Näin vanhempana ihmisenä en voi ymmärtää miten Venäjän kansaa johdetaan harhaan mitä tekeevät Ukrainassa, On käsittämätöntä ettei Venäjän kansa saa tietää mitä heidän muutamat henkilöt saavat pehdä hirmu tekoja Ukrainassa, Länsimainen tiedotusväline Venäjällä ja tiedon kulku kaikille kansalle estetty, luulisi että nyky länsimaisella tekniikalla tämäkin olis hoidettavissa niin että Venäjän kansalle tiedotetaan todellista tietoa mitä heidä puuttin tekee
Venäjän propakanda
Anonyymi
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Jos paraati oli nyt suhteellisen pieni edellisiin vuosiin verrattuna, niin voisi kuvitella, että nyt aletaan perääntyyn Ukrainasta vähin äänin? Ei haluttu nostattaa sotakiihkoa ja muutenkin halutaan alkaa hyssytteleen koko operaatiota? Ehkä Putinille riittäisi nyt vain se Donbasi jossa asuu muutenkin venäläisiä? Kannattaisko Ukrainan antaa sen verran periksi ja tulla siinä vastaan? Ukraina kuiteskin sotii usan ja euroopanrahoilla, joten kohtuullista olisi jossain vaiheessa antaa myöskin myönnytyksiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541