Epäilevä Tuomas

Anonyymi

Syksyllä on seurakuntavaalit. Mietin pyrinkö jatkamaan valtuustoon vai en. Mitä pidempään olen ollut, sitä enemmän tulen siihen tulokseen, että osaa päätöksistä ei tehdä niin, että kristinusko laajenisi. Että kirkkoon liityttäisiin enemmän tai että ainakin eroamiset vähenisivät. Alussa suorastaan ahdistuin ja jouduin käymään keskustelemassa seurakunnan työntekijän kanssa asiasta. Hän ei ollut perillä asioista mutta jonkin verran helpotti että sain puhua luottamuksellisista asioista. Ensin yritin pitää puheita sen puolesta että minkä näin oikeaksi, vain osa oli kanssani samaa mieltä. Sitten lopetin, mutta vieläkin vietän jonkin kokouksen jälkeen unettoman yön silloin kun koen että on tehty päätös joka ei edistä kristinuskoa. Tietenkin pääosa päätöksistä on omasta mielestänikin täysin oikeita, mutta tosissa näen vain mielivallan ja ´minähän saan tahtoni läpi´-meiningin.
Toivoisin että tähän ottaisi kantaa vain sellainen joka on toiminut luottamushenkilönä. Yleiset mielipiteet puhumattakaan kirkon solvauksista, eivät auta minua ratkaisussani. On tullut jo mieleen, tarvitsenko kirkkoa ja siellä toimivia henkilöitä Jumalan ja itseni välissä. Silloin kun en tiennyt päätöksistä, en ajatellut koko asiaa, kävin kirkossa vain vakaan uskoni takia.

0

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        69
        4771
      2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
        Kalajoki
        187
        3734
      3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
        Maailman menoa
        179
        3344
      4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
        Kalajoki
        72
        3144
      5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
        Tunteet
        50
        2899
      6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        25
        1984
      7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
        Hyrynsalmi
        24
        1911
      8. Mitä sinä mietit

Mies?
        Ikävä
        177
        1711
      9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
        Ikävä
        30
        1676
      10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
        Kuhmo
        43
        1375
      Aihe