Smart App Control toiminto estää koodaamisen

Anonyymi

Windows 11 ei toimi oma koodisi! vaihka se olisi kuinka hyvää!

12

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä mun koodi toimii ihan hyvin.

      • Anonyymi

        Jaa, minkä allekirjoitus avaimmen annoit että toimii ilman että MS hyväksyy sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minkä allekirjoitus avaimmen annoit että toimii ilman että MS hyväksyy sen?

        Microsoft ei kysy mitään hyväksyntää kun ajaa Edgellä sen koodin. Eikä Microsoftia haitannut yhtään vaikka kirjoitin koodin Microsoftin Visual Studio Codella ja käänsin Microsoftin Typescriptillä. Devausympäristön saa tehtyä NodeJS:n päälle mitä Microsoft itsekin käyttää joten toimii nätisti.

        Olen kirjoittanut viimeiset 7v kaikki Windowsilla ajettavan koodin näin ja ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa tai harmia. Toimii nopeasti ja ei kysy avaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Microsoft ei kysy mitään hyväksyntää kun ajaa Edgellä sen koodin. Eikä Microsoftia haitannut yhtään vaikka kirjoitin koodin Microsoftin Visual Studio Codella ja käänsin Microsoftin Typescriptillä. Devausympäristön saa tehtyä NodeJS:n päälle mitä Microsoft itsekin käyttää joten toimii nätisti.

        Olen kirjoittanut viimeiset 7v kaikki Windowsilla ajettavan koodin näin ja ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa tai harmia. Toimii nopeasti ja ei kysy avaimia.

        Vai edge koodia.. Buahhaahhahaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai edge koodia.. Buahhaahhahaaaa.

        Mikä estää koodaamisen?


      • Anonyymi

        Eli olin oikeassa. Mikään estä koodaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olin oikeassa. Mikään estä koodaamista.

        Ethän edes tiedä mikä "Smart App Control" on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän edes tiedä mikä "Smart App Control" on!

        Tiedän toki. Toimii suurinpiirtein niin, että Microsoft tarkistaa onko ohjelman tekijä tiedossa, yksinkertaisesti tehdään käyttäjän todennus kehittäjälle ja allekirjoitetaan ajettava ohjelma ja jos on joku tuntematon pökäle niin sitä ei käynnistetä.

        Tämä ei ole mikään uusi juttu, että digitaalista allekirjoitusta on vaadittu ajureille ikuisuuden ja ollut myös myös natiiviohjelmille olemassa että tulee ilmoitusta että ohjelmaa ei tunneta.

        Tuollaista ei kuitenkaan ole Edgessä, sillä se ajoympäristö on niin hyvin sandboxattu että ei tarvitse. Se pakottaa tekemään ohjelman siistiksi eikä mitään kysellä koodia ajettaessa.


    • Anonyymi

      Joka paikkaan se venäjän trollin aloitus ehtiikin.

    • Anonyymi

      Minunkin koodi pyörii ihan hyvin sekä WSL2 alla Ubuntussa että itse Windowsin alla, mutta Windowissa vain 9x hitaammin.

      • Anonyymi

        Onnneksi milulla Aito Ubuntu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnneksi milulla Aito Ubuntu!

        No kehitystä on paljon helpompi tehdä WSL2/Windows, koska ei tarvi mitään dualboottia olla tai virtuaali-koneen kautta säätää, sen kun vain Git:llä mergeilee koodeja Windowsin ja WSL/Ubuntun välillä ja testailee softan ajot.

        Toinen helpottava juttu on tuossa, ettei tarvi säätää Winen kautta Windows -softia, vaan ne toimii suoraan mitä tarvii. Tämän takia palasin Windowsiin, aiemmin kehitin täysin Linuxilla, kun Windows porttausta en vielä ollut tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe