaa, eivät tapata itseään jonkin maapläntin takia. Sinusta ei taida sivistyneeksi siis olla.
Ilmeisesti pidät siis epäisänmaallisuutta sivistyneisyytenä?
Ovatko venäläiset sivistymättömiä, kun kuolevat sen maapläntin takia?
- Anonyymi
Tuomioja ja Ilkka Luoma.
- Anonyymi
Realismia: kävelin paikkakuntani sankarihautuumaalla, edes takaisin, ja nuorin vainaja oli 16 vuotias, suurin osa 18-22 vuotiaita. Net jätkät pelasti Suomen, etten paremmin sano. Panee miettimään kun nykyään valitetaan että oluen hinta on nousussa, tms.
- Anonyymi
No persut valittaa kaikesta, bensan hinta on uusin valituksen aihe.
Muut pärjää tilanteen mukaan eikä valita, kuten suomalaisen pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No persut valittaa kaikesta, bensan hinta on uusin valituksen aihe.
Muut pärjää tilanteen mukaan eikä valita, kuten suomalaisen pitää.Ja sinä vajakki loinen et osaa valittaa muusta kuin persuista.
- Anonyymi
Johan sulla on laskelmat. Kukapa lienet?
- Anonyymi
Olen rehellinen päähänpinttymän valtaama perustransvestiitti. Eniten ahistaa nuo somalit ja välillä tuntuu että ahistaa muutenkin. Viinaa en juo paitsi humalassa.
- Anonyymi
mv lehteä lukevia ryssiä
- Anonyymi
No, eikö se sinun hinttipersuksesi kerro sinulle?
- Anonyymi
Alle puolet jää torrakko kädessä puolustamaan UPMää, Nordea ja muita rosvoja.
Fiksut ottaa jalat alleen ja suuntaa länteen.... - Anonyymi
Me olemme kokoomuslaisen ex-kansanedustaja lääkäri Tuija Nurmen suku.
Me teemme sillä aikaa bisnestä ja nostamme kansanedustajalle kuuluvaa soputumiseläkepäivärahaa.- Anonyymi
Ja yksi on Donald Trump joka sai tutulta perhelääkäriltä lupalapun ettei millään kerkiä osallistumaan Vietnamin sotaan.
- Anonyymi
Itsemurhatehtäviin ei enää tarvitse ottaa osaa,toisin kuin oli ww2sessa. Toivottavaati suurin osa jengistä tajuaa tämän eron nykyelämää verrattuna menneeseen eikä siitä kieltäytymisestä saa mitään kuolemantuomiota omilta.
Tämä asia on joskus epäselvä kun lukee näitä jengin aivoituksia.
Olemme nyt hyvisten puolella,ei pahisten,ja kaikki ok. - Anonyymi
Jos esim Nato tunkee ohjuksiaan tänne, puolustaudumme
- Anonyymi
5% on se viides kolonna.
- Anonyymi
Ruotsinkielisten osuus on 5 %.
- Anonyymi
Ei puolusta 95%.
Tulet pettymään.
Nuorisoa on aivopesty tzekevaaracpaidoilla
ja EU aivopesulla globalisteiksi jo 25 v ja se näkyy.
Isänmaallisuus on kirosana. Ne ”äänestää” kokkareita, koska kaverikin, ilman sen suurempaa ajatteluprosessia.
Nuoriso tuntee pienuutta, ja häpeää Suomesta.
Niitä liikuuttaa ainoastaan, jos ei pääse tilaamaan kiinasta halpaa kamaa.
Nuorilla ei ole mitään. Ne ostaa
kaupan kallaimman puhelimen osamaksulla
ja saksalaisen auton velaksi.
Ne ei saa töitä, työsopimuksia ei enää ole.
Niitä ei päästetä osaksi yhteiskuntaa.
Tuolla on jo 3 ssa polvessa työttömyyttä.
Sota? Kenen sota?
Pääseekö paskasta vale johdosta vihdoin eroon? - Anonyymi
ei kiinnosta puollustaa tiltujen aiheuttamaa sotaa . kommaritkin jäi hallitukseen pönkäämään hillotolppaansa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662