Venäjä liioittelee suomen natoon liittymisen vaikutuksia venäjän turvallisuuteen .
Venäjä voi turvata ydinaseisiinsa jotka takaavat sen etteivät mitkään valtiot hyökkää sinne.
Suomen nato-liitto ei vaaranna venäjää.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkään yhdelläkään maalla ei tulisi mieleenkään hyökätä Venäjälle. Miksi sinne pitäisi hyökätä, ketään ei kiinosta.
Venäjän tyranni tarvitsee tämän huolella rakennetun myytin että kansa pysyisi vaatimattomana ja nöyränä - Anonyymi
Medvedev ehti sanomaan ennen kovempia lausuntoja lantisen puolustuksen lisaamisesta, etta Suomen ja Ruotsin liittymisella NATOon ei olisi Venajalle suurta merkitysta.
- Anonyymi
Tämä taitaa olla totuus vieläkin
- Anonyymi
Putin ei pysy vallassa jos venäjälle ei joku ole koko ajan hyökkäämässä, eli ainakin putinille Nato on elintärkeä.
- Anonyymi
Diktatuurit tarvitsevat aina elinehtonaan kuvitellun tai todellisen vihollisen. Muuten diktaattorin on vaikea pysyä vallassa. Nato ja natsit kelpaavat Putinille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktatuurit tarvitsevat aina elinehtonaan kuvitellun tai todellisen vihollisen. Muuten diktaattorin on vaikea pysyä vallassa. Nato ja natsit kelpaavat Putinille.
no sittenhän se on kuin usassa, siellä jokainen pressa tarvitsee oman sotansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749