Lapua vs Seinäjoki

Anonyymi

Paikkakunnan valinta edessä, olen verkostoni kautta kysellyt kokemuksia kummankin paikkakunnan hyvistä ja huonoista puolista.

Terveyskeskuspalvelut, Seinäjoki, myönteisiä kokemuksia 8/10 Lapua 2/6 , karmeita kertomuksia Lapualta.
Kaupunki, Seinäjoki kallis, autio keskusta, ihmiset fiksuja, kunnalliset palvelut pelaa, arvostetaan kuntalaisia.

Lapua, paljon harrastusmahdollisuuksia, tunkkainen, pysähtynyt tunnelma kuntapolitiikassa, oman edun tavoittelu silmiinpistävää, vanhat suvut arvossa muualta tulleita kyyräillään.

Muuta: Seinäjoki: työtä hyvin tarjolla, maksetaan asiallisesti ja hoidetaan muutenkin kaikki niinkuin pitää. Työpaikat on kansainvälisiä, osataan arvostaa osaamista.

Lapua: Työmies on palkkansa ansainnut (ei Lapualla) kaikesta tingitään, jos haluat ne asiat jotka sinulle kuuluu, tulee sanomista ja joudut jatkuvan "pottuilun" kohteeksi.
Osa pienistä yrityksistä hoitaa asiat asiat esimerkillisesti. Muualta muuttaneet Lapuan rikkaus, vinkki verkostu heidän kanssa.

9

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne joista me ei tykätä, tapethan, kuuluu vanha lapualainen tai härmäläinen sanonta.

    • Anonyymi

      Yksi eteläsuomalainen hyväksyi työkutsun Lapualle. Pariskunta alkoholisoitui ja toinen kuoli alkoholiin Lapualla. Toinen muutti pois. Eivät viihtyneet ensinkään.

    • Anonyymi

      Muutettiin Lapualle about 6 vuotta sitten. Nykyään mieheni on nelin kontin saunan lattialla uimahallissa ja tekee sitä

      • Anonyymi

        Jaa mitä


    • Anonyymi

      läpinäkyvä vastainen asettelu jossa muuttopaikan hakemisella ei ole mitään tekemistä vaan mollata Lapuan vireää kaupunkia

      • Anonyymi

        Näin minäkin tuumasin, aluksi. Mutta kyllä noissa arvioissa on varmaan perääkin. Itse vasta muutaman vuoden Lapualla asuneena tunnistan jotain, että voisi vaikka olla totuuden siementäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin tuumasin, aluksi. Mutta kyllä noissa arvioissa on varmaan perääkin. Itse vasta muutaman vuoden Lapualla asuneena tunnistan jotain, että voisi vaikka olla totuuden siementäkin.

        ei pidä paikkaansa ,assjoki miljöönä ja ihmisten koppavuus tuhoaa jo koko kyseisen vastakkaisasettelun....ei voida puhua assjoesta edes samana päivänä.


    • Anonyymi

      Lapualla pitää olla niinku me haluthan, taikka muuten me ajethan sut pois, ha!

      • Anonyymi

        Näin on, naapurit tekevät elämästäsi helvetin. Parempi on ettei muuta Lapualle, elävään Lapuan Liikkeen museoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe