Muita kaltaisiani miehiä?

Anonyymi

Haluaisin todellakin kokea sen aidon kalun pepussani mutta tuntuu vain olevan niin että meitä ns. bottomeita eli kalua peppuunsa haluavia on paljon enemmän kuin miehiä jotka haluaisivat miehen peppua naida :(

111

5908

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä olet? Tykkään myös naida 183 85 19 oon siisti ja terve.. Ukm 55

      • Anonyymi

        Tampereella...


      • Anonyymi

        Vogque 24.6


      • Anonyymi

        Tule voqueen 25.6 niin saat.olen sielä kun se aukee kohta sen jälkeen


      • Anonyymi

        onko tuo 19 myös paksu tänne heti


      • Anonyymi

        jos pituus on tuo mahtas tuntua hyvälle


    • Anonyymi

      Sitä samaa täällä olen etsinyt jo kauan, tuloksetta. Näemmä vaikeeta :D

      • Anonyymi

        On sitä tässä tosiaankin tullut jonkin aikaa etsiskeltyä mutta vielä ainakin tuloksetta... vaikeata on tosiaan :(


      • Anonyymi

        Olen 28v tykään panna miestä jos tykkäät isosta19cm niin haluisin panna suo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 28v tykään panna miestä jos tykkäät isosta19cm niin haluisin panna suo

        tuo sen kokonen että tuntuu pitkiä kovia työntöjä voi ihanuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo sen kokonen että tuntuu pitkiä kovia työntöjä voi ihanuus

        Missä päin asut voitas tavata haluisin panna suo jos haluut voin myös ottaa suihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asut voitas tavata haluisin panna suo jos haluut voin myös ottaa suihin

        Olen voquessa joka illa juhannuksena 2022
        Saisko kyrpää ei mitään xxl uusi kokemus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo sen kokonen että tuntuu pitkiä kovia työntöjä voi ihanuus

        ei miljoona ruusua vaan miljoona orkkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asut voitas tavata haluisin panna suo jos haluut voin myös ottaa suihin

        jalasjärvi ikä 60 mutta vielä se aito puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asut voitas tavata haluisin panna suo jos haluut voin myös ottaa suihin

        tuolla kun nussii peppua ei tarvi imeä tulen varmasti samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 28v tykään panna miestä jos tykkäät isosta19cm niin haluisin panna suo

        tottakai tuollasen ottas vaikka joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo sen kokonen että tuntuu pitkiä kovia työntöjä voi ihanuus

        ja monta kertaa uusiks imisin kyllä kovaks


    • Anonyymi

      Täällä mukava 60 setä, joka voisi olla kiinnostunut. Minkä ikäinen itse olet?

      • Anonyymi

        Jos aloittajaa tarkoitat niin ikää on 48 vuotta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloittajaa tarkoitat niin ikää on 48 vuotta...

        Multa saa kovaa kullia


      • Anonyymi

        Tekis hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa saa kovaa kullia

        minkä kokonen ja montako kertaa


      • Anonyymi

        58.70 kg


    • Anonyymi

      Paljon tuntuu kiinnostusta oleva,vaan kun alkaa sopimaan tapaamista loppuu kommentointi siihen.
      Liekö oma ikä,vai toisen uskallus....ymmärrän hyvin,omakin uskallus joskus koetuksella,mut pitää vaan uskaltaa kokeilla,ainakin omasta mielestä.
      Ensikertaa odotellessa,molemminpuoliset suihinotot ja panot.
      M58

      • Anonyymi

        Omalla kohdallani on käynyt niin että muutaman viestin jälkeen kadotaan vain kuin pieru saharaan... :(
        Kyllähän se omakin uskallus sinänsä on koetuksella kun ei oikeasti viestitellessä tiedä että millainen mies siellä näppäimistön toisessa päässä ihan oikeasti sitten on...
        En olisi etsimässä mitään ns. randomia ja sattuman varaista vaan kaltaistani rentoa miestä jonka kanssa "harrastaa" ja tuosta ensimmäisestä kerrasta eteenpäin edetä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdallani on käynyt niin että muutaman viestin jälkeen kadotaan vain kuin pieru saharaan... :(
        Kyllähän se omakin uskallus sinänsä on koetuksella kun ei oikeasti viestitellessä tiedä että millainen mies siellä näppäimistön toisessa päässä ihan oikeasti sitten on...
        En olisi etsimässä mitään ns. randomia ja sattuman varaista vaan kaltaistani rentoa miestä jonka kanssa "harrastaa" ja tuosta ensimmäisestä kerrasta eteenpäin edetä :)

        Yhdellä "hedelmä"-sivustolla olisi kyllä näiden toppien ilmoituksia mutta kun he hakevat järjestään paljon nuorempaa seuraa kuin mitä itse olen... nuorempaa, timmimpää, sileä pyllyistä seuraa... tai sitten ns. tyttöilijää... taitaa olla aika mahdotonta tälläisen miltei 5-kymppisen, miehekkään perseen omaavan miehen löytää sitä sopivan raavasta miestä jolle "antautua" naitavaksi... :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä "hedelmä"-sivustolla olisi kyllä näiden toppien ilmoituksia mutta kun he hakevat järjestään paljon nuorempaa seuraa kuin mitä itse olen... nuorempaa, timmimpää, sileä pyllyistä seuraa... tai sitten ns. tyttöilijää... taitaa olla aika mahdotonta tälläisen miltei 5-kymppisen, miehekkään perseen omaavan miehen löytää sitä sopivan raavasta miestä jolle "antautua" naitavaksi... :(

        Sehän on sillälailla, että nämä top-miehet ovat vielä itse olleet aluksi btm-miehiä, mutta kun saaminen loppuu niin on muutettava omaa käytöstään. Siksi hakevat vielä nuorta ja timmiä, koska itse vielä ajatuksissa kuvittelevat olevansa sen nuoren tilalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä "hedelmä"-sivustolla olisi kyllä näiden toppien ilmoituksia mutta kun he hakevat järjestään paljon nuorempaa seuraa kuin mitä itse olen... nuorempaa, timmimpää, sileä pyllyistä seuraa... tai sitten ns. tyttöilijää... taitaa olla aika mahdotonta tälläisen miltei 5-kymppisen, miehekkään perseen omaavan miehen löytää sitä sopivan raavasta miestä jolle "antautua" naitavaksi... :(

        Täällä ois 41v jota kiinostaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sillälailla, että nämä top-miehet ovat vielä itse olleet aluksi btm-miehiä, mutta kun saaminen loppuu niin on muutettava omaa käytöstään. Siksi hakevat vielä nuorta ja timmiä, koska itse vielä ajatuksissa kuvittelevat olevansa sen nuoren tilalla.

        Tämä on se minkä olen itsekin, ja siis ihan omakohtaisesti kokenut. Kun nuorena sai paljon kullia ja sitten tuli siihen ikään ettei enää ketään saa panemaan kun kroppa ei ole enää timmi, kassit roikkuu polvissa ja perseessä ei ole enää pyöreyttä, niin pakko oli siirtyä panijaksi ja toivoa että joku bottomi haluaisi tehdä vastapalveluksen panon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois 41v jota kiinostaisi

        Vastailehan tuon "hedelmä"-sivustolla olevan ilmoitukseni kautta niin katsotaan...
        M48Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois 41v jota kiinostaisi

        Haluatko panna 28v miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdallani on käynyt niin että muutaman viestin jälkeen kadotaan vain kuin pieru saharaan... :(
        Kyllähän se omakin uskallus sinänsä on koetuksella kun ei oikeasti viestitellessä tiedä että millainen mies siellä näppäimistön toisessa päässä ihan oikeasti sitten on...
        En olisi etsimässä mitään ns. randomia ja sattuman varaista vaan kaltaistani rentoa miestä jonka kanssa "harrastaa" ja tuosta ensimmäisestä kerrasta eteenpäin edetä :)

        Asiaa! Kerrankin mies joka on varmaan sanansa mittainen.

        Mutta yhdyn" aloitukseen, miten voi olla tänään ja ajassamme näinkin vaikeaa löytää sopivaa seuraa!? Miehestä tottakai kysymys, ja itsellä ns. parhaat ajat eli vuodet ehkä takana?
        Suoranaista syrjintää ei ehkä enää ole kuin
        vuosia sitten varttuneempaa väkeä eli miehiä kohtaan!
        Jos on elämässään nauttinut antaa anaa halukkaille miehille ei se into ja kaipuu siihen muutu myöhemminkään.
        Itsellä on kiinnostus itseäni vanhempaan ollut ikäni, mutta nyttemmin se ei ole ehkä niin, mutta yli 50-v mieluummin.
        Kaikki riippuu niin henkilöstä, ukkomiehet bi ym. ovat usein kypsempiä kuin muut ikäisensä! Näin olen asian nähnyt muussakin elämässä.
        Jostain syystä itse haen tai kiinnostuisin mieluusti miehestä joka voi olla ex ukm tms bi- mies, homomiehissä en ole niin kiinnostunut monista syistä! Aviossa olevaan ei saa hyvää kontaktia välttämättä?

        Täällä on kovasti potentiaalia, miehiä joka lähtöön, mutta yhteyksien saaminen ja luominen aika onnetonta vaikka keinoja on monia nykytekniikan avulla! Ei tarvii kirjeitä postin avulla lähetellä sentään!
        😋😉 😘Puss!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa! Kerrankin mies joka on varmaan sanansa mittainen.

        Mutta yhdyn" aloitukseen, miten voi olla tänään ja ajassamme näinkin vaikeaa löytää sopivaa seuraa!? Miehestä tottakai kysymys, ja itsellä ns. parhaat ajat eli vuodet ehkä takana?
        Suoranaista syrjintää ei ehkä enää ole kuin
        vuosia sitten varttuneempaa väkeä eli miehiä kohtaan!
        Jos on elämässään nauttinut antaa anaa halukkaille miehille ei se into ja kaipuu siihen muutu myöhemminkään.
        Itsellä on kiinnostus itseäni vanhempaan ollut ikäni, mutta nyttemmin se ei ole ehkä niin, mutta yli 50-v mieluummin.
        Kaikki riippuu niin henkilöstä, ukkomiehet bi ym. ovat usein kypsempiä kuin muut ikäisensä! Näin olen asian nähnyt muussakin elämässä.
        Jostain syystä itse haen tai kiinnostuisin mieluusti miehestä joka voi olla ex ukm tms bi- mies, homomiehissä en ole niin kiinnostunut monista syistä! Aviossa olevaan ei saa hyvää kontaktia välttämättä?

        Täällä on kovasti potentiaalia, miehiä joka lähtöön, mutta yhteyksien saaminen ja luominen aika onnetonta vaikka keinoja on monia nykytekniikan avulla! Ei tarvii kirjeitä postin avulla lähetellä sentään!
        😋😉 😘Puss!

        Ei se vaan todellakaan ole helppoa sitä sopivaa kaveria löytää :(
        M48Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on se minkä olen itsekin, ja siis ihan omakohtaisesti kokenut. Kun nuorena sai paljon kullia ja sitten tuli siihen ikään ettei enää ketään saa panemaan kun kroppa ei ole enää timmi, kassit roikkuu polvissa ja perseessä ei ole enää pyöreyttä, niin pakko oli siirtyä panijaksi ja toivoa että joku bottomi haluaisi tehdä vastapalveluksen panon jälkeen.

        Voque 26.6.22


    • Anonyymi

      Ei taida riittää kantti ja jutut on feikkiä!

      Miten hitossa asioita tehtiin ennen nettiä!

      Itse koin jutun pentuna

    • Anonyymi

      Lahdessakin btm haluaa..60v ..ja pikkarit

    • Anonyymi

      Täällä olisi terve ja luotettava 47v. suomalainen ukkomies, 183/93/15 kokoinen, miehekäs mies, joka haluaisi löytää nuoremman "tytön" TAI "tyttöilystä" kiinnostuneen kaverin, jonka kanssa tapailla vakituiseen mahdollisuuksien mukaan!
      Ei mitään kerta panoa vaan luotettava ja pitkäaikainen ystävyys molempien nautinnoksi!!

      Ei haittaa vaikka olisit kokematon, edetään rauhassa tutustuen ja kokeillen mikä kaikki tuntuis hyvältä... Eikä tarvi hävetä tyttöilyään, itse nimenomaan etsin "tyttöä"!!!

      matti_75 at yahoo.com

    • Anonyymi

      Niimpä... kun sitä nyt on ihan vain normaalin suomalaisen miehen karvainen perseen omaava eikä mikään nuoren sporttisen janterin tiukka ja kiinteä peba...niin mistäs sitä sitten sen sopivan top-karjun löytäisi?

    • Anonyymi

      Itse myös tykkäisin kokea aidon.. ja myös toisin päin..

    • Anonyymi

      60 v mies edelleen ilman ekaa kokemusta.
      Haluan saada vain pientä kullin nysää. Laihaa ja lyhyttä.
      Tarjolla on vain ollut reilumman kokoisia mitä en uskalla kokeilla.

      • Anonyymi

        Ihan normaalin kokoinen riittäisi tosiaankin... ei sen tarvitsisi olla mikään "muurinmurtaja" ;)
        M48Tre


    • Anonyymi

      Kyllä se tekee hyvää

    • Anonyymi

      Vogue juhannuksena 2022

      • Anonyymi

        Mina kanssa eka kokemus pitis saada


      • Anonyymi

        Homosaunaan vain jos h@luat t@uteja! Ei kiitos mulle!!!
        Sama seksikauppojen yms. likaiset epähygieeniset pesät!
        Puhdasta Miestä ei ko. paikat kiinnosta, mieluummin ilman! Ei Zompeille!


    • Anonyymi

      Mieli tekisi kanssa kokeilla miltä kyrpä tuntuu pepussa ja miltä tuntuu kun kalu laukeaa..

      Kyllä se kerran elämässään pitäisi päästä kokeilemaan.

      • Anonyymi

        Huoh... kumpa sitä pääsisikin kokeilemaan miltä se kyrpä tuntuu pepussa... Itse haluaisin kuitenkin turvaseksiä eli kondomin kanssa vaikka tuo varsinainen "siemennyshän" varmaan vieläkin kiimaisempaa olisi ;)
        M48Tre


    • Anonyymi

      Olisko Hämeenlinnassa top haluista miestä?

      • Anonyymi

        Sopivaa toppia Tampereelta etsiskellyt...
        M48Tre


    • Anonyymi

      Itse olen mies. En tietenkää ole jutellut miesten kanna, muuta luulen asian olevan sama kuin naisten kanssa joiden kanssa olen jutellut! Ei riitä loppupeleissä kantti aikuisena koskea samaa sukupuolta olevaan! Tuskin edes asiasta puhumiseen. Ja typerintä on netti deittailu!

      Tuo touhu on niin OUT!

    • Anonyymi

      kauan kesti sitte löytyi vaimo ei suostunut ottaan kun liian iso oli pakko kokeilla menihän se ja mies jaksoi 3 kertaa kyllä syvällä vaan tuntuu ihanalta voisin ratsastaa vaikka päivän

    • Anonyymi

      Meillä oli saunavieraana vähän nuorempi mies ja me oltiin jo eläkeikäisiä vaimoni kanssa. Iltaa vietettiin sitten kolmistaan ja tämä "vieras" paneskeli siinä vaimoani. Vaimo sai sitten päähänsä, että haluaisi katsella vierestä, kun tämä "vieras" panee minua. Niin siinä sitten kävi, eikä se niin kamalalta tuntunut, mutta on ainakin toistaiseksi ollut se ainoa kerta.

      • Anonyymi

        No huh, huh... sinullahan sitten onkin eri kiva vaimo ;)
        M48Tre


    • Anonyymi

      etelän rannoilla saa niin paljon kun haluaa myös suurta suurin ollut 33cm olipa mahtava kokemus

    • Anonyymi

      Edelleen odottelen sitä aitoa kalua,jota voisi runkata, imeä ja ottaa pyllyyn.
      Vielä joutunut turvautumaan kumiseen versioon, niinkuin eilen illalla ja varmaan tänäänkin.
      Kuvittelen samalla,miltä mahtaisi tuntua painaa oma kalu toisen tiukkaan perään.

      • Anonyymi

        Missä päin olet? M 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet? M 57

        Olen Kouvolan seudulla.
        M58


      • Anonyymi

        runkattu on,samoin otettu suihin mutta pantavana en vielä ole ollut.Kiihottaisi kyllä pirusti kokeilla miltä tuntuisi olla pantavana kun kulli painuisi syvälle sinne lastin laskien.
        60v tampereelta


      • Anonyymi

        Odottelevia on enemmänkin...
        M48Tre


    • Anonyymi

      Lahdessa ois myös kalun puutetta pepussa...ukm 60

      • Anonyymi

        50ukm lahdessa avoimin mielin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50ukm lahdessa avoimin mielin😉

        50ukm ..mitä kaikkea haluisit touhuta..ukm 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50ukm ..mitä kaikkea haluisit touhuta..ukm 60

        Imuja panoja runkkuja! Asujakin löytyy😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imuja panoja runkkuja! Asujakin löytyy😉

        olen itse btm...naisten asut kyllä kiinnostaa pukea...ukm60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen itse btm...naisten asut kyllä kiinnostaa pukea...ukm60

        Saako jotenki yhteyttä?


      • Anonyymi

        vai oisko radiomäellä jotain touhua...ukm60


    • Anonyymi

      Espoossa 58v btm jo vuosia hakenut vakio toppia mutta ei vaan tahdo löytyä. Aina kun pitäisi tavata niin haihdutaan paikalta eikä saa enää yhteyttä.

      • Anonyymi

        Näin tämä valitettavasti tuntuu olevan :(
        M48Tre


    • Anonyymi

      ei se kesällä niin vaikeeta oo aina halukkaita rasvaajia kun lasket simmarit alas tunnet kun sormi menee peppuun kysytään saako vastaan anna mennä vaan joskus pariskunta seisoo vieressä ja ihailevat

    • Anonyymi

      Minä olen myös pitkään haaveillut kunnon persepanosta ym. Nyt viimein rohkaisin itseni ja kävin itseäni reilusti vanhemman miehen luona jonka kanssa sovittiin tapaaminen iskurin kautta. Oli kyllä sellainen kokemus että huh huh. Sain isoa kullia perseeseen ja suuhun. Itse laukesin kahteen kertaan ja tämä mies ruiski omat spermansa samalla kun nuolin hänen komeaa kalua ja palleja... Uusinta tapaaminen tiedossa lähiaikoina ja silloin ehkä mukana lisäksi kolmaskin kaveri, mahtavaa, saa kullia samalla suuhun ja peppuun. Terv: Ukm 53. Satakunta

      • Anonyymi

        Oletko jo päässyt tuohon "vartaaseen"? ;)
        M48Tre


    • Anonyymi

      Mustat pitsipikkarit tuntuu tosikivalle päällä...oispa joku joka riisuis ne ja antais kovaa kalua peppuun ..Lahti ukm 60

    • Anonyymi

      Olen 52 vuotias iso ja karvainen mies. Tykkään ottaa suihin ja antaa peppua. Olen myös halukas itse imettämään ja tulemaan analiin. En ole kiinnostunut nuorista, vaan tykkään aikuisista miehistä joilla karvotusta löytyy. En halua mitään suhteita, vain seksi kiinnostaa. Kalu pepussa tuntuu niin hyvältä.

      • Anonyymi

        Mulla on fantsuissa mahdollisesti mahakaskin karvainen raavas mies. Vapaa mies kun olen niin voisi kehittyä vaikka suhdekin. Olisi ihanaa herätä aamulla miehensä vierestä.


    • Anonyymi

      Jos aikuinen ihminen pääsee tilanteen jossa ekan kerran on mahdollisuus kokea asiat samaa sukupuolta olevan kanssa, niin homma kusee alkuunsa! Tuskin miehellä on kanttia käydä polvilleen toisen miehen eteen ja ottaa munaa vastaan ja kestää puolta tuntia lastin saamiseen. Tai aikuisen naisen levittää jalkoja ekaa kertaa toiselle naiselle nuoltavaksi. Saati ymmärtää että ekat kerrat on täynnä jännitystä ja asiat pitää kokea useamman kerran jotta pääsee ”makuun”. Sama myös heteroseksistä kun nainen ei jaksa kokea useita kertoja vaan lopettaa heti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      50v 180 100 miehekäs mies voi panna pks 100km Savuton ja luotettava mies.
      Autoilen kyllä..kulut sulle.
      [email protected]

      • Anonyymi

        Hyvinkäällä olen, voin ajella Hesaan. Panna saat kunnolla! Ukm 56v 183 83 19..


    • Ite heterona itteeni pitäny aina, mutta viime aikoina on enemmän ja enemmän alkanu kiinnostaa ajatus toisen jätkän kaa olemisesta. Nuorena kerran saunas kaverin kaa olles kiihotuin ajatuksesta mut torppasin ne ajatukset kokonaa sillon, mut nykyää vähän vanhempana kun jos oon miettinyt niin aina kiihottunu siitä ja on suihkuski olles tullu runkates työnnettyä pari sormea anuksee,kuvitellu et joku panis mua takaa. Ei koskaa kauaa oo menny kun oon lauennu. :P Ensiks alko kiinnostaa vaan ajatus siitä milt tuntus ku joku panis mua takaa, ei mikään muu, mut sen jälestä kun oon enemmän miettiny niin alkanu kiihottaa ajatus et ottaisin suihin toiselta,se tulis mun suuhun/naamalle, alan heti kiihottuun kun mietinki näitä juttui.. :P

    • Haluaisin kokeilla panna perseeseen. Vaimo ei anna :( Oon Tampereelta 44v ukkomied

      • Anonyymi

        Olen ukm 58v 184 84 19 saisit panna.
        Käyn Tampereella aika usein, neljä vuotta sitten viimeksi pantu.


      • Anonyymi

        HML olis samanikäisen ukm, mua pantu kahdesti.


      • Anonyymi

        Olis halu kokeilla miltä tuntuu kun sais kullia pyllyyn kumilla tietysti, ensin imisin ja runkkaisin sitä hyvin.
        Hml-tre 40v


    • Anonyymi

      Olen 62v Hki mua sais myös panna.

      • Anonyymi

        Onko sulla paikka missä nauttia. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla paikka missä nauttia. M 60

        Noi ei ole.Ukm olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ei ole.Ukm olen

        Ukm myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm myös!

        Paikan ja seksin puute on yleistä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikan ja seksin puute on yleistä täällä.

        Hyvä kun miehet/ naiset uskaltaa elää ja avautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm myös!

        Sullakaan ei ole siis paikkaa.


    • Kelpaisiko tällainen 12cm pikkukulli suoleesi?

      • Anonyymi

        Mulle kyllä riittäis.Ukm Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kyllä riittäis.Ukm Hki

        Tekee hyvää pienempikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee hyvää pienempikin!

        Tekee ei siitä ollut kysekkään.Vastasin vaan kun kysyttiin.


      • Anonyymi

        Tokihan tuollainen kelpaisi... en kaipaa mitään muurinsärkijää peppuuni kuitenkaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokihan tuollainen kelpaisi... en kaipaa mitään muurinsärkijää peppuuni kuitenkaan ;)

        Juurikin näin ;)
        M48Tre


      • Anonyymi

        Siistin pikkukullisen kanssa ois kiva testata..oon69v


    • Kyllä se näin on munkin mielestä.
      En tiedä miksi mutta jotenkin arabi taustaiset on kiinnostuneita panemaan peppuun.

    • Mulla sama homma, aito iso kulli peppuuni ois nam

      • Anonyymi

        Moni etsii kun tapaamisesta aletaan sopii niin häviää. Top 57v


      • Anonyymi

        Mulle riittäis pienempikin.Sais edes yhden kerran.Ukm Hki 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittäis pienempikin.Sais edes yhden kerran.Ukm Hki 61v

        Onkohan täältä oikeesi kukaan seksiä miehiltä saanut.Puhetta on paljon tekoja ei varmaan lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittäis pienempikin.Sais edes yhden kerran.Ukm Hki 61v

        Itse olen pannut miestä yhden kerran ja oli hyvä kokemus.Yllätyin aikalailla kalun ollessa sisällä,että hyvältä tuntuu ja sinne myös laukesin.Toki kortsu oli käytössä ja vastapuoli itseä paljon vanhempi mies ja sai 16/4cm sisäänsä.M45v


    • Anonyymi

      ainoo vaihtoehto on uima-hallin sauna sieltä löytyy suurta ja pientä mukaan

    • Anonyymi

      joo aika kummallista ennen sanottiin on homo jos haluu miestä nyt niitä homoja ei oo missään

      • Anonyymi

        Sanoppa muuta.


    • Anonyymi

      Sisään ottaminen voi vähän sattua. Mutta se auttaa, jos kuvittelet ja toimit kuten että jotakin tulisi ulos. Kun kalu on lopulta sisällä, niin se tuntuu hyvältä. Riittävästi liukkaria pitää olla myös.

    • Anonyymi

      Oli aikoinaan koulutuspäivät yhdellä urheiluopistolla ja kämppäkaverin kanssa vedettiin drikkejä ja oli jotain muutakin ja hän sai houkuteltua meikäläisen heteron kokeilemaan ja sitten kokeiltiin, puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      minä voin tulla, olen aina vapaana sinulle kullanmuru:)

    Ketjusta on poistettu 240 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe