Oli Iltasanomissa juttu ” Lottovoittajalta miljoonia huijanneet vuosiksi vankilaan – 8 miljoonan euron lottopotti katosi vauhdilla”
Saisiko veikkauksen vankilaan?
6
4618
Vastaukset
- Anonyymi
1:9000000000000000000000000000000
- Anonyymi
Aloittaja kommentoi!
Luku on lauantailotossa 1:18,4 milj ja Eurossa 1:139milj. Perjantain eurojackpotissa voi saada miljoonan 5 1 tuloksella 1:25,5 milj. jos pääpotti on tarpeeksi iso ja osumia sopivasti.
Viisi oikein ei ole iso luku. Se on 1/2 118 milj.
- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii. Melkoinen suoritus Tuolta joona tuliniemi, hävitä nettipeleihin
itse 4 milliä ja toiset 4 milliä huijareille, joilta ei myöskään saa eurokaan takaisin.
Onhan näitä toki maailmaltakin ja varmasti ollut muitakin tapauksia suomessakin.
Kaikki meni ja jäi vielä velkaa.- Anonyymi
Joonas Tuliniemi Vihti oli se jolla oli 8 milliä ja kaikki mennyt ja velkaakin satoja tuhansia.
Aikas hyvä suoritus, toisaalta rahaa vain ja mukaansa sitä ei saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joonas Tuliniemi Vihti oli se jolla oli 8 milliä ja kaikki mennyt ja velkaakin satoja tuhansia.
Aikas hyvä suoritus, toisaalta rahaa vain ja mukaansa sitä ei saa.Ei voi olla totta. Voikos noin Idiootteja olla. Huh huh
- Anonyymi
Soittorasia elokuvassa eilen roskiksia tonkiava isä tämän tyttären setäukon kuoltua saivat unelmien tilaisuuden päästä viettämään hillittomien rikkauksien kera luksuselämää mutta onni sitten kääntyi koko omaisuus meni hoiamattomiin verorästehin.
Tytär kysyi isältä kuka voi jättää kymmeneltä vuodelta kakki verot maksamatta.
Isä, sinun äitisi hullu August-setä.
Ai ja hljaa nauratti, hih hih hii
Onnnittelut lottovoitosta miljonääri perheelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912