Putlerburgerit tulevät venäläisiltä tehtailta. Siksi en osta enää heseltä mitään.
Et kai syö putlerburgereita
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä. Majoneesikin on suoraan Moskovasta.
- Anonyymi
Jenkit ovat olleet erityisen kiinnostuneita hesen majoneesista. Se on maailman parasta.
- Anonyymi
Onko rysburger vieläkään lopettanut venäjällä lupauksista huolimatta?
- Anonyymi
Ei ole. Kaikki hampurilaiskioskit toimivat samoin kuin aiemminkin.
- Anonyymi
Eibole toimivat Pietarissa niinku ennekin. BOIKOTOIKAA Suomessa hessburgeria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taudit leviävät sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä enemmän käytän heseä mitä enemmän käskette boikottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä enemmän käytän heseä mitä enemmän käskette boikottiin.
Kannatan natoa ettäs tiedätte.
- Anonyymi
En voi boikotoida Hesburgeria Venäjälle jäämisen takia, koska se on ollut vuosia murtmattomassa täysboikotissa Heikki Salmelan törkeiden työntekijähaukkujen jälkeen.
- Anonyymi
Joo ei.ole maistunut Hesen burgerit työntekijöiden riiston jälkeen.
Eikä maistu. - Anonyymi
Sama täällä! Salmelan tuotua esiin "ihmettelynsä ja tietämättömyytensä" työntekijöiden asiasta loppui kyseisen orjuuttajan palveluiden käyttö.
- Anonyymi
En muuta käytä kuin hesen palveluita. Muista se aloittaja.
- Anonyymi
Hesen hamppari on yksinkertaisesti paras. Mäkin kuivakkaille korpuille sanon ei.
- Anonyymi
Punikkivajakin ruokailutottumukset ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Saa kääkkä syöttää aivan vapaasti majoneesilettunsa puna-armeijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749