Helle näkijä kokemuksia

Anonyymi

Soitin Helle näkijälle pitkästä aikaa.
Soitin hänelle 2012 vuoden keväällä. Silloin hän näki muuton, uudrn työpaikan ja jopa rakennuksen kuvaili ja millainen sää on kun sinne menen. Muitakin asioita kuvasi todella yksityiskohtaisesti, aivan kuten ne menivät.
Nyt 10 vuotta myöhemmin soitin hänelle uudelleen. Hän kertoi tilanteeni todella tarkasti, nyt kysyin ihmissuhteesta. Kuvasi tilanteen, mutta ei lopullista ratkaisua, koska olen valinnan edessä.

Työssä kertoi mahdollisesta tehtävän muutoksesta, koska joku lähtee pois. Seuraavana päivänä eräs kollega kertoi siirtyvänsä toiseen organisaatioon. Kovasti nyt odotan, että saan hänen paikkansa.

Tämä ei ole mainos, vaan minun vilpitön kokemus.

Jos jollakin on viime vuosilta Helle näkijästä kokemusta, kiva jos kerrot.

16

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soitin lokakuussa. Sanoi että ennen vuoden vaihdetta tulee suhde, tapaan jossain juhlissa miehen.

      No ei ollut juhlia, eikä miestäkään.

      En tod soita toiste!

      • Anonyymi

        Ajat eivät pidä paikkaansa. Minulle kertoi, että tapaan miehen työpaikalla, että ihastun työkaveriini. Ajattelin, että ei näe mitään, koska työpaikallani on vain naisia. Aikaa kului kaksi vuotta, tuli uusi työ ja siellä ihastus, joka etenee hyvään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajat eivät pidä paikkaansa. Minulle kertoi, että tapaan miehen työpaikalla, että ihastun työkaveriini. Ajattelin, että ei näe mitään, koska työpaikallani on vain naisia. Aikaa kului kaksi vuotta, tuli uusi työ ja siellä ihastus, joka etenee hyvään suuntaan.

        Seliseli..


      • Anonyymi

        Eikä tullut seuraavanakaan vuonna😡


    • Anonyymi

      Hän puhui lesbosuhteestasi.

    • Anonyymi

      Olen myös soitellut hänelle vuosia sitten ja noin 4 vuotta sitten. Erosin ja etsin uutta työtä. Näki muuton ja uuden suhteen. Nämä tapahtuneet ajan kanssa, uusi työ löytyi jo reilun vuoden kuluttua. Ihmissuhde kesti kauemmin. Hyvin on minulle nähnyt. Joskus tulee tunne, ettei sano aivan kaikkea mitä näkee, antaa eri vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Niin eli arvailee. Vakuuttavaa tosiaan.


    • Anonyymi

      Miten katsoo, käyttääkö kortteja vai miten?

    • Anonyymi

      Ei käytä mitään apuvälineitä. Näkee kuvia, joita tulkitsee.

    • Anonyymi

      Nyt voin todeta, että Helle näki työmuutoksen oikein. Sain poislähteneen kollegan paikan. Tätä en voinut itse mitenkään odottaa.
      Ihmissuhteen osalta en vielä odotakaan ratkeamista, sillä valinta minun.

    • Anonyymi

      Soitin kymmenen vuotta sitten ja näki, ettei rakkautta ole tulossa ja että energiat ovat raskaat ja kuluttavat. Oikeassa oli; yksin olen ollut eikä minusta ole oltu kiinnostuneita vähäisessäkään määrin, tunteet ovat olleet yksipuolisia.

    • Anonyymi

      Minä olen soitellut Helle:lle ensimmäisiä kertoja jo Bedetten aikoina.
      Ja noin kerran vuodessa viimeisimmän 4 vuoden aikana. Nyt katselin kaikki muistiinpanot läpi. Huomasin, että hän on sanonut 4 vuotta sitten
      esim. että näkee muuton, mutta ei tarkemmin. Sitten kun uuden asunnon osto on ollut käsillä, hän on nähnyt tarkasti asian. Muissakin asioissa samoin. Eli sanoisin, että hän näkee tarkasti kun asia on lähellä ja suurpiirteisemmin kun asia on vielä kaukana.
      Asiat eivät ole muuttuneet matkalla, näkemys vain tarkentunut.
      Hyvä ja tarkka näkijä minulle, usen vuoden kokemuksen perusteella. Kaikki ei näe kaikille.

    • Anonyymi

      Minulla on myös kokemusta Hellestä. Joskus vuosia sitten soitin sinkkuna ollessa, kun ei ollut miehiä edes näköpiirissä. Ympäripyöreästi sanoi näkevänsä jonkun kruunpään olevan tulossa. Kerran soittelin tammikuussa ja hän kovasti väitti, että olen ihastunut - no en ollut - olikohan sitten helmikuu, kun olinkin jo todella ihastunut.

      Kun olen soittanut ollessani orastavassa suhteessa ja kysynyt miten näkee ihmissuhteet, kertomatta hänelle, että elämässäni on ketään. Hän on heti ilman mitään kysymyksiä saanut erittäin nopeasti kiinni tilanteen ja alkanut kertomaan asian. Todella osuvasti, kuvanut henkilön ja miten asia etenee.

      Tulkitsen niin, että hän näkee hyvin asiat, jotka ovat jo elämässä jotenkin tai lähellä. Todella on hyvä näkijä ainakin minulle. Ei puhu ylimääräisiä, eikä käytä soittajan aikaa väärin.

    • Anonyymi

      Kumman kaa filosofiakirjailija Riitamaja olisi parempi?

    • Anonyymi

      Minä haluaisin nyt todella kuulla kokemuksia, miten Helle on onnistunut ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa.

      Soitin hänelle vähän ennen joulua. Kysyin häneltä yhden tarkan kysymyksen, "mitä hän näkee miesasioihini", en yhtään enempää enkä vähempää.

      Hän alkoi heti kuvaamaan miestä, joka on ollut elämässäni, mutta meillä ei ole seurustelusuhdetta. Helle kertoi tarkkoja yksityiskohtia miehestä ja tämän hetken tilanteesta.
      Minulle tuli tunne, kuin olisi tiennyt ja tuntenut minut ja suhteeni tähän mieheen pidemmältä ajalta, niin yksityiskohtaisesti näki asioita.

      Näki, että suhde syvenee ja otamme askeleen eteenpäin. Juuri ei kuitenkaan tunnu siltä.

      Nyt todellakin haluaisin kuulla kokemuksia siitä miten Helle on nähnyt ihmissuhteisiin juuri silloin kun olette kysyneet häneltä juuri tiettyyn ihmiseen liittyen?

    • Anonyymi

      Minä soitin syyskuussa 2021, kysyin silloisesta kiinnostuksen kohteesta. Näki silloin että mies on varattu. Sanoi, että toinen vaaleampi, vapaa mies tulossa talven ja kevään välissä. No ei tullut vime talvena,mutta nyt viikko sitten tapasin kivan miehen. Maaliskuustahan alkaa kevät, eli juuri talven ja kevään väli nyt. Ketään muuta en ole tavannut tätä ennen, kun tämä varattu pyörinyt mielessä. Eli aika meni pieleen, muutoin osui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe