Tunnustan olevani takinkääntäjä. Olen pitänyt Suomen sotilaallista liittoutumattomuutta erityisesti vuosikymmenten perspektiivinä parhaana ratkaisuna Suomelle, Euroopalle ja maailmalle. Näkemys on perustunut naiiviin kuvitelmaan siitä, että Venäjää ei johda hullu, vastuuton diktaattori. Olin väärässä.
Olen kääntynyt Naton kannalle, mutta edelleen se on minusta "pienin paha" eikä mikään ihanneratkaisu.
Mutta, mutta... kun männäpäivänä kuuntelin Saarikon jeesustelevaa jargonia Natosta alkoi niin pahasti sylettämään, että uskoni Nato-jäsenyyteen alkoi horjua. Ei s-tana vuosisadan merkittävintä turvallisuuspoliittista raktaissua voi tehdä populistisen fraasijargonin pohjalta!
Sain koottua taas itseni ja järki (ja Nato) voitti, mutta Saarikon pitäisi pitää turpansa kiinni Nato-asiasta niin kauan kunnes hakemus on lähtenyt. Hän tekee vain hallaa tärkeälle asialle jauhamalla luokattomia tyhjänpäiväisyyksiä vakavasta asiasta.
Pitäkää se Saarikko nyt vähän aikaa kaapissa!
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
On johtajia ja sitten on ihmisiä jotka yrittävät esittää johtajaa, koska ovat sellaiseen positioon joutuneet tai päässeet.
Marin on soittanut olevansa ensiksi mainittuja. Saarikko kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan. Kysymys ei ole sukupuolesta, ideologiasta tms vaan ihmisten persoonallisista kyvyistä ja ominaisuuksista. Saarikosta ei ole johtajaksi.
PS. Tekemättä mitään rinnastuksia, niin Putinin ongelma on sama: häneltä puuttuu luontainen johtajuus ja karisma, mutta hän itsevaltiaana yrittää sitä roolia esittää ja jälki on kamalaa. - Anonyymi
Ja yhden poliitikon puheet laittaa mietityttämään tuollaisessa asiassa, no ilmankos on aikojen alussa syntynyt sanonta "Kepu pettää aina". Tunnetko piston sielussasi, dorkasetä.
- Anonyymi
Niin kauan kuin muistan on keskusta ollut punainen puolue.
- Anonyymi
Taas käy persuruput kuumana Saarikkoon...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650