Härmän Häjy

PETTYNYT

Ny täytyy oikeen varootta, että ette varmaan eksy kyseessä olevaan paikaan!! Kannattaa kiertää kaukaa ja lujaa!!! Poket niin epäkohteliaita, pistävät pihalle täysin selviä asiakkaita jotka yleensä tietää vaan rahaa!?!

Turha ny tulla kenenkään henkilökunnasta puolustelemaan tätä asiaa. Kannattajia löytyy kyllä!!! Sanon vaan että PASKA PAIKKA, ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO!

15

4371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailija

Arvelisin jonkun vetäneen herneen nenään ku on joutunut pihalle ja haluaa näin pilata baarin mainetta... itse käyn siellä silloin tällöin ja mielestäni asiakaspalvelu on erinomaista ja asiallista. En asiasta tiedä mutta epäilen että asiakkaita selvinpäin poistetaan mistään ravintolasta, ilman syytä. ihmisiä ne poketkin on. Luulisin että tähän on ollut hyvä syy.. Minun mielipiteeni paikasta on parempi kuin hyvä ja suosittelen sitä muillekin. mutta makuasia, sanon minä...

• *HYMY*

...juovat vain vettä tai limukkaa ja eivät kai ole oikein kannattavia asiakkaita kapakassa pitemmän päälle......?!

Selvät asiakkaat ja sammuneet tuovat varmasti vähiten rahaa. :)

• selvänä

Jouduit siis lähtemään Häjystä. Heh aivan äikkistä. Ei sielä mitään tuollaisia sekopäitä tarvita.

• Kanta-asiakas!

Ainakaan silloin,kun minä ( muita) sielä istutaan en ole nähnyt ketään ?selväpäistä? lentävän pihalle, vaan sellasia jotka nukkuu ja rupee räkkyämään!!!
        Joten epäilen,et tuskin sua on ihan turhasta pihalle nakattu,et vaan muista!!!
        Ja palvelu sielon ihan huippua ja ystävällistä!

Joten tuki suus ja turhaan täälä rupeet Häjyistä lässyttämään,koska sielä useimmat saa ystävällistä palvelua!!!!

By the way: tänään häjyihin... =)

• ...niiin...

No kyllähän asia on niin että sieltä lentää pihalle ilman nukkumista ja räykkymistäkin :) Mutta on se kuitenkin hyvä kun on varaa valita asiakkaansa :)Siihen ei moni saman tasonen paikka pysty.

Sehän on muutenkin täynnä maanantaikännääjiä ja hikisiä vanhoja äijiä, että vaihtakaa paikkaa vaan :)

=D =D =D

• LongJohn

Ohimennen vaan kysäisen että koskas olet viimeksi käynyt Häjyssä kun tunnut noin kovasti olevan asioista "perillä"? Vai onko sut kenties laitettu jostain syystä pihalle?

• hmm...

eipä sieltä kuule ilman mitään tekemättä lennä pihalle!!!!!!!!
        oon niin kauan ollu kanta-asiakas,ku jaksan vaan muistaa!!!!
        asiasta sä oot pihalle lentäny...
        ei sinne oo pakko tulla,jos ei tykkää käydä!!!!!

• LongJohn

Ihan näin Häjyn työntekijänä olisin vain tiedustellut että minkälaisen syyn portsari antoi sulle kun eväsi pääsyn meille? Vai kysyitkö edes syytä?

• asiakas

kun ei päässyt sisälle. On mullekin sanottu ettei tänään oo asiaa, mutta en ota siitä herneitä. Työtähän te kait sielä teette ettekä huviksenne ihmisiä pois heitä.

• Paikka

...... ei oo edes Wilijamia enää sielä......

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä meen tänään lesimähän portsarin. Orottakaapa vaan. Ha!

• Anonyymi

seinäjoen yksi maamerkki siinä kun lakeudenristi tai rautatieasema. ulkopaikkakuntalaisena sanoisin että joo,kyllä ehkä vaikuttaa että siellä on kantiksia...no missä pubissa ei? käykö alan miehiä? no missä keskustan karaokebaarissa mahdollisesti ei,en jaksa näin keikkamiehenä luetella baareja tampere,turku,hki,vaasa,oulu ym.. mutta kyseisessä soittoruokalassa joitain kertoja aamulla,illalla tms..istuneena olen kyllä saanut ihan lämpimän vastaanoton. toista voi sanoa eräästä kaupungin yökerhosta jossa vierailuni päättyi valtion kyydillä pahnoille..oliko syy minun,kiihkeän ladyn,hänen mustasukkaisen poikaystävän vai turpaan saaneen portarin en tiedä...jatkoja vaan häjyihin täytyy poiketa kun tulee kesällä käymässä

• Anonyymi

Samat ylijäämäihmiset juopottelemassa päivästä toiseen.

• Anonyymi

Ja sossu maksaa, osa vetää huumeita puistos

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe