Rölli, tässä pikainen aloitus aamuun

Anonyymi

Netistä lueskelin pettämiseen johtavia syitä.
Tässä niistä listaus:

-kommunikointi ei toimi suhteessa
-paskaa seksiä
-ei seksiä riittävästi
-kumppani kotona ei huomioi
-kumppani kotona huomioi vain negatiivisesti
- kumppanin vartalo on epäseksikäs. Ei tee mieli enää koskee siihen
-kosto
-vihaisuus kumppanille

Karuinta oli lukee jotain rehellisiä vastauksia pettäjiltä jotka käsitteli kumppanin vuosien myötä muuttunutta vartaloo joka ei enää kiihota.

Toinen aika kova oli toi et kumppani harrastaa tylsää seksiä. Kuulemma puuduttaa jo ajatus et taas pitäs alkaa hommaan.

15

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kosto ja vaihtelun halu, kumppani ei ole paikalla

• Anonyymi

Luulen et yleisin toi vaihtelun halu. Kotona ehkä vähän rutiinin omaista jyystöö

• Anonyymi

Kumppani on narsisti, sitä pitääkin pettää

• Anonyymi

Suhteessa ei välttämättä tarvitse seksiä ollenkaan. Sen pitäis ylipäätään olla pienin asia koko suhteessa. Yhteys ihmisen välillä muuten on pääasia.

• Anonyymi

Tää totta, mutta joskus himot ottaa vallan, kai se normaalia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää totta, mutta joskus himot ottaa vallan, kai se normaalia?

Olen jäävi sikäli sanomaan, koska mua himottaa harvoin.
        Mut sen sanon, että sen sijaan että menee pettämään toista, tyydyttäkööt itseään. Se ei ole pettämistä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jäävi sikäli sanomaan, koska mua himottaa harvoin.
        Mut sen sanon, että sen sijaan että menee pettämään toista, tyydyttäkööt itseään. Se ei ole pettämistä se.

Ei herran isä😂 mihin mäkin oon sekaantunut. Nii, mitähän tähän sanoisi..ei oo ei, mutta joskus se ei vaan riitä, en tarkoita et pitää pettää, mutta..niih..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei herran isä😂 mihin mäkin oon sekaantunut. Nii, mitähän tähän sanoisi..ei oo ei, mutta joskus se ei vaan riitä, en tarkoita et pitää pettää, mutta..niih..

No mulla on tohon selvät mielipiteet sikäli, että jos aikoo mupdostaa parisuhteen, niin ei siihen todellakaan kuulu pettäminen.
        Se on niin simppeliä, että joko on suhteessa tai sinkku. Sinkkuna voi tehdä sitten niitä seikkailujaan. Jos pettää, ei ole kypsä suhteeseen. Ja pettämistä ei koskaan voi selitellä eikä perustella yhtään millään. Kaikkein vähiten seksuaalisen kanssakäynnin puutteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla on tohon selvät mielipiteet sikäli, että jos aikoo mupdostaa parisuhteen, niin ei siihen todellakaan kuulu pettäminen.
        Se on niin simppeliä, että joko on suhteessa tai sinkku. Sinkkuna voi tehdä sitten niitä seikkailujaan. Jos pettää, ei ole kypsä suhteeseen. Ja pettämistä ei koskaan voi selitellä eikä perustella yhtään millään. Kaikkein vähiten seksuaalisen kanssakäynnin puutteella.

Hmm..kyllähän toi totta on, kuulostaa a miehen mielipiteeltä, jotenkin näin hän mulle taisi ilmaista asian.

• Anonyymi

Röllittäjälle taitaa seksi olla tärkein asia parisuhteessa ja eimian seksielämä kiinnostaa myös hämmästyttävän paljon. Et kai vaan ole puutteessa?

• Anonyymi

Taitaa olla tirkistelijä, jolla ei ole muuta elämää!

• Anonyymi

Mä oon seksuaalinen ihminen ja tiedoksi
        Olen myös pettänyt rölliseni nuorena ex-avomiestäni.

Miksi.. se oli tunnesekavuus.. mutta tunteissa liikkui viha ja loukatuksi tulemisen tunne, epätoivo, luottamisen pelko, ahdistus..

Nämä tunteet sai alkunsa siitä kun entinen avomieheni sanoi mulle kun olin 21-22 v et hänellä on toinen nainen.. jatkoimme yhdessä mutta mä en päässy asian yli. Mä hommasin itselleni toisen miehen. Petin sen kaa useasti.

Joo siis oli ihan seksiä. Miks exäni teki niin kuin teki? Hän koki mustasukkaisuutta kun joku kebab-ravintolan ulkomaalainen mies oli flirttaillut mulle..siks sit toinen nainen juttu alkoi..

Mä kai jotenkin alitajuisesti osittain kostin ja osittain hain epätoivooni laastarisuhdetta vielä ollessani edellisessäkin parisuhteessa. Lopulta jätin exäni kun ahdisti liikaa pelko et sillä on joku toinen nainen taas ja joudun kokeen ne kaikki tunteet mitä koin uudelleen..

Siks eimialle saarnaan et voisko varattu vanha nainen lopettaa sen munan kerjuun kun on varattu.

Yritän opettaa et pettäjillä on paskanen loppu ja tulee tunti turpaan ilman mainoskatkoja.

Eimia on aika lapsellinen ikäisekseen. Ei kovinkaan aikuinen ja kypsä ajattelultaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon seksuaalinen ihminen ja tiedoksi
        Olen myös pettänyt rölliseni nuorena ex-avomiestäni.

Miksi.. se oli tunnesekavuus.. mutta tunteissa liikkui viha ja loukatuksi tulemisen tunne, epätoivo, luottamisen pelko, ahdistus..

Nämä tunteet sai alkunsa siitä kun entinen avomieheni sanoi mulle kun olin 21-22 v et hänellä on toinen nainen.. jatkoimme yhdessä mutta mä en päässy asian yli. Mä hommasin itselleni toisen miehen. Petin sen kaa useasti.

Joo siis oli ihan seksiä. Miks exäni teki niin kuin teki? Hän koki mustasukkaisuutta kun joku kebab-ravintolan ulkomaalainen mies oli flirttaillut mulle..siks sit toinen nainen juttu alkoi..

Mä kai jotenkin alitajuisesti osittain kostin ja osittain hain epätoivooni laastarisuhdetta vielä ollessani edellisessäkin parisuhteessa. Lopulta jätin exäni kun ahdisti liikaa pelko et sillä on joku toinen nainen taas ja joudun kokeen ne kaikki tunteet mitä koin uudelleen..

Siks eimialle saarnaan et voisko varattu vanha nainen lopettaa sen munan kerjuun kun on varattu.

Yritän opettaa et pettäjillä on paskanen loppu ja tulee tunti turpaan ilman mainoskatkoja.

Eimia on aika lapsellinen ikäisekseen. Ei kovinkaan aikuinen ja kypsä ajattelultaan

En hyväksy millään muotoa pettämistä. En voi sietää ihmisiä, jotka sitä tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hyväksy millään muotoa pettämistä. En voi sietää ihmisiä, jotka sitä tekee.

En minäkään, siksi halveksin eimian naukumista täällä varattuna jonkun työpaikkaihastuksensa perään.

Mä olin nuori ja nuoret on tyhmiä kun ei ole vielä elämänkokemuksen tuomaa viisautta mutta eimia on vanha ämmä jo. Mitä vttua se vielä sekoilee kuin mä 21 vuotiaana???

• Anonyymi

Se maksa joka ronkki perä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      2544
    2. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      334
      2487
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1278
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1055
    5. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      110
      1045
    6. 55
      940
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      406
      697
    8. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      111
      684
    9. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      23
      668
    10. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      210
      635
    Aihe