Nyt tarttis vanhempien ottaa nämä Matoautojen kuljettajat puhutteluun.
Täällä ajelee vauhtiraidat kyljis, punainen Matoauto jalkakäytävällä, eikä ole ensimäinen kerta.
Rekisteri löytyy: 79 AJ -. sekä mönkijä.
Eikö maantie enää riitä, että täytynee vaarantaa myöskin jalankulkijat ja pyöräilijät???
Matoauto: jalkakäytävällä ajoa.
18
693
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko olla vaan kusta pää täynnä?
- Anonyymi
Joo nämä kahelit on huomioitu,ilmeisesti Alakylän suunnalla majailee, syytä laittaa tiedot nettivinkkinä poliisille,vanhempien puhuttelu ei tepsi ja ne on toiminnan siunannu
- Anonyymi
Ei auta kuin poliisin toimenpiteet..kortti pois ja kovat sakot vaarantamisesta! Pellt kuriin!
- Anonyymi
Matoauto????????
- Anonyymi
Siis mopoauto
- Anonyymi
Mauto on mopoauto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mauto on mopoauto
Tämä on yleinen käsitys.
- Anonyymi
Mopoautojen kolaririski on jopa nelinkertainen tavallisiin henkilöautoihin nähden
- Anonyymi
Tieto poliisille nettivinkin kautta!
- Anonyymi
Kuvattiin yks päätön kaahari Alakyläs-nyt on kortiton hehee
- Anonyymi
Näin se menee
- Anonyymi
Kaikkien aikojen kuva: päätön kaahari!!
He, he, he.......... - Anonyymi
oliko se se Jesse.
- Anonyymi
Vai ugm
- Anonyymi
Mistäs sen kukaa voi tietää jos kerran niin päätöön oli🤔
- Anonyymi
Nyt on taas joku vitun arjensankari ollu asialla kun mun mauton rekkari siinä ja en ikipäivänä ole ajanut jalkakäytävällä. Olis jees että tulisit itse ottamaan minuun yhteyttä.
- Anonyymi
Tais olla videokin tuosta ajosta .
- Anonyymi
Huutia itkistä yms. Harmista kurjista nyyhkistä teille jotka pahotatte mielen jos joku ajaa vähän jalkakäytävällä. Ensiks ootte valittamas ku mautoja ajaa teillä ja kuinka ne ei kulje ja nyt niistä puhutaan ku ne olis jotaki helvetin superautoja joilla tapetaan vaikka jeesus. Koittakaa ny aikuset ihmiset päättää haluatteko että mautot matelee teidän edessä tiellä vai siitä että ajetaanko niillä jalkakäytävillä😂. Kuitenki molemmista kauheet kilarit vedätte niin suosittelen hankkimaan töitä, jotta teillekkin löytyisi hyödyllistä tekemistä yhteiskunnalle🥱.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874