Rölli, tässä pikainen aloitus aamuun

Anonyymi

Netistä lueskelin pettämiseen johtavia syitä.
Tässä niistä listaus:

-kommunikointi ei toimi suhteessa
-paskaa seksiä
-ei seksiä riittävästi
-kumppani kotona ei huomioi
-kumppani kotona huomioi vain negatiivisesti
- kumppanin vartalo on epäseksikäs. Ei tee mieli enää koskee siihen
-kosto
-vihaisuus kumppanille



Karuinta oli lukee jotain rehellisiä vastauksia pettäjiltä jotka käsitteli kumppanin vuosien myötä muuttunutta vartaloo joka ei enää kiihota.

Toinen aika kova oli toi et kumppani harrastaa tylsää seksiä. Kuulemma puuduttaa jo ajatus et taas pitäs alkaa hommaan.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kosto ja vaihtelun halu, kumppani ei ole paikalla

      • Anonyymi

        Luulen et yleisin toi vaihtelun halu. Kotona ehkä vähän rutiinin omaista jyystöö


    • Anonyymi

      Kumppani on narsisti, sitä pitääkin pettää

    • Anonyymi

      Suhteessa ei välttämättä tarvitse seksiä ollenkaan. Sen pitäis ylipäätään olla pienin asia koko suhteessa. Yhteys ihmisen välillä muuten on pääasia.

      • Anonyymi

        Tää totta, mutta joskus himot ottaa vallan, kai se normaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää totta, mutta joskus himot ottaa vallan, kai se normaalia?

        Olen jäävi sikäli sanomaan, koska mua himottaa harvoin.
        Mut sen sanon, että sen sijaan että menee pettämään toista, tyydyttäkööt itseään. Se ei ole pettämistä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jäävi sikäli sanomaan, koska mua himottaa harvoin.
        Mut sen sanon, että sen sijaan että menee pettämään toista, tyydyttäkööt itseään. Se ei ole pettämistä se.

        Ei herran isä😂 mihin mäkin oon sekaantunut. Nii, mitähän tähän sanoisi..ei oo ei, mutta joskus se ei vaan riitä, en tarkoita et pitää pettää, mutta..niih..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei herran isä😂 mihin mäkin oon sekaantunut. Nii, mitähän tähän sanoisi..ei oo ei, mutta joskus se ei vaan riitä, en tarkoita et pitää pettää, mutta..niih..

        No mulla on tohon selvät mielipiteet sikäli, että jos aikoo mupdostaa parisuhteen, niin ei siihen todellakaan kuulu pettäminen.
        Se on niin simppeliä, että joko on suhteessa tai sinkku. Sinkkuna voi tehdä sitten niitä seikkailujaan. Jos pettää, ei ole kypsä suhteeseen. Ja pettämistä ei koskaan voi selitellä eikä perustella yhtään millään. Kaikkein vähiten seksuaalisen kanssakäynnin puutteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on tohon selvät mielipiteet sikäli, että jos aikoo mupdostaa parisuhteen, niin ei siihen todellakaan kuulu pettäminen.
        Se on niin simppeliä, että joko on suhteessa tai sinkku. Sinkkuna voi tehdä sitten niitä seikkailujaan. Jos pettää, ei ole kypsä suhteeseen. Ja pettämistä ei koskaan voi selitellä eikä perustella yhtään millään. Kaikkein vähiten seksuaalisen kanssakäynnin puutteella.

        Hmm..kyllähän toi totta on, kuulostaa a miehen mielipiteeltä, jotenkin näin hän mulle taisi ilmaista asian.


    • Anonyymi

      Röllittäjälle taitaa seksi olla tärkein asia parisuhteessa ja eimian seksielämä kiinnostaa myös hämmästyttävän paljon. Et kai vaan ole puutteessa?

      • Anonyymi

        Taitaa olla tirkistelijä, jolla ei ole muuta elämää!


      • Anonyymi

        Mä oon seksuaalinen ihminen ja tiedoksi
        Olen myös pettänyt rölliseni nuorena ex-avomiestäni.

        Miksi.. se oli tunnesekavuus.. mutta tunteissa liikkui viha ja loukatuksi tulemisen tunne, epätoivo, luottamisen pelko, ahdistus..

        Nämä tunteet sai alkunsa siitä kun entinen avomieheni sanoi mulle kun olin 21-22 v et hänellä on toinen nainen.. jatkoimme yhdessä mutta mä en päässy asian yli. Mä hommasin itselleni toisen miehen. Petin sen kaa useasti.

        Joo siis oli ihan seksiä. Miks exäni teki niin kuin teki? Hän koki mustasukkaisuutta kun joku kebab-ravintolan ulkomaalainen mies oli flirttaillut mulle..siks sit toinen nainen juttu alkoi..

        Mä kai jotenkin alitajuisesti osittain kostin ja osittain hain epätoivooni laastarisuhdetta vielä ollessani edellisessäkin parisuhteessa. Lopulta jätin exäni kun ahdisti liikaa pelko et sillä on joku toinen nainen taas ja joudun kokeen ne kaikki tunteet mitä koin uudelleen..

        Siks eimialle saarnaan et voisko varattu vanha nainen lopettaa sen munan kerjuun kun on varattu.

        Yritän opettaa et pettäjillä on paskanen loppu ja tulee tunti turpaan ilman mainoskatkoja.

        Eimia on aika lapsellinen ikäisekseen. Ei kovinkaan aikuinen ja kypsä ajattelultaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon seksuaalinen ihminen ja tiedoksi
        Olen myös pettänyt rölliseni nuorena ex-avomiestäni.

        Miksi.. se oli tunnesekavuus.. mutta tunteissa liikkui viha ja loukatuksi tulemisen tunne, epätoivo, luottamisen pelko, ahdistus..

        Nämä tunteet sai alkunsa siitä kun entinen avomieheni sanoi mulle kun olin 21-22 v et hänellä on toinen nainen.. jatkoimme yhdessä mutta mä en päässy asian yli. Mä hommasin itselleni toisen miehen. Petin sen kaa useasti.

        Joo siis oli ihan seksiä. Miks exäni teki niin kuin teki? Hän koki mustasukkaisuutta kun joku kebab-ravintolan ulkomaalainen mies oli flirttaillut mulle..siks sit toinen nainen juttu alkoi..

        Mä kai jotenkin alitajuisesti osittain kostin ja osittain hain epätoivooni laastarisuhdetta vielä ollessani edellisessäkin parisuhteessa. Lopulta jätin exäni kun ahdisti liikaa pelko et sillä on joku toinen nainen taas ja joudun kokeen ne kaikki tunteet mitä koin uudelleen..

        Siks eimialle saarnaan et voisko varattu vanha nainen lopettaa sen munan kerjuun kun on varattu.

        Yritän opettaa et pettäjillä on paskanen loppu ja tulee tunti turpaan ilman mainoskatkoja.

        Eimia on aika lapsellinen ikäisekseen. Ei kovinkaan aikuinen ja kypsä ajattelultaan

        En hyväksy millään muotoa pettämistä. En voi sietää ihmisiä, jotka sitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy millään muotoa pettämistä. En voi sietää ihmisiä, jotka sitä tekee.

        En minäkään, siksi halveksin eimian naukumista täällä varattuna jonkun työpaikkaihastuksensa perään.

        Mä olin nuori ja nuoret on tyhmiä kun ei ole vielä elämänkokemuksen tuomaa viisautta mutta eimia on vanha ämmä jo. Mitä vttua se vielä sekoilee kuin mä 21 vuotiaana???


    • Anonyymi

      Se maksa joka ronkki perä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe