Kreml epäonnistui Suomen putinistien kulkueen kanssa

Anonyymi

Kreml on odottanut selkkauksia eri maista jos putinistien Voitonpäiväkulkueet olisivat kohdanneet häirintää, se olisi ollut arvokasta videomateriaalia Kremlille sen levittäessään vihamielistä propagandaa naapurivaltioista omalle kansalleen valmistaessaan sitä uusiin ukrainoihin. Ainakin Suomen osalta jäi laiha tulos.

14

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Suomi! Ei saa provosoitua, jos provosoidaan, sanoi Mauno Koivistokin aikoinaan.

• Anonyymi

No, oliko 1 vai 2?
      Häviäjien kulkueessa.

• Anonyymi

Ladat eivät lähteneet käyntiin.

• Anonyymi

Siellä kannettiin lentäjän kuvaa. Ja se oli ollut 2mailmansodan sankari. Mutta nimi ja kuva ja saavutuxet: UKRAINALAINEN Mm Hodorovski irtaimisto siitä ja Iltalehtikin kirjoitti...Puten esikuva onkin Ukrainalainen. Mitäs tähän meidän trolli röhkii lätissään tähän Pietarissa??? Vastaileppas nyt mixi te niin kovasti nostalgisesti Ukrainan miesvainajaa juhlittu ja toitte esille voitonpäivä.paraatissa..kerroppas nyt ku oon utelias siitä

• Anonyymi

Neuvostoliiton häviön päivä on 26. joulukuuta, jolloin se päätyi peräti itsemurhaan. Samalla se on voitonpäivä monelle sen orjuuttamalle valtiolle, jotka saivat itsenäisyytensä, kuten muun muassa Ukraina, joka joutuu jälleen puolustamaan vapauttaan ja itsenäisyyttään Venäjän fasismidiktatuurin hyökkäystä vastaan.

Kunnia Ukrainalle!

Alas Venäjän fasismidiktatuuri!

• Anonyymi

videoilla näkyvär mm, autojen rekisterinumerot, joiden parusteelle ne voidaan jäljillttää,,, onkohan palo- ja ilkivaltavakuutukset kunnossa.

• Anonyymi

Harmi kun unohtui koko juttu. Olin ajatellut käydå kunnioittamassa kulkuetta kananmunilla.:-DD

• Anonyymi

Antaa noiden olla. Ei mitään harmia ole tapahtunut.

• Anonyymi

Ihmettelen kyl heitä, jotka kulkueeseen osallistuivat liput liehuen? Heillä luulisi olevan parempi tieto saatavilla kuin Venäjällä. Et mikä on totuus, eikä tarvetta uskoa Putinin toimiin omia ja vihollisia kohtaan. Puheet on puheita ja teot kertoo totuuden.

Vapaus olla erimieltä asioissa, joutumatta tekemisiin lainvalvojien kanssa. Puhumattakaan vankila rangaistuksista. Elämä voi toisinaan olla epäreiluakin, sen ymmärtää yleensä vasta sitten, kun joutuu sen kanssa tekemisiin.

• Anonyymi

Eläköön vapaus! Meillä saa hörhötkin sanoa asiansa. Ei kuitenkaan kenenkään tarvi uskoa. Saa ajatella itse.

• Anonyymi

Milloinka vassarit järjestävät taas Natsivapaa Helsinki tapahtuman, voivat kutsua Putinin joukot avuksi, heillä kun on yhteinen päämäärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloinka vassarit järjestävät taas Natsivapaa Helsinki tapahtuman, voivat kutsua Putinin joukot avuksi, heillä kun on yhteinen päämäärä.

Onko Vladimir Putin sinun mielestäsi nyt muka jokin vasemmistolainen henkilö?

• Anonyymi

Venäjällä olisi tullut pamppua ja karsseria vastaavanlaisesta mielenosoituksesta. Siis myös Venäjämyönteisestä.

• Anonyymi

Tässä mielenosoituksessa oli sentään puolet lipuista Suomen lippuja, kuten protokollan mukaan kuuluukin olla mielenosoituksessa, jossa on tarkoitus kantaa jonkin toisen maan lippuja: Suomen lippu kulkueessa ensin, vasta sitten kaikki muut.

Mielenilmauksessa Venäjällä Suomen liput tuskin olisivat olleet luvallisia.

Tästä siis jopa vähän tunnustusta Rufi-joukolle.

Pohjoismaisen viileään tapaan tämäkin mielenilmaus siis sujui.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      92
      1949
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1781
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      308
      1584
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      1460
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      92
      1053
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      987
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      978
    9. 67
      954
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe