Nyt Sauli N. linkkiä väitteeseen tai MUUTOIN MUTUA!!
Venäjäkö ilmoittanut, "etteivät S. ja R. voi liittyä NATOon"??
13
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, missään mediassa ei ole moista väitettä nähty.
Sauli kusettaa, se on kokoomuslaisten geeneissä.- Anonyymi
Sinusta se aina paistaa tuo akateeminen sivistys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta se aina paistaa tuo akateeminen sivistys!
Mitä mahtoi kirjoittaa, kun lukee vaan että ko. viesti poistettiin.
Mutta koska tässä on oiva tilaisuus tuhota ylpeyttä itsessäni, niin:
Minä oon istunu niillä luennoilla enemmänki ku tarpeks, eikä siltikään sitten millään paista akateeminen sivistys minusta - vaikka pitimustassa huoneessa oisin. ja kaukoputkella tai elektr.mikroskoopilla joku mitä tahansa välähdystä kui oikeen ettimällä ettis.
Toisaalta, ottaen huomioon kuinka innostuneesti (lue: epäinnostuneesti) kertomani on otettu vastaan, kuultu ja toteutettu, niin aivan täysin turhaan niillä luennoilla yms. koulutuksissa, seminaareissa, konferensseissa, foorumeissa jne. kävin, kun eipä näemmä yhtikäs mitään kuulemisen arvosta tarttunu messiin.
Ois pitäny ryhtyy hävittäjälentäjäks; ois ollut hauskempaa, mayhaps. Ja varmasti kevyempi elämä.
- Anonyymi
Kahdenvälisiä keskusteluja valtion päämiesten kesken ei ole tapana laittaa nettiin.
- Anonyymi
Venäjähän vaati tuossa hiljan sellaista sopimusta, ettei nato laajene enää itään. Eli kielsi Suomen ja Ruotsin nato-option. Kyllä kai tämä tuli kansalle selväksi, paitsi putinisteille ja muillekin Venäjän fasismin edistäjille.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Nato on Venäjälle uhka. Mutta omilla toimillaan aiheutti sen, että Nato lähestyy. Ei saa hyökätä toisen valtion alueelle. Se ei edistä rauhaa eikä tuo turvalisuuta lähialueille.
- Anonyymi
Ruotsi pisti Suomen pioneeriksi tähän koko touhuun. Katsoo siirrot riskittä. Nerokasta.
- Anonyymi
Venäjä tulee puuttumaan sotilaallisesti jos NATO laajenee tuuman vertaa itään päin. Ukrainan kohtalo Suomelle, joka on tsuhnien itse aiheuttama. Todella tyhmää kansaa.
- Anonyymi
Piereskelee palstatrolli.
- Anonyymi
Tsuhna sana mainittu!
Tuo taitaa tarkoittaa sitä, että se viikko jota teiltä täällä pyysin jo ehkä parikin kuukautta sitten on tältä erää - jos tuosta oikein tulkitsin - päättynyt?
Noh. Minä kiitän siitä, ettei sotaa tapahtunut jo tuolloin.
Ja kun viittaat tuossa "tyhmää kansaa" -kohdassasi suomalaisiin, niin tiedä, että täällä on yksi yksilö jolla on älykkyysosamäärän maailmanennätys, ja jopa plus 20p erolla hopeamitalistiin; Tuo valioyksilö on minun ponini, jota lapsia viihdyttämään sirkustapahtuminen kontekstissa aika-ajoin vuokraan.
Minä olen luonnollisesti poniani tyhmempi, mutta minä rukoilen Jeesusta ja Hän päättäkööt sitten josko täällä asuvista väestä saisikin suurikin osa mainitsemastasi etuoikeuden selviytyä.
Joka tapauksessa, kiitän siitä viikosta jnk silloin akuuteimpina hetkinä täällä teiltä (jos oikein ymmärrän minkä tahon kanssa olen tässä tekemisissä) pyysin ja sen meille tarjositte, avokätisen ylijäämäisenäkin jopa.
Minä pyysin meiltä, toistuvasti, delegaatiota itärajan yli neuvottelemaan rauhaa, muttei ehdotustani hyväksytty, vaikka olisin kansanne sitä rauhaa vaikka sitten pyörätuolissa tullut neuvottelemaan.
Me, kansana, emme ole kollektiivisesti siis eläneet sitä koventavaa ja siten empatiakykyä jalostavaa elämää joka venäjällä on. Täällä ihmiset ovat sen sijaan erityisen syvällisiä. Jos tuo syvällisyys kanavoituu rukoukseen, niin ehkä Jeesus tuolloin iskunvaimentaa tulevan sodan aluelevittäytyneisyyttä. Se olisi hieno asia se.
Mutta tapahtukoot miten on tapahtuakseen, eikä minun toiveideni mukaisesti. Jeesuksen älykkyysosamäärä kun taitaa olla hiukan suurempi kuin olemattoman ponini.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085