Pitäkää se Saarikko nyt vähän aikaa kaapissa!

Anonyymi

Tunnustan olevani takinkääntäjä. Olen pitänyt Suomen sotilaallista liittoutumattomuutta erityisesti vuosikymmenten perspektiivinä parhaana ratkaisuna Suomelle, Euroopalle ja maailmalle. Näkemys on perustunut naiiviin kuvitelmaan siitä, että Venäjää ei johda hullu, vastuuton diktaattori. Olin väärässä.

Olen kääntynyt Naton kannalle, mutta edelleen se on minusta "pienin paha" eikä mikään ihanneratkaisu.

Mutta, mutta... kun männäpäivänä kuuntelin Saarikon jeesustelevaa jargonia Natosta alkoi niin pahasti sylettämään, että uskoni Nato-jäsenyyteen alkoi horjua. Ei s-tana vuosisadan merkittävintä turvallisuuspoliittista raktaissua voi tehdä populistisen fraasijargonin pohjalta!

Sain koottua taas itseni ja järki (ja Nato) voitti, mutta Saarikon pitäisi pitää turpansa kiinni Nato-asiasta niin kauan kunnes hakemus on lähtenyt. Hän tekee vain hallaa tärkeälle asialle jauhamalla luokattomia tyhjänpäiväisyyksiä vakavasta asiasta.

5

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On johtajia ja sitten on ihmisiä jotka yrittävät esittää johtajaa, koska ovat sellaiseen positioon joutuneet tai päässeet.

Marin on soittanut olevansa ensiksi mainittuja. Saarikko kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan. Kysymys ei ole sukupuolesta, ideologiasta tms vaan ihmisten persoonallisista kyvyistä ja ominaisuuksista. Saarikosta ei ole johtajaksi.

PS. Tekemättä mitään rinnastuksia, niin Putinin ongelma on sama: häneltä puuttuu luontainen johtajuus ja karisma, mutta hän itsevaltiaana yrittää sitä roolia esittää ja jälki on kamalaa.

• Anonyymi

Ja yhden poliitikon puheet laittaa mietityttämään tuollaisessa asiassa, no ilmankos on aikojen alussa syntynyt sanonta "Kepu pettää aina". Tunnetko piston sielussasi, dorkasetä.

• Anonyymi

Niin kauan kuin muistan on keskusta ollut punainen puolue.

• Anonyymi

Taas käy persuruput kuumana Saarikkoon...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      141
      5948
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      428
      2933
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      148
      2887
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2294
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      20
      2161
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      76
      1441
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      13
      1182
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1112
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      53
      1030
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      87
      972
    Aihe