Profeetan paastolla koettelema profetia

Anonyymi

Profetia saatu 30.4.2022 jonka jälkeen paastosin viikon, koettelin profetiaa

Herran sanoma profeetta Jari Pasanen kautta tänä armon vuonna 30.4.2022: pyhässä hengessä näin Sanoo Herra Herra palvelijansa profeetan välityksellä jonka minä herra olen valinnut tässä maassa olemaan pasuunana sanan saattaja
koin jotakin ihmeellistä se oli maantamina illalla kun pyhä henki alkoi puhumaan aivan selvästi ja ilmoitti mitä edessä on herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä nostan roosin pojan tuubalin ruhtinaan roosin pojan ja Euroopassa on alkamassa sota se lähtee sitä kun suomi liittyy natoon.

ei kauan niitten päivien jälkeen se tapahtuu sillä venäjän karhu niin tekee venäjä ei tykkää siitä että se rajoille asettuu nato joukot länsi joutuu kohtaa karhun voiman ja se alkaa suomesta suomen rajoista ja siitä se levittyy Euroopan ylle
sillä suomen päättäjät ovat sokeita ja eduskunta je yllyttävät Naton venäjän karhun niin kuin herhiläinen tappaa ampiaisen herra sanoo nato nostaa miekkansa sotaan venäjää vastaan näin minä sallin kun suomi hakee turvatakuita etelän kunnialta hyökätäkseen

Pohjan kuningastapa vastaan jonka minä herra sallin se on virhe sillä sinä ylpeilet voittavasi sodan munaisuudessa venäjän karhua vastaan sinun valheelle media näin ilmoittaa maanpiirille se on paha minun silmissäni sanoo herra herra
sinä suomi kerskaat ylpeilet että sinä voit venäjän karhun vuonna 1939 sodassa venäjää vastaan sodassa mutta unohdat täysin mitä silloin tapahtui unohtunut täysin että tämän maan presidentti Kyösti kallio oli nöyrä tämän maan johtaja pitänen vanhurskautta yllä
joka kuulutti radiossa tälle kansalle rukoilkaa ja tunnustakaa syntinne sekä sotilas johdolle maistakaa minun pyhiä kirjoituksia ja ammentakaa voimaan siitä niin kuin olet ette tehneet sitä ennen sotaa
ja näin tämän maan johto näin tekin ja minä herra pysäytin venäjän karhun että se ei voinnit nielaista sinua suoni ja sinä jäi itsenäiseksi maaksi mitä olet ollut tähän asti nyt sinä suomi et tule voittamaan sinä luulet vain suomi neito sinä et anna kunniani minun nimelleni vaan haet apua sotilas liitto Natolta joka on sinun tappiosi ja surmasi
miksi nuy minä herra auttaisin sinua kun olet kääntänyt selkäsi minulle ja elät laittomuudessa ja synissä sinä suomen kansa olet kuin suon silmässä olet uponnut siihen ja suon silmä vetää siniut suon sisään sinä suomi kuuntelet maasi asian tuntijoita jotka ovat valheen hengessä hyljäten minun raamatun pyhät kirjoitukset ja sinä juokset kuin gaselli hakien apua muitten kansakuntien
ruhtinailta apua et kuule massi olleetta ja olevia profetoija sanansaattajia joita minä herra olen lähettänyt tähän maasi ylle
vuosikymmeniä ja varoittanut mitä sinulle tulee käymää vuosien saatossa sekä myös ruotsille ja norjalle sinä suomi vain laittomuuden ja synnin tähden massasi ja ylpeilet tulevasta liitosta joka on Naton sotilas liitto johon siinä olet menemässä ja tulet menemään
etkä muista kuinka minun käteni ilmestytyt sinulle taivasta myöten enkelin näkyjen ilmestyksillä sodassa suomen armeijalle ja tein ihmeitä sinulle suomi sinä olet täysin unohtunut kaiken tämän et puhu siittää etkään myös tv ja muitten median tiedotus välineissä vaan myös pidät sen salassa
mainitse sitä ruhtinaitten suulla niin kuin vuonna 1939 vaan luotata ja turvaat lihaan ja vereen ihmiseen jenka sieraimissa on henkäys ja unohtaen herrasi vapahtasi minä herra olen naan kuningasten hallitsija ylin ja minulla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä
mutta herra sanoo näitä tahtomia on kylläkin pidetty esillä
tv seiskassa taivas tv sekä minä olen puhunut asioita tuomarin kautta suomessa jonka minä herra olen myös valinnut santsaajaksi hänen tekemänsä kirjan kautta minä olen hänessä vaikuttanut sanomamaani hän on pitänyt esillä vanhurskautta esillä ja pyhää sanaani sekä siinä
kirjassa olevani sanan saattajani pastoreitten kautta sekä profeetan ja profeettojeni minun suuni on puhunut ja varoittanut sinua suomi ja sinä uskallat käydä oikutta kanssani tämän maan syyttäjien välityksellä sanoo herra jonka minä sallin sinun ulkokullattuutesi tähden ja
jumalattomuutesi tähden kun käyt yhtä minuun kansani ruhtinastani vastaa tämä on paha minun silmässäni
ja siitä tullee tuomiot näille syytäjille suomi mitä sinä käyt avain kysymyksissä olevia raamatun pyhiä kirjoituksia muuttaen niittä ja väänellen ja unohdat että minä herra valvon sanaan raamatun kirjoituksia omaksi tuomioksi
väännelleen sitä omassa laissasi ja muuttelen sitä tämä on sinun tapposi sanoo herra kaikkien syntisi kanssa jolla sinä vihastutat minut sanoo herra ja tulet
ALLEKIRJOITUS, PROFEETTA JARI PASANEN

20

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisitko pastori hieman panostaa oikolukuun. Niin saisi paremmin kirjoituksesta selvää.
      T. Kiinnostunut lukija

• Anonyymi

Samaa pyydän, lisäksi kappalejako niin teksti olisi helpommin luettavaa.

• Anonyymi

Raamatun mukaan vähintään 2-3 ihmisen on rukoiltava ja koeteltava profetia. Et voi itse koetella omaa näkyäsi.

• Anonyymi

Vakava profetia meille. Rukoilkaa, paastotkaa ja etsikää kaikki Herraa Jumalaamme!

• Anonyymi

Aamen. Kiitän profeettaa profetiastaan ja lupaan sapattina ylensyödä Jeesuksen kunniaksi kuin jouluna konsanaan 😋

• Anonyymi

Myös videolla 30.4.2022 puhun videolle Herralta saamani profetian.

https://youtu.be/--SSw31R_vw

Profeetta Pasanen.

• Anonyymi

Onko sinun etunimi Profeetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun etunimi Profeetta?

Itse itselleen keksimä nimi

• Anonyymi

Lopeta itsesi korottaminen. Et todellakaan ole mikään profeetta. Vankilassa lusinut pedofiili.

• Anonyymi

Ei oo pd. pelkkä ins, omien lastensa kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo pd. pelkkä ins, omien lastensa kanssa

Vielä pahempi! Isän tulisi suojella lapsiansa.

• Anonyymi

Through prophet Jari Pasanen, Finland:

THESE ARE WORDS OF THE LORD.
      THUS SAYS THE LORD. Message received 30.4.2022.

Message of the Lord through prophet Jari Pasanen this Year of our Lord, 30.4.2022.

In the Holy Spirit so says the Lord God through His servant, whom I Lord have chosen to be a trumpet and messenger in this land.

I felt something special, it was Monday evening, when the Holy Spirit started to speak very clearly and revealed what is going to happen.

The Lord said Russia is Goog which is mentioned in my Holy Scriptures, the Bible, and I will rise the son of Roos, chief-prince of Tubal and in Europe there is about to start a war. It will start as Finland joins Nato.

Not long after that it will happen because the bear of Russia will do it. Russia does not like that Nato settles in the borders of Russia. Western Europe will face the power of the bear and it starts from Finland, from the borders of Finland and from thereon it will spread over Europe.

Because the politicians of Finland are blind and the parliament too. They provoke Nato, and the bear of Russia, like a hornet kills a bee. The Lord says, Nato will lift its sword to start a war against Russia. This is something I let happen, because Finland seeks safety guarantees from the King of the South, to attack against the King of the North, which I the Lord allow. It is a mistake because you boast that you have won a war against the Bear of Russia in the past. It is your lies, media, which says so. It is bad in My eyes, says the Lord God.

You Finland boast that you won the bear of Russia in war 1939, but you forget totally what happened then. It has been forgotten that president Kyösti Kallio was humble. Leader of this country maintained righteousness and announced to this people in radio: pray and confess your sins and to the army: taste my Holy Scriptures and draw power from them like you have done before the war.

And that was what the leaders of this country did do and I the Lord stopped the bear of Russia that it could not swallow you but you remained independent like you have been. Now you will not win, you are just believing so, the Finnish Maid. You are not giving honor to My name, but you seek help from military alliance Nato, which will be your disaster.

Why would I help you now when you have turned your back to me and live in sin and lawlessness? You are like in the eye of a swamp, and have sunk in it, and it draws you deeper. You listen to your country's experts but they are in the spirit of lie, rejecting my Holy Scriptures and you run like a gazelle seeking help from the Princes of other nations. You are not listening to prophets and messengers whom I have sent decades over your country and warned what will happen to you in the upcoming time and to Sweden and Norway. You Finland because of sin and lawlessness and you boast of the coming military alliance Nato in which you are about to join and will join and you forget how my hand appeared in heaven through angelic visions in war. And I made miracles to you. You have totally forgotten all this and do not speak about it in TV nor in other media, instead you hide it.

The mouths of the princes are not mentioning God's help like you did 1939. On the contrary you trust and put your hope in flesh and blood, in man, in whose nostrils there is only a breath, forgetting your Lord and Saviour.
      I the Lord am the ruler of the kings of earth, most High, and I have all the power in heaven and on earth.

But the Lord says these things favourable to God have been shown in TV7-channel and I have spoken matters through a judge whom I have also chosen to be my messenger in Finland through his book. I have influenced in him My message, he has kept up righteousness and my Holy Word and through messengers, pastors and prophets mentioned in that book.
      My mouth has spoken and warned you Finland and you dare to have a trial with Me through prosecutors, says the Lord, which I let happen because of your hypocrisy and illegality and you have a trial against one of the princes of my people. This is bad in my eyes and judgment will come to these prosecutors.

Finland, why do you fight against basic Holy Bible verses, trying to change and twist them, forgetting that I watch my Word, the Bible. You have twisted and changed it in your laws causing a judgment on you.

This is your defeat with all your sins with which you have angered me, says the Lord, and you will fall in the coming years and even more when you seek safety from the god of war, military alliance Nato.
      Your judgment is near, war and wars among people. Your alliance where you are and live, is EU, which I will destroy with fire and cities of the nations in one moment and this is about to start and has already started and this America where you seek help, will be destroyed in that war and Goog, when that time comes, says the Lord, because also he will arise against my chosen people, Israel in the end times' war which is told in the Revelation.

• Anonyymi

Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita. Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä. Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.
      Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen. Hedelmistä te siis tunnette heidät.

• Anonyymi

Through prophet Jari Pasanen, Finland, profetiaani saa jakaa myös ulkomaille.

• Anonyymi

Miten on miehet ja veljet, sekä ihanat sisaret,
      tämä lontoon kieli on tietysti, hyvåää ja tarpeelista, meille Suomalaisille.
      mutta
      mtiä mahtaa tarkoittaa Suomeksi sana:'pastors'
      Onko se sama mitä Jeesus tässä käyttää:

Matt. 23:
      9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.

No, on normaalia ja luontevaa kutsua, omaa isää isäksi, mutta
      Jumalan palvelijalla arvonimi ISÄ?
      ja Jumalan itsensä antama arvonimi?

en oikein jaksa uskoa että Jumala näin kutsuu, ihmistä vai onko jossain toinen tahi kolmas paikka, mikä tukee tätä?

No ei nyt muuta :)

• Anonyymi

Väkevää sanaa Herran Profeetalta

• Anonyymi

Väkevää sekaprofetiaa valheprofeetalta...
        Ei maistu totuuden tien kulkijoille, ja jotka syövät tuollaisia menuja, saastuvat.

• Anonyymi

Kuka tää Pasanen on? Törmään samaan nimeen aina jos luen jotain helluntaifoorumia netissä tai profetioita?

• Anonyymi

Itse itsensä profeetaksi korottanut pudokas.

• Anonyymi

Et kyennyt ennustamaan koronakriisiä, trumpin salamurhayritystä, et bidenin vetäytymistä presidentinvaaleista, etkä yhtään mitään muutakaan tapahtumia. Joten sinulle kuuluu vain titteli väärä profeetta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 345
      4991
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2129
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1427
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      959
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      864
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      786
    Aihe