Seksi pitää nuorena

Anonyymi

Naapurin vaimo on kohta 50 v. ja tosi timmissä kunnossa. Hän on tunnetusti avarakatseinen ja laaja-alainen seksin suhteen, miehensä luvalla ilmeisesti. Viikonloppuisin naapurissa käy melkoinen säpinä, on vierasta ja omaa... jne. Lomareissuista on sellaisia tarinoita, että ei kehtaa kertoa edes tällä palstalla. Joo, kyllä olen käynyt salaa pari kertaa kokeilemassa :) Ja minun vaimoni, saman ikäinen, näyttää 20 vuotta vanhemmalta. Harrastaa eninmäkseen television katselua ja pihtaamista. On tää niin väärin.

15

2401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lääketieteellinen totuus, seksihormoonit pitävät nuorena. Katseleppa noita naisia yli 50 v. kun vaihdevuodet ovat alkaneet. Siinä vaiheessa alkaa tuo rupsataminen.

• Anonyymi

Mitens noi huorat sitten rupsahtaa niin aikaisin ? Nelikymppinen on jo ihan romu naiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitens noi huorat sitten rupsahtaa niin aikaisin ? Nelikymppinen on jo ihan romu naiseksi.

Jos vaikka siksi, että elämäntavat ovat muutoin huonot. Todennäköisesti tuo itsensä myyminen ei lisää hormoonin tuotantoa naisella, vaan pikemminkin alentaa sitä. Toisaalta himokkalla naisella sitä ilmeisesti on pidempään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka siksi, että elämäntavat ovat muutoin huonot. Todennäköisesti tuo itsensä myyminen ei lisää hormoonin tuotantoa naisella, vaan pikemminkin alentaa sitä. Toisaalta himokkalla naisella sitä ilmeisesti on pidempään.

Kyllä, se on juuri noin. Kiimassa olevan naisen ulkoinen olemus oikein hehkuu. Noita aloittajan esittämiä tapauksia on vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, se on juuri noin. Kiimassa olevan naisen ulkoinen olemus oikein hehkuu. Noita aloittajan esittämiä tapauksia on vaikka kuinka paljon.

Naiset heittää kesäksi pikkarit pois ja antaa miesten panna vapaasti niin pysytään ikuisesti nuorina.

• Anonyymi

On se niinkin kun naiset pääsevät mulkun makuun kunnolla, niin ne haluavat lisää ja monen monen miehen voimalla. Himon kiihko on valtavan vomakas energian lataus

• Anonyymi

Haureudessa eläminen vanhentaa.

• Anonyymi

No ilmankos vaimo 53v on rupsahtanut, kun sitä ei seksi kiinnosta. Minä käyn vieraissa ja nuorrun joka kerta.

• Anonyymi

Biologia menee siten, että niin kauan kun nainen on lisääntymiskykyinen, hän luonnostaan kuosissa. Pitää olla halutun näköinen. Ja toisilla naisilla tuo kestää ihan luonnostaan pidempään, kuin toisilla. Mutta toisaalta, myös seksin ei kaupallinen harrastaminen hidastaa tuota naisen hormonitason romahtamista. Kyllä se vain noin on.

• Anonyymi

Työpaikkallani on 56 v. nainen, ei ole vapaa, mutta vapaamielinen seksin suhteen. Varmaankin miehensä luvalla. Ja siis todella ryhdikäs pakkaus... en ole kokeillut, mutta isot pojat ovat kertoneet. Aivan uskomattomia tarinoita, lomamatkalla viikon aikana 9 miehen kanssa seksiä. Sitä doggingia, vai mitä se nyt on , kun sovitaan tapaaminen netissä anonyymisti johonkin ja harrastetaan seksiä. Siis todella usein, niin usein, että sekin on anonyymisyydestänn huolimatta melko usealle tiedossa... Rouva näyttää korkeintaan nelikymppiseltä.

• Anonyymi

Kyllä nuo huorat vanhenevat nopeasti.

• Anonyymi

Mulla oli 45v paljon poljettu nainen ja hyvän näkönen ja siro että ei se aina paikkaasa pidä

• Anonyymi

Huorat ovat eri juttu, siinä touhussa ei naisella liiku hormonit, vaan raha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli 45v paljon poljettu nainen ja hyvän näkönen ja siro että ei se aina paikkaasa pidä

Niin, veli hyvä on minullakin. Kaunis ja hoikka ja kohta 50 v. En kehtaa edes kertoa monenko kanssa hän on seksiä harrastanut tuon 30 vuoden aikana, jonka olemme olleet naimisissa. Ja muutamaa kertaa lukuunottamatta ei ole ollut maksullinen. Eikä hän ole masentunut, eikä ahdistunut... Pikkasen on rempattu, Tissit ja yläluomet. Itse värkki on entisessä kuosissa.

• Anonyymi

Vaimollani on ollut mahdollisuus tehdä paljon matkoja yksin ja ns. tyttöporukoissa esim. Lapissa. Hän on paitsi huomattavan kaunis, paljon ikäistään nuoremman näköinen, myös lähes aina iloinen. Hän ei ole koskaan joutunut pettymään yhden yön panoon sanojensa mukaan. Minun kai pitäisi olla iloinen hänen puolestaan.

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4841
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      86
      3310
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      3005
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1610
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1408
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102