Raamatullinen totuus elokuvina - hyvän ja pahan taistelu luomisesta alkaen!

Anonyymi

Elämme maailmassa joka on taistelu Kristuksen ja Saatanan, hyvän ja pahan, valon ja pimeyden ja elämän ja kuoleman välillä. Tuo taistelu alkoi taivaassa. Amazing Facts - Christian Media sanoi sitä oikeaksi Star Warsiksi ja julkaisi Cosmic Conflict: The Origin of Evilin samoihin aikoihin YouTube-kanavallaan kuin Star Wars Episode 7 tuli elokuvateattereihin.

Cosmic Conflict: The Origin of Evil:

https://www.youtube.com/watch?v=JqLIndMA9Ks

The Final Events of Bible Prophecy:

https://www.youtube.com/watch?v=Fl4VoH1i19E

Revelation: The Bride, The Beast & Babylon:

https://www.youtube.com/watch?v=9wojk00fxXg

Ja sitten fiktiivistä tarinaa joka symboloi oikeaa taistelua valon ja pimeyden välillä:

https://www.youtube.com/watch?v=8bwZ5f8cKxE

24

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauheeta tuubaa!

      • Anonyymi

        Täyttä totta.

        Revelation: The Bride, The Beast & Babylon antaa kovat todisteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä totta.

        Revelation: The Bride, The Beast & Babylon antaa kovat todisteet.

        On niin kovin surkeesti toteutettu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin kovin surkeesti toteutettu...

        Katso se kokonaan niin näet että profetiat toteutuivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä totta.

        Revelation: The Bride, The Beast & Babylon antaa kovat todisteet.

        "Täyttä totta."

        Niin on...täyttä tuubaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso se kokonaan niin näet että profetiat toteutuivat.

        Vain noin 20 miljoonaa adventistia luulee uskovansa moisiin raamatuntulkintoihin, ei kukaan muu. Kertoo paljon, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain noin 20 miljoonaa adventistia luulee uskovansa moisiin raamatuntulkintoihin, ei kukaan muu. Kertoo paljon, vai mitä?

        Väärin. Vaikka kuinka moni muukin protestanttinen kristitty kuin adventisti uskoo että katolinen kirkko ja paavi täyttävät asioita joita Ilmestyskirja kuvaa. Jo 1500-luvulla eräs Lutherin kannattajista kiinnitti huomiota siihen, että kun nimen vicarivs filii dei latinalaisten kirjainten lukuarvot lasketaan yhteen, saadaan tulokseksi Raamatussa mainittu pedon luku 666, mikä on vain yksi monista asioista jotka profetiasta ovat toteutuneet, kuten että pedon valtakunta on seitsemällä kukkulalla, ja tuli jakautumaan 10 kuningaskuntaan, ja tuo tapahtui paljon sen jälkeen kuin Ilmestyskirja oli kirjoitettu, todistaa sen olevan Jumalan sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täyttä totta."

        Niin on...täyttä tuubaa!

        Ethän sinä ole edes videoita katsonut. Katsopa ensin kokonaan ja kommentoi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Vaikka kuinka moni muukin protestanttinen kristitty kuin adventisti uskoo että katolinen kirkko ja paavi täyttävät asioita joita Ilmestyskirja kuvaa. Jo 1500-luvulla eräs Lutherin kannattajista kiinnitti huomiota siihen, että kun nimen vicarivs filii dei latinalaisten kirjainten lukuarvot lasketaan yhteen, saadaan tulokseksi Raamatussa mainittu pedon luku 666, mikä on vain yksi monista asioista jotka profetiasta ovat toteutuneet, kuten että pedon valtakunta on seitsemällä kukkulalla, ja tuli jakautumaan 10 kuningaskuntaan, ja tuo tapahtui paljon sen jälkeen kuin Ilmestyskirja oli kirjoitettu, todistaa sen olevan Jumalan sanaa.

        Väärin!

        Ilmestyskirja on kirjoitettu noin 95jKr. eikä sen kuulijakunta/lukijat olleet 2000-luvun kristityt vaan 100-luvulla eläneet ihmiset. Ymmärtääksemme Ilmestyskirjaa meidän on ymmärrettävä mitä tuon ajan ihmiset ajattelivat. No katsotaan.

        Jae 17 puhuu Babylonista. Mikä Babylon on?

        Vanhan testamentin mukaan Babylon oli se kaupunki, joka tuhosi Israelin kansan ja sen kaupungin. Naista kutsutaan jakeessa 17 Babyloniksi eli nainen on se kaupunki.

        Nainen oli myös rikas:

        Johanneksen ilmestys 17:4-6
        4. Nainen oli pukeutunut purppuraan ja helakanpunaan ja koristautunut kullalla, jalokivillä ja helmillä. Kädessään hänellä oli kultainen malja, joka oli täynnä iljetyksiä ja hänen haureutensa saastaisuutta. 5. Hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, johon sisältyy salaisuus: ”Suuri Babylon, maan porttojen ja iljetysten äiti.” 6. Minä näin naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hänet nähdessäni minä ihmettelin suuresti.

        Samoin oli Rooma oli rikas ja vauras.

        Tuo nainen istui seitsemän vuoren päällä:

        Johanneksen ilmestys 17:9
        9 Tässä tarvitaan ymmärrystä ja viisautta: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu. Ne ovat myös seitsemän kuningasta.

        Mikä kaupunki oli rakennettu seitsemän kukkulan päälle?

        Rooma

        Johanneksen ilmestys 17:18
        Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kuninkaita.”

        Ihan niin kuin Roomakin.

        Ja mikä valta vainosi Jumalaan uskovia?

        Johanneksen ilmestys 17:6
        Minä näin naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hänet nähdessäni minä ihmettelin suuresti.

        Kyse on jälleen Roomasta!!!

        Ja vielä varmistukseksi Ilmestyskirja sanoo, että:

        Johanneksen ilmestys 17:18
        Nainen, jonka näit, ON se suuri kaupunki, joka HALLITSEE maan kuninkaita.

        Hallitsee eli aikamuotona on preesens, hallitsee juuri nyt, 100-luvulla jKr., ei 2000-luvulla eikä sen jälkeenkään.

        Kyseessä on siis Rooman kaupunki ja valtakunta. Näin siis Raamattu selittää itseään.

        Samoista kertoo myös luku 13.

        Lisäksi luku 13 kertoo pedon merkistä. Keisari Nero oli ensimmäinen Rooman keisari, joka teloitti kristittyjä. Aiemmin jo sanottiin, että peto vainosi kristittyjä. Keisari Nero on hepreankielisten numeroiden perusteella laskettuna 666.

        Entä puhuuko Ilmestyskirja samaa sanomaa kuin saman Raamatun Jeesus?

        Kyllä ja ei. Varsinkin EI!

        Ilmestyskirja puhuu monilla tavoin Jeesuksen hyvää sanoma vastaan. Se on oikeastaan täysin Jeesuksen sanoman vastainen. Se ei voi olla Jeesuksen ilmestys ihmiskunnalle.

        Jeesus vastusti väkivaltaa ja puhui rakkauden puolesta. Ilmestyskirja puhuu väkivallan tekojen tekemisestä ja tuhoamisesta.

        Jeesus puhui omaisuuden keräämistä vastaan. Hän kehotti tavoittelemaan mieluummin Jumalan valtakuntaa ja lahjoittamaan omaisuutensa pois. Ilmestyskirja lupaa uskovaisille suuria rikkauksia, kultaa jalokiviä yms.

        Jeesus kehotti olemaan nöyrä ja toisten palvelija. Hän torui opetuslapsia, jotka olivat vallan perässä ja halusivat arvostusta vallan rappusissa. Hän korosti kaikkien palvelemista laupiaan samarialaisen tapaan. Ilmestyskirja laittaa kristityt hallitsemaan ja tuomaroimaan toisia.

        Rooman vallan aikaan vauraat ja arvoasteikon yläpäässä olevat eivät olleet nöyriä, eivät kunnioittaneet muita kuin toisia rikkaita tai ylimysluokan jäseniä. He keräsivät rikkauksia. Roomalaiset tuhosivat kristittyjä väkivaltaisilla tavoilla. Ilmestyskirjan ihannoimat asiat olivat HEIDÄN ihanteitaan, eivät Jeesuksen. Jeesuksen maailmassa vain sellaiset pääsivät taivasten valtakuntaan,  jotka auttoivat vähäosaisia, olivat nöyriä toisten palvelijoita ja rakastivat lähimmäisiään, eivätkä tehneet väkivallan tekoja. Ilmestyskirja on kertomus ylivallasta ja toisten hallitsemisesta sekä rikkauksista, jotka näiden harjoittajat perivät.

        Kysymys kuuluukin: onko Ilmestyskirja  yhteneväinen Jeesuksen sanoman kanssa? Onko se Jeesuksen Ilmestys? Ilmestyskirjan kirjoittaja kyllä hyväksyy Jeesuksen ja hänen ajatusmaailmansa mutta ajaa itse ROOMALAISTA ideologiaa. Onko tämä kirja täten Jeesuksen todistuksen mukainen? Vai ajaako se Neron, 666 pedon merkin, asiaa? Ilmestyskirjan mukaan kristittyjen pitäisi hallita muita ja käyttää väkivaltaa asemansa saavuttamiseen. Poissa olollaan loistaa nöyryys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin!

        Ilmestyskirja on kirjoitettu noin 95jKr. eikä sen kuulijakunta/lukijat olleet 2000-luvun kristityt vaan 100-luvulla eläneet ihmiset. Ymmärtääksemme Ilmestyskirjaa meidän on ymmärrettävä mitä tuon ajan ihmiset ajattelivat. No katsotaan.

        Jae 17 puhuu Babylonista. Mikä Babylon on?

        Vanhan testamentin mukaan Babylon oli se kaupunki, joka tuhosi Israelin kansan ja sen kaupungin. Naista kutsutaan jakeessa 17 Babyloniksi eli nainen on se kaupunki.

        Nainen oli myös rikas:

        Johanneksen ilmestys 17:4-6
        4. Nainen oli pukeutunut purppuraan ja helakanpunaan ja koristautunut kullalla, jalokivillä ja helmillä. Kädessään hänellä oli kultainen malja, joka oli täynnä iljetyksiä ja hänen haureutensa saastaisuutta. 5. Hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, johon sisältyy salaisuus: ”Suuri Babylon, maan porttojen ja iljetysten äiti.” 6. Minä näin naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hänet nähdessäni minä ihmettelin suuresti.

        Samoin oli Rooma oli rikas ja vauras.

        Tuo nainen istui seitsemän vuoren päällä:

        Johanneksen ilmestys 17:9
        9 Tässä tarvitaan ymmärrystä ja viisautta: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu. Ne ovat myös seitsemän kuningasta.

        Mikä kaupunki oli rakennettu seitsemän kukkulan päälle?

        Rooma

        Johanneksen ilmestys 17:18
        Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kuninkaita.”

        Ihan niin kuin Roomakin.

        Ja mikä valta vainosi Jumalaan uskovia?

        Johanneksen ilmestys 17:6
        Minä näin naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hänet nähdessäni minä ihmettelin suuresti.

        Kyse on jälleen Roomasta!!!

        Ja vielä varmistukseksi Ilmestyskirja sanoo, että:

        Johanneksen ilmestys 17:18
        Nainen, jonka näit, ON se suuri kaupunki, joka HALLITSEE maan kuninkaita.

        Hallitsee eli aikamuotona on preesens, hallitsee juuri nyt, 100-luvulla jKr., ei 2000-luvulla eikä sen jälkeenkään.

        Kyseessä on siis Rooman kaupunki ja valtakunta. Näin siis Raamattu selittää itseään.

        Samoista kertoo myös luku 13.

        Lisäksi luku 13 kertoo pedon merkistä. Keisari Nero oli ensimmäinen Rooman keisari, joka teloitti kristittyjä. Aiemmin jo sanottiin, että peto vainosi kristittyjä. Keisari Nero on hepreankielisten numeroiden perusteella laskettuna 666.

        Entä puhuuko Ilmestyskirja samaa sanomaa kuin saman Raamatun Jeesus?

        Kyllä ja ei. Varsinkin EI!

        Ilmestyskirja puhuu monilla tavoin Jeesuksen hyvää sanoma vastaan. Se on oikeastaan täysin Jeesuksen sanoman vastainen. Se ei voi olla Jeesuksen ilmestys ihmiskunnalle.

        Jeesus vastusti väkivaltaa ja puhui rakkauden puolesta. Ilmestyskirja puhuu väkivallan tekojen tekemisestä ja tuhoamisesta.

        Jeesus puhui omaisuuden keräämistä vastaan. Hän kehotti tavoittelemaan mieluummin Jumalan valtakuntaa ja lahjoittamaan omaisuutensa pois. Ilmestyskirja lupaa uskovaisille suuria rikkauksia, kultaa jalokiviä yms.

        Jeesus kehotti olemaan nöyrä ja toisten palvelija. Hän torui opetuslapsia, jotka olivat vallan perässä ja halusivat arvostusta vallan rappusissa. Hän korosti kaikkien palvelemista laupiaan samarialaisen tapaan. Ilmestyskirja laittaa kristityt hallitsemaan ja tuomaroimaan toisia.

        Rooman vallan aikaan vauraat ja arvoasteikon yläpäässä olevat eivät olleet nöyriä, eivät kunnioittaneet muita kuin toisia rikkaita tai ylimysluokan jäseniä. He keräsivät rikkauksia. Roomalaiset tuhosivat kristittyjä väkivaltaisilla tavoilla. Ilmestyskirjan ihannoimat asiat olivat HEIDÄN ihanteitaan, eivät Jeesuksen. Jeesuksen maailmassa vain sellaiset pääsivät taivasten valtakuntaan,  jotka auttoivat vähäosaisia, olivat nöyriä toisten palvelijoita ja rakastivat lähimmäisiään, eivätkä tehneet väkivallan tekoja. Ilmestyskirja on kertomus ylivallasta ja toisten hallitsemisesta sekä rikkauksista, jotka näiden harjoittajat perivät.

        Kysymys kuuluukin: onko Ilmestyskirja  yhteneväinen Jeesuksen sanoman kanssa? Onko se Jeesuksen Ilmestys? Ilmestyskirjan kirjoittaja kyllä hyväksyy Jeesuksen ja hänen ajatusmaailmansa mutta ajaa itse ROOMALAISTA ideologiaa. Onko tämä kirja täten Jeesuksen todistuksen mukainen? Vai ajaako se Neron, 666 pedon merkin, asiaa? Ilmestyskirjan mukaan kristittyjen pitäisi hallita muita ja käyttää väkivaltaa asemansa saavuttamiseen. Poissa olollaan loistaa nöyryys.

        "Hän kehotti tavoittelemaan mieluummin Jumalan valtakuntaa ja lahjoittamaan omaisuutensa pois. Ilmestyskirja lupaa uskovaisille suuria rikkauksia, kultaa jalokiviä yms."

        Niin lupaa juuri siellä Jumalan valtakunnassa. Jeesushan sanoi että kerätkää aarteita Jumalan valtakuntaan missä ne ovat pysyviä eikä maanpäälle missä kaikki on ajallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täyttä totta."

        Niin on...täyttä tuubaa!

        Alkuräjähdys ja evoluutio ovat humpuukia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän kehotti tavoittelemaan mieluummin Jumalan valtakuntaa ja lahjoittamaan omaisuutensa pois. Ilmestyskirja lupaa uskovaisille suuria rikkauksia, kultaa jalokiviä yms."

        Niin lupaa juuri siellä Jumalan valtakunnassa. Jeesushan sanoi että kerätkää aarteita Jumalan valtakuntaan missä ne ovat pysyviä eikä maanpäälle missä kaikki on ajallista.

        Olet ymmärtänyt väärin! Ne aarteet, joista Jeesus puhuu, eivät ole rikkauksia vaan sieluja Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin! Ne aarteet, joista Jeesus puhuu, eivät ole rikkauksia vaan sieluja Jumalan valtakuntaan.

        Matt.16:19-20 "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta."

        Siinä puhutaan etteivät varkaat varastaisi ja koi ja ruoste raiskaisi, kyse ei siis voi olla sieluista vaan materiaalisista aarteista. Jumalan valtakunnassa kadut ovat kultaa ja se on täynnä aarteita, pysyvissä olosuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt.16:19-20 "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta."

        Siinä puhutaan etteivät varkaat varastaisi ja koi ja ruoste raiskaisi, kyse ei siis voi olla sieluista vaan materiaalisista aarteista. Jumalan valtakunnassa kadut ovat kultaa ja se on täynnä aarteita, pysyvissä olosuhteissa.

        Kommenttisi kertoo vain sen, ettet tunne Raamattua.


    • Anonyymi

      Venäjä, Unkari (53%), Kroatia, Turkki, Ranska (42%), Syyria, Nicaragia, Kuuba, Syyria, Valko-Venäjä, Tshetsheenia, Iran, Afganistan ym. Vahvat ovat pahuuden voimat.

    • Anonyymi

      Uskomattoman hienoja videoita. Ja niin koskettavia, ihan silmät kostui katsoessa.

      • Anonyymi

        No sinä se et ole hienoja elokuvia sitten nähnytkään. Minua kostuttaa liikutuksesta vain se, ettei parempaan pystytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä se et ole hienoja elokuvia sitten nähnytkään. Minua kostuttaa liikutuksesta vain se, ettei parempaan pystytä.

        Mikä sinusta on hieno elokuva? The Shawshank Redemption ja monia muitakin viiden tähden elokuvia olen nähnyt mutta ne eivät ikinä liikuttaneet niin kuin nuo videot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinusta on hieno elokuva? The Shawshank Redemption ja monia muitakin viiden tähden elokuvia olen nähnyt mutta ne eivät ikinä liikuttaneet niin kuin nuo videot.

        Puhutaanko kuvan laadusta, elokuvamusiikin toteutuksesta, säveltäjästä, ohjauksesta, käsikirjoituksesta, valaistuksesta, leikkauksesta, vai mistä? Sillä missään noista pätkistä ei ole kehuttavaa millään em. saralla. Pelkkä tarina ei ole elokuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaanko kuvan laadusta, elokuvamusiikin toteutuksesta, säveltäjästä, ohjauksesta, käsikirjoituksesta, valaistuksesta, leikkauksesta, vai mistä? Sillä missään noista pätkistä ei ole kehuttavaa millään em. saralla. Pelkkä tarina ei ole elokuva.

        "Sillä missään noista pätkistä ei ole kehuttavaa millään em. saralla."

        Myönnä ettet niitä edes katsonut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä missään noista pätkistä ei ole kehuttavaa millään em. saralla."

        Myönnä ettet niitä edes katsonut :D

        Adventistina ehdin katsoa ne kaikki ennen kuin erosin kirkosta.


    • Anonyymi

      Jer.30:8-11 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä särjen ikeen sinun kaulastasi ja katkaisen sinun siteesi. Eivät tee enää muukalaiset heitä palvelijoikseen, vaan he saavat palvella Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa, jonka minä heille herätän. Mutta sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, älä säiky, Israel. Sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä. Sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut. Minä teen lopun kaikista kansoista, joiden sekaan minä olen sinut hajoittanut; ainoastaan sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä.

    • Anonyymi

      Jer.46:27-28 Mutta sinä, palvelijani Jaakob, älä pelkää, älä säiky, Israel. Sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä. Sinä, minun paljelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, sillä minä olen sinun kannssasi. Minä teen lopun kaikista kansoista, joiden sekaan minä olen sinut karkoittanut; mutta sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta en sinua jätä. Jer.10:24-25. Ps.79:6-7

      • Anonyymi

        Mitä yrität sanoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe