Ilta-Sanomat on sotapsykoosissa

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toveri on joka päivä antamassa lausuntoja suuren ja mahtavan Suomen armeijasta sekä Ukrainan tilanteesta.
        Vähintäänkin epäilyttävää tuollainen aivopesu.


    • Anonyymi

      Suomen huonoin iltapäivälehti.

      • Anonyymi

        Kyllä 100% oikeassa


    • Anonyymi

      Ihan normaali toimintatapa medialta kun pohjustetaan kansaa sotaa varten.

      • Anonyymi

        Näin pelkään itsekin että olet täysin oikeassa.


      • Anonyymi

        Hyvähän se on varautua, ettei hyökkäys sitten tulevaisuudessa ihan yllätyksenä tule.


    • Anonyymi

      Taas nähtiin kuinka meidän media aivopesee tyhmyreitä sekä Mollaa venäjää.
      Mutta aika tulee kun eu sekä etenkin suomen hyvinvointipalvelut sekä hyvinvointiyhteiskunnan rakenteet eivät kestä tätä meidän velkarahalla mässäilyä.
      Silloin katsotaan ihmisten todellinen luonne, sillä nälkä ja ääretön köyhyys ajaa väistämättä anarkiaan sekä tuomiolle meidät suohon ajaneet päättäjät.
      Juuri tuolla hetkellä aukeaa kansalaisten universaali tajuaminen että eu sekä meidän päättäjät ovat kusettaneet meiltä kaiken aivan kaiken ja meidän lapsilta tulevaisuuden.

      • Anonyymi

        Kansalaisten "universaali tajuaminen" tuskin aukeaa missään tilanteessa. Fakta kuitenkin on, että suurin osa kansasta on ohjailtavia idiootteja.


    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi välillä haastatella Shoigua tai Lavrovia, ainakin persun mielestä.

    • Anonyymi

      Iltasanomat seurasi suorana Moskovasta sotilasparaatia. Mutta kyllä kommentointi oli tökeröä. Ei sellaisella rakenneta mitään hyvää. Toimittaja munasi itsensä.

      • Anonyymi

        Niin, toimittajaa harmitti, kun paraatissa ei ollutkaan mitään kommelluksia. Tämä oikein kaivamalla kaivoi asioita, joista saisi aikaan arvostelua.


    • Anonyymi

      ne poimii paljon maailmalta, ennustuksia, jotka toteutuu 1% ajasta. nyt kaikki ihmeissään, missä se rauhanmarssin aikana tehty sodanjulistus ukrainalle on.

      • Anonyymi

        Kaikki huokaavat helpotuksesta, kun sitä julistusta ei tullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki huokaavat helpotuksesta, kun sitä julistusta ei tullutkaan.

        Lullisi kaikkien tietäneen että sekin väite oli pelkkää juorulehtien propagandaa.


    • Anonyymi

      Juorulehti, tekee tikusta asiaa, ei tommosia paskauutisia kannata lukea.

      Mulle koko sotaa ei ole edes olemassa, siellä jossain kaukana kahakka. Ajatelkaa jos kaikki maailman muurahaiset koko ajan murehtis mitä toisaalla keoissa tapahtuu, eihän ne ehtis elää omaa elämää lainkaan.

      Globaali huolehtiminen säästetty tyhmille, mun elämä pyörii näiden neljän seinän sisällä, tänne jos joku murtautuu tai hyökkää niin sitten asia kuuluu mulle, mikäli tossa pihalla on kissatappelu niin en mene väliin vaan annan niiden kissojen mitellä keskenään.

    • Anonyymi

      Kuka oikein lukee tuota roskalehteä?

      Näköjään sinä.

      • Anonyymi

        Ei niitä silti kannata lukea vaikka minä luen. Minulla on suodattimet kunnossa, en anna paskajuttujen sokaista. En usko koronaan, hahahaa.


    • Anonyymi

      Sota kiiman lietsomista tuo iltapäivälehtien '' uutisointi ''
      Täysin alaarvoista...

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17421734ak

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe