Jotai örinää sieltä kuuluu ja pullon aukaisuääniä. Lisäksi 8 minuutin välein VHS-nauhurinpikakelausta aamusta iltaan ja ähinää ja rytmikästä läiskintää siinä välissä, päättyen korahduksiin aika ajoin.
Tunkion lemu leviää rappuun ja välillä joku sammuu portaikkoon. Aamulla ei ole kiire töihin, mitä nyt 5 kertaa viikossa käy ostamassa kaljaa ja vaaleaa leipää paikallisesta marketista. Joskus pahimpina aikoina rämpyttivät kaikkia postiluukkuja rapusta.
Naapurin Mummo
Naapurista kantautuvat äänet
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä vanhalla mummolla kiirettä seurata, mitä naapuri ostaa kaupasta, kuunnella juomalasi korvalla naapurin seinää, laskea kaikki portaikkoon uupuneet. Lisäksi mahdolliset aamulla uloslähtevät on varmistettava tarkoin, kuka lähti ehkä töihin, sekä joku hieman myöhemmin lähtenyt, menikö hän ehkä sossun luukulle, vai hakemaan kaljaa marketista?
- Anonyymi
Soita poliisiin jos yöllä häiritsevät. Tulee piiska-auto paikalle sitten alkaakin kuulua pamputuksen jytke. Se on musiikkia korville se...
- Anonyymi
Jollakulla on aika kuuma pätkä jynkkyä jos jaksaa 8 minuutin nauhaa kelailla edestakaisin aamusta iltaan :D Ja kenellä on enää VHS?
- Anonyymi
Täällä missä nykyään asun, mummoja etsitään helikopterilla metsistä, joihin ovat lähteneet haahuilemaan. Ei ne tarkkaile naapuriensa ääniä.
-Kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k233094Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352138- 382025
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71847Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421508- 381299
- 1231198
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2541179Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451095- 131049