vai fasisti-diktaattori? No, kommunisti hän ei ainakaan ole. Neuvostoliitto olisi muuten hävinnyt Natsi-Saksalle, ilman USA:n ja brittien massiivista aseapua.
Putin on diktaattori, mutta onko hän kommunisti-diktaattori
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Stalinhan kiisti tuon avun sodan jälkeen.
- Anonyymi
Erään lainen kommari .Sosialisoi valtion omaisuuden itselleen ja frendeilleen diktaattorina
- Anonyymi
Soon natsi-kommari, joka on itselleen myöntämillään luvilla ryövännyt omiin ja lähipiirinsä taskuihin venäjän valtion varoja viimeisen 25 vuotta.
Aatu olisi ajanut neuvostoliittolaiset Sahalinille ilman lännen apua. - Anonyymi
Fasismin määritelmät on varsin löyhiä, mutta 90% niistä oman tutkimukseni mukaan täyttyy Putinin nykyisessä toimintatavassa. Eli putin toimii kuten fasisti-diktaattori, vaikkei natsismia kannatakaan. Tosin yksi hänen päälliköistään Dmitri Utkin on jopa tatuoitu natsisymboleilla.
- Anonyymi
On ollut varmaan surkea ja surullinen lapsuus Utkinilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut varmaan surkea ja surullinen lapsuus Utkinilla.
Varmaan putellakin.
- Anonyymi
Nykyajan Venäjä on yltiökapitalistinen maa jota johtaa kapitalisti Putin.
- Anonyymi
Minusta Putin on hienosti onnistunut yhdistämään natsismin ja kommunismin kaikki huonoimmat ja hirveimmät puolet russismiksi, jonka ydinideologia on että rosvotaan ja raiskataan ja tapetaan kaikki ja ryssitään kaikki.
- Anonyymi
Paljonko ajattelit, että asia vaikuttaa henkilökohtaiseen elämääsi?
- Anonyymi
No, uhkahan tuo hullu on.
- Anonyymi
Kuulemma Neuvostoliitto olisi halunnut liittyä akselivaltoihin aluksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749