Tiistaina Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa, aivan istunnon alussa, 23-vuotias murhasta ja raiskauksesta syytetty Perttu Oskari Pyynönen sai raivokohtauksen.
Jokaisella ihmisellä toki on ihmisarvo mutta kaikki ihmiset eivät ole arvokkaita, on ihmisiä joiden ei olisi pitänyt syntyä ollenkaan. Kuten otsikossa mainittu ja muut murhaajat. Montako ihmistä tämäkin tapaus vielä elämänsä aikana tappaa, kuten se kuristajakin. Aina hyysätään ja päästetään vapaaksi.
Nämä ovat niin luonnevikaisia hirviöitä, ettei heitä voi auttaa ainoa oikea tapa on suojata kansalaisia ja sulkea nämä loppuelämäksi laitokseen. Suomi ei tarvitse tätä ihmistä, me emme menetä mitään vaan saamme paljon jos vain jokainen murhaaja aina automaattisesti suljettaisiin pois yhteiskunnasta lopullisesti.
Se ei tule edes kalliiksi, jos et elä yhteisten pelisääntöjen mukaan et ansaise kaikki perusoikeuksiakaan. Loppusijoituslaitokset yhteiskuntakelvottomille voisi ylläpitää halvalla, itse viljelyllä ja hävikkiruoalla, ravinnon ei tarvitsisi olla ravitsevaa eikä terveydenhuollon kattavaa, asuinrakennusten lämpätila voitaisiin pitää talvella 16 asteessa.
Sellimurhasta syytetty vanki riehui puukon kanssa oikeussalissa
12
298
Vastaukset
- Anonyymi
juuri näin
- Anonyymi
Toivottavasti saa vankilassa ansaitsemansa kohtalon.
- Anonyymi
Saa.
Miten luulet että näille tyhmille käy.
Tyhmä ennenkaikkea kun turvautuu väkivaltaan.
- Anonyymi
Eikös meidän pitäisi taas ymmärtää kulttuurellista erilaisuutta ja tekojen monikulttuurista ymmärtämistä?
- Anonyymi
Mitä tuo sinusta on muuten kuin liikaa ymmärretty.
Päätä on jo silitetty eikä auta.
Tyhmä kun on.
- Anonyymi
Tästä päivästä lähtien kaikki syytetyt alasti oikeuden istuntoon p*sesilmäkin ultrakuvattuna. Loppuu räyhääminen.
- Anonyymi
Järkyttävä juttu. Joutua vankilaan ja samaan selliin väkivaltaisten hullujen kanssa jossa sut saa rauhassa tappaa. Onko rangaistus vankeutta vai kuolema. Sairasta. Niin sairasta ettei ymmärrä.
- Anonyymi
Rauhallista tulee kun zyklon b,tä tiputetaan selliin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772