😍🎂🧃tänä vuonna jolloin en käy illalla yhdellä penkillä. Sensijaan olen 6v päivillä siellä missä lakon aikana kävin auttamassa. Se on lähellä paikkaa missä pääni meni ekan kerran pyörälle miehen silmistä. Ihanat muistot siitä paikasta ❤.
Hyvää Yötä.
Perjantai on toinen ilta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Melko pelle oot tyhmine juttuinesi 🥱🥱🥱
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jutut täytyy sopeuttaa lukijakunnan tasolle!
Hyvä! :)
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jutut täytyy sopeuttaa lukijakunnan tasolle!
Kiva peitetarina, mutta todellisuudessa et koulupudokkaana pysty parempaan 💁♀️
Anonyymi kirjoitti:
Kiva peitetarina, mutta todellisuudessa et koulupudokkaana pysty parempaan 💁♀️
Onko sulla kaikki kotona?
- Anonyymi
Heti perään on sitten Hanami!
- Anonyymi
valkoiseksi maalattu Afrikkalainen,
tyypillinen Suomalainen,
N,
eli, PAKSU PEKKA,
=/- Anonyymi
Ei, ne albiinot on tuolla itärajan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ne albiinot on tuolla itärajan takana.
Wikipediasta lisää.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Albinismi#/media/Tiedosto:Albinistic_girl_papua_new_guinea.jpg
- Anonyymi
Mitä jos se penkki on kadonnut ennen lauantaita vaikka huoltoon?
- Anonyymi
Tai se on maalattu uudelleen nyt alkukeväästä?
Anonyymi kirjoitti:
Tai se on maalattu uudelleen nyt alkukeväästä?
Sitä penkkiä ei maalata.
- Anonyymi
Melkoisen ahkeraa penkin kulutusta, toivotaan että saat vielä näytönpaikan.
Outo kommentti. Ihminen jolla on koira joutuu ulkoilemaan säännöllisesti päivittäin säällä kuin säällä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Outo kommentti. Ihminen jolla on koira joutuu ulkoilemaan säännöllisesti päivittäin säällä kuin säällä.
"Joutuu"?
Mä liikun joka päivä säällä kuin säällä ja koiraa en hanki. Ulkoilu ja kuntoilu on parasta. Anonyymi kirjoitti:
"Joutuu"?
Mä liikun joka päivä säällä kuin säällä ja koiraa en hanki. Ulkoilu ja kuntoilu on parasta.Sulla oli niin kiire lehumasn itseäsi, että ei tullut mieleen se että ihmisillä voi olla sellaisia vaivoja, että välillä tuntuu yksikin askel olevab liikaa . Mutta eihän nuo sun harrastukset kovinkaan kehittäviä ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417