Yöllinen lintuvieras
Olin jättänyt illalla ikunan auki, kun olin niin väsynyt että en muistanut sulkea sitä. Heräsin kuitenkin yön aikana siihe kun kuulin ääniä keittiöstä. Meni katsomaan ja huomasin että iso hedelmäkori oli tipunut lattialle. Hedelmät olivat ympäri huonetta. Se oli kuitenkin ihmeellistä, että kun kori oli tippunut, niin sen sisälle oli jäänyt jollain ihmeeen keinolla lintu. Nyt se yritti sieltä ulos ja räpytteli kovaa. Siihen äänee minä olin varmaan herännyt. Kävin hakemassa hanskat käteeni ja varovaasti nappasin linnun käteeni. Se oli oikeastaan aika helpoa koska lintu oli niin väsynyt räpyttelystä. Onko teille muille koskaa tapahtunut vastaavaa?
Yöllinen lintuvieras
8
177
Vastaukset
- Anonyymi
Jännä juttu. Oli linnulla käynyt huono säkä. Onneksi sentään ei sattunut mitään pahempaa. Lintukin pääsi vapauteen.
- Anonyymi
Meillekkin aina joskus kesällä lentää joku lintu sisälle mökillä. Mutta ne kyllä haluavat heti lähteä pois. Joten tuolla oli varmaan nälkä. Olisikohan joku pitkän matkan rasittama muuttolintu? Mutta eikö sen pitäisi olla rakentamassa pesää?
- Anonyymi
Hienosti teit kun pelastit pulaan jääneen linnun.
- Anonyymi
Kesäisin tapaa täällä päin jäädä vesilintuja joskus kiinni noihin kalaverkkoihin. Ne ovat aivan hädissään aina kun niitä käy pelastamassa. Lähtevät heti pakoon kun ne saa irti.
- Anonyymi
tietää kuolemaa kun lintu tulee sisälle asuntoon
- Anonyymi
Mulla tuli varis viime kesänä asuntoon ja se tiesi sille varikselle kuolemaa.
- Anonyymi
Mulle tuli yöllä pieni ketunpoikanen asuntoon, kun helteen takia pidin ovia auki. Laitoin sille pihalle vesiastian ja koiran mukuroita, se käy joka yö samaan aikaan nassuttelemassa, eikä näytä paljon pelekäävän.
- Anonyymi
Tämmöinen lintu on vaarassa sitten joutua toisen linnun suuhun kun on väsynyt, olisin pannut ison kuusen alle tms piilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912