Nato takaa Suomen turvallisuuden

Anonyymi

Aftonbladetin lähde: Nato ei seuraa sivusta, jos Suomea tai Ruotsia uhataan jäsenyysprosessin aikana

Nato ei aio jäädä passiiviseksi, mikäli Suomen tai Ruotsin turvallisuutta uhataan Naton jäsenyysprosessin aikana, kertoo Nato-lähde ruotsalaislehti Aftonbladetille.

Lähteen mukaan on suunniteltu useita turvallisuutta lisääviä toimia siltä varalta, että Suomi ja Ruotsi hakisivat Naton jäsenyyttä.

Aftonbladetin lähteen mukaan Suomen ja Ruotsin Nato-hakemuksien käsittely vie yhden päivän kummankin maan kohdalla. Myös muiden medioiden lähteet ovat päätyneet samankaltaisiin arvioihin.

"Kutsumme yleensä hakemusneuvotteluita Naton häävaloiksi. Se on standardoitu prosessi, jossa käymme läpi, mitä jäsenyys sisältää", lähde sanoi.

Kun maat on virallisesti hyväksytty Naton jäsenehdokkaiksi, alkaa varsinainen ratifiointiprosessi, jossa voi kestää kuukausia. Lähteen mukaan tämä vaihe pyritään nykytilanteessa hoitamaan kuitenkin mahdollisimman ripeästi.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä lapsenvahti nato on? Kyllä Suomen tulee osata vastata turvallisuudestaan itse. Turvallisuus ei tule huonosti hoidetuista ulkosuhteista (alle kouluarvosana). Tai puolittain hoidetuista ulkosuhteista eli pelkästään länteen päin. Mutta osaamaton johto hakee luonnollisesti johtajuutta ja turvallisuutta jostain ulkopuolelta. Suomi on ei-valtio, sillä ei ole johtajaa eikä omaa politiikkaa vaan se nojaa kaikessa ensisijaisesti ulkopuoliseen apuun. "Suomea" ei oikeastaan ole olemassakaan.

    • Anonyymi

      Paskanpuhetta, mitään turvallisuustakuita ei ole olemassa, pelkkää sumutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe