Alkavalle viikolle rohkaisuksi Jumalamme sanaa.

Anonyymi

älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.
Jesaja 41:10 FB38

https://bible.com/bible/365/isa.41.10.FB38

15

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auttaako jumala Ukrainan kansaakin vainoojan pommitusten alla?

      • Anonyymi

        Tämä on Luojamme ja Jumalamme rohkaisu kaikille pelkääville maailman ihmisille, niin Ugrainassa ja missä ikinä maailman kolkassa ihmisiä onkaan.


      • Anonyymi

        Jumala auttaa myös Ukrainassa omaa kansaansa, Jumala on aina siellä missä Häntä hädässä avuksi suorastaan huudetaan. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala auttaa myös Ukrainassa omaa kansaansa, Jumala on aina siellä missä Häntä hädässä avuksi suorastaan huudetaan. Amen

        EI SE SILTÄ NÄYTÄ!!! Lue uutisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI SE SILTÄ NÄYTÄ!!! Lue uutisia!

        Onko koko Ukrainan kansa Jumalan omaa kansaa? Ei.
        Ja Jumalan kansakin on kutsuttu kärsimään, uhrautumaan muiden edestä.

        Maailma taas menee raamatun mukaan aina vain pahempaan suuntaan ja Jumala sallii sen, koska ihmiset eivät ole etsineet häntä hyvällä. Nyt hän sallii pahoja asioita, jotta joku vielä kääntyisi pahalla.


      • Anonyymi

        Eikö se ole jonkinlainen ihme, että venäläiset eivät vallanneet Ukrainaa kahdessa viikossa - kuten Putin uskoi?

        Kaikki se paha, mitä Putin sai aikaan ei ole ollut näkemättä Jumalalta. Putin on murrettu sisäisesti. Hän kuvitteli olevansa suurempi ihminen kuin mitä ihmiset ovat Jumalan edessä. Ukraina ei kaatunut kuten hän kuvitteli, mutta venäläissotilaita kaatuu enemmän kuin hän saattoi koskaan kuvitella. Putin ei ole edes oman itsensä ja elämänsä herra: hän ei kasva siitä mitä on, ainoastaan vähee - eivätkä hänen päivänsä enene, vaan vähenevät. Hänen sotilaansa pahat teot leimaavat venäläiset ympäri maailmaa roskajuokoksi ja hylkiöiksi. Se leima polttomerkitään syntyville venäläisille usean seuraavan sukupolven ajan.


    • Anonyymi

      Nyt kun maailma näyttää vihdoinkin alkavan rapistua ympärillämme, niin Jeesuksen opetuslasten on aika nostaa päämme sillä vapautuksemme hetki on koittamassa, mutta vielä on työtä jäljellä että se yksikin vielä saapuisi pelastukseen sisälle.

    • Anonyymi

      huonosti on asiat kun joutuu luottamaan mielikuvituskaverin apuun 🤣

      • Anonyymi

        Minulla oli lapsena pelottavat kotiolot. Iltaisin rukoilin Jumalaa auttamaan, Isoäiti opetti niin tekemään ja kertoi, että se auttaa. Ei auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli lapsena pelottavat kotiolot. Iltaisin rukoilin Jumalaa auttamaan, Isoäiti opetti niin tekemään ja kertoi, että se auttaa. Ei auttanut.

        Niin sanottuja jumalia on maailmassa vaikka kuinka paljon, mtta vain yksi oikea Jumala. Rukoukset osoitetaan Isälle, Jeesuksen nimessä. Minä rukoilin lapsena lapsenuskolla Jeesusta ja pelko lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanottuja jumalia on maailmassa vaikka kuinka paljon, mtta vain yksi oikea Jumala. Rukoukset osoitetaan Isälle, Jeesuksen nimessä. Minä rukoilin lapsena lapsenuskolla Jeesusta ja pelko lähti.

        Jumala ei ole mikään ukko pilven reunalla.
        Jumala on kaikki elollinen. Kivikin on jumalaa, siinä atomit hyrrää.
        Koko Univrrsum on jumala ja olemme luonnonlakien alaisia.
        Uskovaiset ovat personoinnneet jumalan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli lapsena pelottavat kotiolot. Iltaisin rukoilin Jumalaa auttamaan, Isoäiti opetti niin tekemään ja kertoi, että se auttaa. Ei auttanut.

        No auttoipas, ainakin elossa olet ja voit hyvin. Oletko muistanut kiittää sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole mikään ukko pilven reunalla.
        Jumala on kaikki elollinen. Kivikin on jumalaa, siinä atomit hyrrää.
        Koko Univrrsum on jumala ja olemme luonnonlakien alaisia.
        Uskovaiset ovat personoinnneet jumalan.

        Ei tietenkään luotu ole Jumala. Kyllä Jumala on se, joka universumin on luonut. Samalla kaavalla. Enkä tietenkään minä ole kottarais pönttö, vaikka sellaisen tässä kevään korvalla tein ja vaikka heti sain siihen ihanat sinimustat asukkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanottuja jumalia on maailmassa vaikka kuinka paljon, mtta vain yksi oikea Jumala. Rukoukset osoitetaan Isälle, Jeesuksen nimessä. Minä rukoilin lapsena lapsenuskolla Jeesusta ja pelko lähti.

        Jostakin kumman syystä tämä yksi ja oikea jumala aina vaihtelee riippuen keneltä hihhulilta ja mistä päin maailmaa asiaa kysytään.

        Onko ideaa mistä tämä voisi johtua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No auttoipas, ainakin elossa olet ja voit hyvin. Oletko muistanut kiittää sitä?

        Se johtuu karmasta. Eletään epäitsekkäästi niin seuraavat elämät ovat aina vain ihanampia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe