kukaan ei ole tienannut eläkettä än 20%maksetaan 80% saadaan Takuueläke 1600€kaikille.muut hommaa itte. Näillä veroilla,35% Alv24% ym maksuilla -80%yht.on rahaa vaik 500000hallinnon elättää onkin siittä ei tule mitään.
Eläkevakuutus.
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
5000€palkasta jää20%käteen .järkee on. Hallinto pyörii omaa tahtia.
- Anonyymi
Kirjoittaisitko saman vähän selvemmin eli suomeksi?
- Anonyymi
Ei millään pysty loumaan järkeviä shanoja.
- Anonyymi
Eli et ole koskaan viitsinyt tehdä mitään elantosi eteen ja nyt haluaisit nauttia siitä, että muut tekevät?
- Anonyymi
Olen maksanut yrittäjäurani aikana eläkemaksuja n. 230 000€ (31 v ).
Olen ollut kuntoutustuella ja osatyökyvyttömyyseläkkeellä nyt 8 vuotta.
Olen saanut tuona 8 vuotena eläkettä n. 91 000€.
Eläkeikääni on vielä 9 vuotta joten tulen saamaan vielä n. 100 000€ osatyökyvyttömyyseläkettä ja jos ajaudun koko eläkkeeseen niin tuo tuplana.
Isäni on 88v ja äitini kuoli alzhaimeriin 8 vuotiaan, isäni vahemmat elivät pitkään ja niin myös äitini vanhemmat.
(oletus) oma elinikäni on jossain 85v paikkeilla.
Vanhuus eläke n. 2000€/kk = 480 000€
Kaikki yhteensä eläkkeeni on 670 000€ - 770 000€
Tosin tulen maksamaan vielä yelliä 0 - 66 960€ riipuen jäänkö työkyvyttömyys eläkkeelle vai jatkanko osatyökyvyttömänä.
Jokainen voi nyt laskea mikä on minun henkilökohtainen palautusprosentti.
Ja tosiaan kyseessä on minun oma tilanteeni, toisilla on parempi ja toisilla huonompi.- Anonyymi
Äitisi on sitten synnyttänyt sinut alle kahdeksan vuotiaana , kun jo kuoli kahdeksan vuotiaana, buhahaa, buhaahaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitisi on sitten synnyttänyt sinut alle kahdeksan vuotiaana , kun jo kuoli kahdeksan vuotiaana, buhahaa, buhaahaa...
Heh heh...
Eipä tullut 3 mukaan eli 83 vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882