Venäjäkö ilmoittanut, "etteivät S. ja R. voi liittyä NATOon"??

Anonyymi

Nyt Sauli N. linkkiä väitteeseen tai MUUTOIN MUTUA!!

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, missään mediassa ei ole moista väitettä nähty.
      Sauli kusettaa, se on kokoomuslaisten geeneissä.

      • Anonyymi

        Sinusta se aina paistaa tuo akateeminen sivistys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta se aina paistaa tuo akateeminen sivistys!

        Mitä mahtoi kirjoittaa, kun lukee vaan että ko. viesti poistettiin.

        Mutta koska tässä on oiva tilaisuus tuhota ylpeyttä itsessäni, niin:

        Minä oon istunu niillä luennoilla enemmänki ku tarpeks, eikä siltikään sitten millään paista akateeminen sivistys minusta - vaikka pitimustassa huoneessa oisin. ja kaukoputkella tai elektr.mikroskoopilla joku mitä tahansa välähdystä kui oikeen ettimällä ettis.

        Toisaalta, ottaen huomioon kuinka innostuneesti (lue: epäinnostuneesti) kertomani on otettu vastaan, kuultu ja toteutettu, niin aivan täysin turhaan niillä luennoilla yms. koulutuksissa, seminaareissa, konferensseissa, foorumeissa jne. kävin, kun eipä näemmä yhtikäs mitään kuulemisen arvosta tarttunu messiin.

        Ois pitäny ryhtyy hävittäjälentäjäks; ois ollut hauskempaa, mayhaps. Ja varmasti kevyempi elämä.


    • KVG

    • Anonyymi

      Kahdenvälisiä keskusteluja valtion päämiesten kesken ei ole tapana laittaa nettiin.

    • Anonyymi

      Venäjähän vaati tuossa hiljan sellaista sopimusta, ettei nato laajene enää itään. Eli kielsi Suomen ja Ruotsin nato-option. Kyllä kai tämä tuli kansalle selväksi, paitsi putinisteille ja muillekin Venäjän fasismin edistäjille.

      • Anonyymi

        Ok.


    • Anonyymi

      Nato on Venäjälle uhka. Mutta omilla toimillaan aiheutti sen, että Nato lähestyy. Ei saa hyökätä toisen valtion alueelle. Se ei edistä rauhaa eikä tuo turvalisuuta lähialueille.

      • Anonyymi

        Ruotsi pisti Suomen pioneeriksi tähän koko touhuun. Katsoo siirrot riskittä. Nerokasta.


    • Anonyymi

      Venäjä tulee puuttumaan sotilaallisesti jos NATO laajenee tuuman vertaa itään päin. Ukrainan kohtalo Suomelle, joka on tsuhnien itse aiheuttama. Todella tyhmää kansaa.

      • Anonyymi

        Piereskelee palstatrolli.


      • Anonyymi

        Tsuhna sana mainittu!

        Tuo taitaa tarkoittaa sitä, että se viikko jota teiltä täällä pyysin jo ehkä parikin kuukautta sitten on tältä erää - jos tuosta oikein tulkitsin - päättynyt?

        Noh. Minä kiitän siitä, ettei sotaa tapahtunut jo tuolloin.

        Ja kun viittaat tuossa "tyhmää kansaa" -kohdassasi suomalaisiin, niin tiedä, että täällä on yksi yksilö jolla on älykkyysosamäärän maailmanennätys, ja jopa plus 20p erolla hopeamitalistiin; Tuo valioyksilö on minun ponini, jota lapsia viihdyttämään sirkustapahtuminen kontekstissa aika-ajoin vuokraan.

        Minä olen luonnollisesti poniani tyhmempi, mutta minä rukoilen Jeesusta ja Hän päättäkööt sitten josko täällä asuvista väestä saisikin suurikin osa mainitsemastasi etuoikeuden selviytyä.

        Joka tapauksessa, kiitän siitä viikosta jnk silloin akuuteimpina hetkinä täällä teiltä (jos oikein ymmärrän minkä tahon kanssa olen tässä tekemisissä) pyysin ja sen meille tarjositte, avokätisen ylijäämäisenäkin jopa.

        Minä pyysin meiltä, toistuvasti, delegaatiota itärajan yli neuvottelemaan rauhaa, muttei ehdotustani hyväksytty, vaikka olisin kansanne sitä rauhaa vaikka sitten pyörätuolissa tullut neuvottelemaan.

        Me, kansana, emme ole kollektiivisesti siis eläneet sitä koventavaa ja siten empatiakykyä jalostavaa elämää joka venäjällä on. Täällä ihmiset ovat sen sijaan erityisen syvällisiä. Jos tuo syvällisyys kanavoituu rukoukseen, niin ehkä Jeesus tuolloin iskunvaimentaa tulevan sodan aluelevittäytyneisyyttä. Se olisi hieno asia se.

        Mutta tapahtukoot miten on tapahtuakseen, eikä minun toiveideni mukaisesti. Jeesuksen älykkyysosamäärä kun taitaa olla hiukan suurempi kuin olemattoman ponini.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe