Ensimmäinen ( Valkea hevonen) ei mikään ko-rona- virus-hevonen!

Anonyymi

Ensimmäinen ( Valkea hevonen) ei mikään virus-hevonen!

Eräs "rabbiksi" nostatettu tyyppi koettaa harhaisesti tulkita, että Ilmestyskirjan 6:2 luvun Valkea Hevonen olisi jokin k-virus-heppa!

Voi, voi - mitä harhoja voikaan nousta ihmisen päästä, joka ei KUN NIOITA Raamatun Sanaa!

Kun Raamattu (UT) täysin kumoamattomasti siis todistaa, mitä
"seppele" ja "kruunu" tarkoittavat Jumalan antamissa Sanoissa ja profetioissa!

Kun tämä mainostetun seurakunnan bloggari on nostettu tälle palstalle kuin paraskin kunkku, on tarpeen etteä tervehenkiset ja Raamatun Sanaa kunnioittavat pitävät kiinni Sanasta.

Eivätkä anna vetää itseään höplästä.

"Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia, ettekä Jumalan voimaa!" Sanoi Jeesus. Matt 22:29

Tämän ajan kristikansan Raamatun tuntemus on niin hapertunut, että joka lajin eksyttäjät ja harhaopettajat voivat monia naruttaa! Kun vain muistaa kehua, olen "profeetta", olen "rabbi", olen erikoinen... "paastosin ja sain sanaa Jumalta" ... minä olen Pastori, Profeetta....

Voi heitä, jotka näiden perässä juoksevat!

Mutta? Kiitos ja kunnia olkoon Herran, että yhä useampi toimii niinkuin Apostolisen ajan Berean ihmiset? Mitä he tekivät? Apt 17:11. Lue, jos kiinnostaa?

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitus on totta.

• Anonyymi

Monille maistuu väärät prohvetiat ennen Raamatun Sanaa!

• Anonyymi

Tosi villi mielikuvitus on, kun muka näkee koron-viruksen valkoisen hevosen selässä!
      Mutta? Harhanäyt ovat valitettavan yleisiä. Jotkut itse uskoo niihin, ja koettaa vakuuttaa harhojaan toisillekin.. . Mutta onneksi realiteetit pelaa monilla!

• Anonyymi

No, pimeässä ei näe!!

• Anonyymi

Se joka näkee ko-ronan Valkeass hevosessa on varmaan sen viruksen sairastuttamana nähnyt harhoja! Peloissaan...

• Anonyymi

joo. On tainnu virus vikuuttaa ajettelua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      463
      3784
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1964
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      746
      1836
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      85
      1198
    5. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      59
      947
    6. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      868
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      842
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      718
    Aihe