Jiihaa. Voiton päivä alkaa erinomaisella uutisella. Juuri tällaisia uutisia tarvitaan lisää. Ensin Moskva, sitten se toinen paatti ja nyt tämä! Vuuhuu!
Russofasistit hätää kärsimässä ja Puten verenpaine tapissa!
Kertsin silta badabim badabum!
9
135
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki taisi nunohtua?
- Anonyymi
Se on nannaa , kun ruskit saavat turpiinsa.
- Anonyymi
Aloitus on toiveajattelua tai sitten putinistista hämäystä, jolla yritetään provosoida.
- Anonyymi
Kertšinsalmen siltaa ei vielä ole tuhottu mutta aia laskuri löytyy netistä.
http://crimeanbridgedown.com.ua/ - Anonyymi
Jonkin lahjoitetun asejärjestelmän koulutus vie neljäkymmentä päivää.
Toivottavasti kyseessä täsmäohjus, jolla silta romautetaan.- Anonyymi
vladimir-Putte voisi närkästyä sillan katkaisusta, lähettäisi vihaisen kirjeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vladimir-Putte voisi närkästyä sillan katkaisusta, lähettäisi vihaisen kirjeen?
Saattaisi Putte jopa sanoa: "Pahkeinen, pitipäs sattua."
Ja sitten tapattaisi pari kenraalia ja ryömisi sudenpesäänsä suojaan.
- Anonyymi
Ei ihan voitonpäivänä, mutta Putinin 70-kymppisten jälkijuhlinnassa kuitenkin meni.
Kertšin silta ilmiliekeissä kertovat uutiset.- Anonyymi
Säiliövaunut palaa muutaman päivän.
Sitten räjähtää jossakin muualla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809