Apulannan "loppuunmyyty" stadionkeikka

Anonyymi

Vähän ihmettelen mitä Apulannan loppuunmyyty stadionkeikka tarkouttaa kun tänäänkin Hesarissa mainos lipuista, joita runsaasti. Vai tarkoittaako se, että lippuja myydään loppuun asti.?

0

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
        Maailman menoa
        394
        6655
      2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
        Nakkila
        19
        4486
      3. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
        Tornio ja Haaparanta
        15
        1931
      4. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
        Ikävä
        97
        1851
      5. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
        Kotimaiset julkkisjuorut
        178
        1817
      6. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
        Tunteet
        69
        1654
      7. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
        Maailman menoa
        379
        1651
      8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
        Ikävä
        42
        1524
      9. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
        Maailman menoa
        163
        1198
      10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
        Ikävä
        39
        1015
      Aihe