Kyllä vain tässä on viesti niille jotka kokevat elämässään vastoinkäymisiä.
Ihan ensimmäisiksi tahdon sanoa sinulle joka olet tullut vasta uskoon, että Jeesus ei ole sinua hyljännyt lainkaan kun tulee vastoinkäymisiä elämässä.
On vieläpä niin. että vastoinkäiset ja vastukset auttavat kasvamaan uskossa ja Jeesuksen tuntemisessa. Katsokaapa Raamattua niin huomaatte, että monikaan sen esittämistä henkilöistä ei selvinnyt ilman vastoinkäymisiä.
Joosefin myivät hänen valjensä egyptiin orjaksi, ja hän joutui vieläpä viattomana vankilaan kunnes Jumala nosti hänen pelastamaan paljon kansaa nälkäkuolemalta.
Mooseskin joutui pakenemaan egyptistä ja olemaan 40 vuotta lammaspaimenena.
Ja Daniel joutui heitetyksi ystävineen tuliseen pätsiin, jossa Jumala tuli ihmeellisellä tavalla väliin ja tuli ei voinut mitään Danielille ja hänen ystävilleen.
Sitten vielä oli Paavali, joka joutui kestämään jos jonkinlaista vainoa ja pahoinpitelyitä.
Jeesus kyllä pystyisi siloittelemaan tiemme vähän niinkuin curling-vanhemmat siloittelevat liikaa lapsen elämää, mutta missä olisi tämän jälkeen uskomme?
Meistä tulisi vähäuskoisia aaseja ja jotka eivät mistään mitään ymmärrä jos Jeesus siloittelisi koko elämämme.
Vaikka kärsimykset auttavat meitä, me emme saa kuitenkaan itse aiheuttaa niitä lähimmäisille, sitä varten on Raamatussa annettu 10 käskyä meidän elämän oppaaksi. Kyllä uskovalle riittää vastoinkäymisiä vaikka me hyvinkin vissisti varomme, että emme pahaa tee.
EI ILMAN VASTOINKÄYMISIÄ
1
78
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin ja kukaan ei vastaa minulle
olen niin alasti ja yksin
t. Avaaja
miikanaahum
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777