Profeetan paastolla koettelema profetia

Anonyymi

Profetia saatu 30.4.2022 jonka jälkeen paastosin viikon, koettelin profetiaa

Herran sanoma profeetta Jari Pasanen kautta tänä armon vuonna 30.4.2022: pyhässä hengessä näin Sanoo Herra Herra palvelijansa profeetan välityksellä jonka minä herra olen valinnut tässä maassa olemaan pasuunana sanan saattaja
koin jotakin ihmeellistä se oli maantamina illalla kun pyhä henki alkoi puhumaan aivan selvästi ja ilmoitti mitä edessä on herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä nostan roosin pojan tuubalin ruhtinaan roosin pojan ja Euroopassa on alkamassa sota se lähtee sitä kun suomi liittyy natoon.

ei kauan niitten päivien jälkeen se tapahtuu sillä venäjän karhu niin tekee venäjä ei tykkää siitä että se rajoille asettuu nato joukot länsi joutuu kohtaa karhun voiman ja se alkaa suomesta suomen rajoista ja siitä se levittyy Euroopan ylle
sillä suomen päättäjät ovat sokeita ja eduskunta je yllyttävät Naton venäjän karhun niin kuin herhiläinen tappaa ampiaisen herra sanoo nato nostaa miekkansa sotaan venäjää vastaan näin minä sallin kun suomi hakee turvatakuita etelän kunnialta hyökätäkseen

Pohjan kuningastapa vastaan jonka minä herra sallin se on virhe sillä sinä ylpeilet voittavasi sodan munaisuudessa venäjän karhua vastaan sinun valheelle media näin ilmoittaa maanpiirille se on paha minun silmissäni sanoo herra herra
sinä suomi kerskaat ylpeilet että sinä voit venäjän karhun vuonna 1939 sodassa venäjää vastaan sodassa mutta unohdat täysin mitä silloin tapahtui unohtunut täysin että tämän maan presidentti Kyösti kallio oli nöyrä tämän maan johtaja pitänen vanhurskautta yllä
joka kuulutti radiossa tälle kansalle rukoilkaa ja tunnustakaa syntinne sekä sotilas johdolle maistakaa minun pyhiä kirjoituksia ja ammentakaa voimaan siitä niin kuin olet ette tehneet sitä ennen sotaa
ja näin tämän maan johto näin tekin ja minä herra pysäytin venäjän karhun että se ei voinnit nielaista sinua suoni ja sinä jäi itsenäiseksi maaksi mitä olet ollut tähän asti nyt sinä suomi et tule voittamaan sinä luulet vain suomi neito sinä et anna kunniani minun nimelleni vaan haet apua sotilas liitto Natolta joka on sinun tappiosi ja surmasi
miksi nuy minä herra auttaisin sinua kun olet kääntänyt selkäsi minulle ja elät laittomuudessa ja synissä sinä suomen kansa olet kuin suon silmässä olet uponnut siihen ja suon silmä vetää siniut suon sisään sinä suomi kuuntelet maasi asian tuntijoita jotka ovat valheen hengessä hyljäten minun raamatun pyhät kirjoitukset ja sinä juokset kuin gaselli hakien apua muitten kansakuntien
ruhtinailta apua et kuule massi olleetta ja olevia profetoija sanansaattajia joita minä herra olen lähettänyt tähän maasi ylle
vuosikymmeniä ja varoittanut mitä sinulle tulee käymää vuosien saatossa sekä myös ruotsille ja norjalle sinä suomi vain laittomuuden ja synnin tähden massasi ja ylpeilet tulevasta liitosta joka on Naton sotilas liitto johon siinä olet menemässä ja tulet menemään
etkä muista kuinka minun käteni ilmestytyt sinulle taivasta myöten enkelin näkyjen ilmestyksillä sodassa suomen armeijalle ja tein ihmeitä sinulle suomi sinä olet täysin unohtunut kaiken tämän et puhu siittää etkään myös tv ja muitten median tiedotus välineissä vaan myös pidät sen salassa
mainitse sitä ruhtinaitten suulla niin kuin vuonna 1939 vaan luotata ja turvaat lihaan ja vereen ihmiseen jenka sieraimissa on henkäys ja unohtaen herrasi vapahtasi minä herra olen naan kuningasten hallitsija ylin ja minulla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä
mutta herra sanoo näitä tahtomia on kylläkin pidetty esillä
tv seiskassa taivas tv sekä minä olen puhunut asioita tuomarin kautta suomessa jonka minä herra olen myös valinnut santsaajaksi hänen tekemänsä kirjan kautta minä olen hänessä vaikuttanut sanomamaani hän on pitänyt esillä vanhurskautta esillä ja pyhää sanaani sekä siinä
kirjassa olevani sanan saattajani pastoreitten kautta sekä profeetan ja profeettojeni minun suuni on puhunut ja varoittanut sinua suomi ja sinä uskallat käydä oikutta kanssani tämän maan syyttäjien välityksellä sanoo herra jonka minä sallin sinun ulkokullattuutesi tähden ja
jumalattomuutesi tähden kun käyt yhtä minuun kansani ruhtinastani vastaa tämä on paha minun silmässäni
ja siitä tullee tuomiot näille syytäjille suomi mitä sinä käyt avain kysymyksissä olevia raamatun pyhiä kirjoituksia muuttaen niittä ja väänellen ja unohdat että minä herra valvon sanaan raamatun kirjoituksia omaksi tuomioksi
väännelleen sitä omassa laissasi ja muuttelen sitä tämä on sinun tapposi sanoo herra kaikkien syntisi kanssa jolla sinä vihastutat minut sanoo herra ja tulet
ALLEKIRJOITUS, PROFEETTA JARI PASANEN

5

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisitko pastori hieman panostaa oikolukuun. Niin saisi paremmin kirjoituksesta selvää.
      T. Kiinnostunut lukija

• Anonyymi

Raamatun mukaan vähintään 2-3 ihmisen on rukoiltava ja koeteltava profetia. Et voi itse koetella omaa näkyäsi.

• Anonyymi

Vakava profetia meille. Rukoilkaa, paastotkaa ja etsikää kaikki Herraa Jumalaamme!

• Anonyymi

Aamen. Kiitän profeettaa profetiastaan ja lupaan sapattina ylensyödä Jeesuksen kunniaksi kuin jouluna konsanaan 😋

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1962
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1435
    3. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1241
    4. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      75
      1010
    5. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      69
      959
    6. J joskus haluaisin

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...
      Ikävä
      37
      853
    7. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      73
      822
    8. Petit miestäsi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.
      Järki ja tunteet
      58
      794
    9. Nyt on aika muistella jättitarakkaa

Uuh uuh uuh. https://aijaa.com/wMPRhU
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      757
    10. Osui suomalaisia omaan nilkkaan terroristien hyysääminen

Muthei, eihän täällä pitäisi niitä olla kun kaikkien taustat on tarkastettu ennen maahan tuloa. Vai oliko sittenkään. Nyt tämä hyysääminen saa aikaan
      Maailman menoa
      167
      699
    Aihe