Äiti antaa aina 30 kymppii niin saan kaliaa viikon loppuna isi ei suostu oon kuitenkin jo 15. Oon ajatellu en mene enää isille.
Isi ei anna kaliarahaa
10
1269
Vastaukset
- Anonyymi
Tollo, ei juoksukaljasta tarvi maksaa mitää !
- Anonyymi
Isi asuukin Ikaalisissa ja juo rahansa itte.
- Anonyymi
Keitä kiljut.
- Anonyymi
Mikä se kannabis ongelma tällä kylällä on ?
- Anonyymi
Maalaisnuoret polttelevat palanutta lehmänlantaa ja luulevat että se menee päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalaisnuoret polttelevat palanutta lehmänlantaa ja luulevat että se menee päähän.
Heh moni ei tiedä että kuivunut lehmän lanta oikeesti menee piipulla polttaessa päähän ..että hulinaa käy.
- Anonyymi
Opettele tampio edes kirjoittamaan ensin 'kaliaa'
- Anonyymi
Tosi tyhmä provo
- Anonyymi
Minusta hauska provo, onhan siinä tavallaan asiaakin, pientä irvailua yhteiskunnan nykymenosta.
- Anonyymi
Kyllä kaali hyvvää on. Keitto tai kääryle. Mutta se haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422772Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492528- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482034- 251713
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441480
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196