Soitin Helle näkijälle pitkästä aikaa.
Soitin hänelle 2012 vuoden keväällä. Silloin hän näki muuton, uudrn työpaikan ja jopa rakennuksen kuvaili ja millainen sää on kun sinne menen. Muitakin asioita kuvasi todella yksityiskohtaisesti, aivan kuten ne menivät.
Nyt 10 vuotta myöhemmin soitin hänelle uudelleen. Hän kertoi tilanteeni todella tarkasti, nyt kysyin ihmissuhteesta. Kuvasi tilanteen, mutta ei lopullista ratkaisua, koska olen valinnan edessä.
Työssä kertoi mahdollisesta tehtävän muutoksesta, koska joku lähtee pois. Seuraavana päivänä eräs kollega kertoi siirtyvänsä toiseen organisaatioon. Kovasti nyt odotan, että saan hänen paikkansa.
Tämä ei ole mainos, vaan minun vilpitön kokemus.
Jos jollakin on viime vuosilta Helle näkijästä kokemusta, kiva jos kerrot.
Helle näkijä kokemuksia
4
166
Vastaukset
- Anonyymi
Soitin lokakuussa. Sanoi että ennen vuoden vaihdetta tulee suhde, tapaan jossain juhlissa miehen.
No ei ollut juhlia, eikä miestäkään.
En tod soita toiste!- Anonyymi
Ajat eivät pidä paikkaansa. Minulle kertoi, että tapaan miehen työpaikalla, että ihastun työkaveriini. Ajattelin, että ei näe mitään, koska työpaikallani on vain naisia. Aikaa kului kaksi vuotta, tuli uusi työ ja siellä ihastus, joka etenee hyvään suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajat eivät pidä paikkaansa. Minulle kertoi, että tapaan miehen työpaikalla, että ihastun työkaveriini. Ajattelin, että ei näe mitään, koska työpaikallani on vain naisia. Aikaa kului kaksi vuotta, tuli uusi työ ja siellä ihastus, joka etenee hyvään suuntaan.
Seliseli..
- Anonyymi
Hän puhui lesbosuhteestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon
Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani5523591- 1402675
Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."
Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi202261- 421543
Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa
Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?2301321Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla
Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva1101182- 1181072
Zaharova yllättäisi sotilaallisesti
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa1961009Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa
monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett279892