Käytiin Jokelassa lauantaina. Väkeä oli päivällä liikkeellä paljon jalkapalloturnauksen ja markkinoiden takia, mutta varmaan ihan ruokaostoksillakin. Ulkopaikkakuntalaisena pisti silmään autoilijoiden aika kova vauhti liikenteessä, vaikka liikkeellä oli siis varmaan normaalista poikkeava määrä jalankulkijoitakin. Meinattiin itse jäädä suojatiellä auton alle,tuli vain kovaa vauhtia kohti, vaikka näki hyvissä ajoin, että toiselle puolelle tietä etenemässä ollaan. Huoli heräsi, kun nähtiin tämä vauhdikkaan oloinen autoilukulttuuri yhdistettynä paikallisten nuorten huolettomuuteen pyöriensä kanssa. Toivottavasti vanhemmat muistuttavat nuorille, että fillarilla jää kolarissa aina kakkoseksi. Ja toivottavasti autoilijat itse malttavat sen kaasujalan kanssa. Mutta tosiaan onko tämä siis ihan tavallista Jokelassa, että autolla ajetaan ihan keskustassakin kuin viimeistä päivää?
Onko Jokelan liikenne aina tällaista?
Anonyymi
1
623
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia,
Oliko jointteja/ neuloja kadulla ?
Niitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848