Venäjäkö ilmoittanut, "etteivät S. ja R. voi liittyä NATOon"??

Anonyymi

Nyt Sauli N. linkkiä väitteeseen tai MUUTOIN MUTUA!!

12

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, missään mediassa ei ole moista väitettä nähty.
      Sauli kusettaa, se on kokoomuslaisten geeneissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Sinusta se aina paistaa tuo akateeminen sivistys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta se aina paistaa tuo akateeminen sivistys!

Mitä mahtoi kirjoittaa, kun lukee vaan että ko. viesti poistettiin.

Mutta koska tässä on oiva tilaisuus tuhota ylpeyttä itsessäni, niin:

Minä oon istunu niillä luennoilla enemmänki ku tarpeks, eikä siltikään sitten millään paista akateeminen sivistys minusta - vaikka pitimustassa huoneessa oisin. ja kaukoputkella tai elektr.mikroskoopilla joku mitä tahansa välähdystä kui oikeen ettimällä ettis.

Toisaalta, ottaen huomioon kuinka innostuneesti (lue: epäinnostuneesti) kertomani on otettu vastaan, kuultu ja toteutettu, niin aivan täysin turhaan niillä luennoilla yms. koulutuksissa, seminaareissa, konferensseissa, foorumeissa jne. kävin, kun eipä näemmä yhtikäs mitään kuulemisen arvosta tarttunu messiin.

Ois pitäny ryhtyy hävittäjälentäjäks; ois ollut hauskempaa, mayhaps. Ja varmasti kevyempi elämä.

• KVG

• Anonyymi

Kahdenvälisiä keskusteluja valtion päämiesten kesken ei ole tapana laittaa nettiin.

• Anonyymi

Venäjähän vaati tuossa hiljan sellaista sopimusta, ettei nato laajene enää itään. Eli kielsi Suomen ja Ruotsin nato-option. Kyllä kai tämä tuli kansalle selväksi, paitsi putinisteille ja muillekin Venäjän fasismin edistäjille.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Nato on Venäjälle uhka. Mutta omilla toimillaan aiheutti sen, että Nato lähestyy. Ei saa hyökätä toisen valtion alueelle. Se ei edistä rauhaa eikä tuo turvalisuuta lähialueille.

• Anonyymi

Ruotsi pisti Suomen pioneeriksi tähän koko touhuun. Katsoo siirrot riskittä. Nerokasta.

• Anonyymi

Venäjä tulee puuttumaan sotilaallisesti jos NATO laajenee tuuman vertaa itään päin. Ukrainan kohtalo Suomelle, joka on tsuhnien itse aiheuttama. Todella tyhmää kansaa.

• Anonyymi

Piereskelee palstatrolli.

• Anonyymi

Tsuhna sana mainittu!

Tuo taitaa tarkoittaa sitä, että se viikko jota teiltä täällä pyysin jo ehkä parikin kuukautta sitten on tältä erää - jos tuosta oikein tulkitsin - päättynyt?

Noh. Minä kiitän siitä, ettei sotaa tapahtunut jo tuolloin.

Ja kun viittaat tuossa "tyhmää kansaa" -kohdassasi suomalaisiin, niin tiedä, että täällä on yksi yksilö jolla on älykkyysosamäärän maailmanennätys, ja jopa plus 20p erolla hopeamitalistiin; Tuo valioyksilö on minun ponini, jota lapsia viihdyttämään sirkustapahtuminen kontekstissa aika-ajoin vuokraan.

Minä olen luonnollisesti poniani tyhmempi, mutta minä rukoilen Jeesusta ja Hän päättäkööt sitten josko täällä asuvista väestä saisikin suurikin osa mainitsemastasi etuoikeuden selviytyä.

Joka tapauksessa, kiitän siitä viikosta jnk silloin akuuteimpina hetkinä täällä teiltä (jos oikein ymmärrän minkä tahon kanssa olen tässä tekemisissä) pyysin ja sen meille tarjositte, avokätisen ylijäämäisenäkin jopa.

Minä pyysin meiltä, toistuvasti, delegaatiota itärajan yli neuvottelemaan rauhaa, muttei ehdotustani hyväksytty, vaikka olisin kansanne sitä rauhaa vaikka sitten pyörätuolissa tullut neuvottelemaan.

Me, kansana, emme ole kollektiivisesti siis eläneet sitä koventavaa ja siten empatiakykyä jalostavaa elämää joka venäjällä on. Täällä ihmiset ovat sen sijaan erityisen syvällisiä. Jos tuo syvällisyys kanavoituu rukoukseen, niin ehkä Jeesus tuolloin iskunvaimentaa tulevan sodan aluelevittäytyneisyyttä. Se olisi hieno asia se.

Mutta tapahtukoot miten on tapahtuakseen, eikä minun toiveideni mukaisesti. Jeesuksen älykkyysosamäärä kun taitaa olla hiukan suurempi kuin olemattoman ponini.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2557
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      367
      2192
    3. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1516
    4. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      126
      1262
    5. Marin jälleen poliittisia irtopisteitä keräämässä, matkusti Ukrainaan

Saamme varmasti kuvasarjoja liikuttuneesta Marinista itkemässä ja surkuttelemasta ukrainalaisia. Loistava tilaisuus taas kerätä itselleen
      Maailman menoa
      370
      891
    6. Varoituksen sana

Älkää satuttako sitä ihmistä ketä rakastatte. Jos niin teette, edessä on katumuksen täyteinen pitkä yksinäisyys. Itsellä se varmaan jatkuu koko loppue
      Ikävä
      70
      821
    7. Tampereen sanna lähti lomalle Ukrainaan

Suomessakin olisi asioita hoidettavana, ja siellä vaan ulkomailla patsastelee. Milloin on seuraavat eduskuntavaalit? Valtion velkaantumisen on loputt
      Tampere
      222
      778
    8. Mies eikä me voitas nähdä

viikonloppuna? :) ai niin ootko muuten varattu?
      Ikävä
      108
      743
    9. Tekis mieli kertoa

Miten pahalta tää on tuntunut ja mitä mietin mut en uskalla ottaa riskiä että sattuu vaan yhä enemmän. Ei näille tunteille voi mitään. Olisin vaan toi
      Ikävä
      28
      733
    Aihe