Tule mukaan Tuusulan pyöräteiden joukkoistettuun kuntokartoitukseen 21.5. klo 10!

Järjestämme Tuusulan kunnan kanssa pyöräteiden joukkoistetun kuntokartoituksen Crowdchupa-mobiilipelimme avulla. Kartoitus alkaa lauantaina 21.5. klo 10 (säävarauksella), ja kuka tahansa voi osallistua! Kartoitettavaa Tuusulassa riittää lähes 200 pyörätiekilometriä, jolle on ripoteltu kerättäviä objekteja yli kahden euron arvosta kilometriä kohden.

Osallistumalla tempaukseen pääset vaikuttamaan Tuusulan pyöräteiden laatuun, sillä keräämäsi data analysoidaan tekoälyn toimesta vaurioiden tunnistamiseksi ja käytetään kevyen liikenteen väylien kunnossapidon suunnitteluun.

Tiivistettynä, osallistuminen tapahtuu näin:

1. Hanki pyörän tankoon kiinnitettävä puhelinpidike, ellet jo omista sellaista: https://crowdchupa.com/product/phone-holder-for-bicycle/. Koodilla KESA50 saat sen meiltä jopa puoleen hintaan (vain 5,95 € 2,90 € postikulut).
2. Lataa Crowdchupa-sovellus älypuhelimeesi ja luo itsellesi käyttäjätili.
3. Katso sivultamme (https://crowdchupa.com/) löytyvä video, jossa ohjeistamme sovelluksen käyttöön ja kartoittamiseen.
4. Lähde pyörälläsi keräämään Crowdchupa-sovelluksen kartalle 21.5. klo 10 ilmestyviä objekteja.
5. Saat kartoituksen päätteeksi keräämäsi palkkion suoraan pankkitilillesi.

Muutama ohje onnistuneeseen kartoitukseen:

- Puhelinvaatimuksena on kompassin sisältävä Android-puhelin (lähes kaikki mallit) tai iPhone X tai sitä uudempi malli.
- Älä tee kartoitusta sateisella, märällä tai pimeällä säällä.
- Huolehdi, että puhelimen kuvausnäkymä on mahdollisimman selkeä (ei esimerkiksi korien tai jarrukahvojen kaltaisia esteitä) ja se on suunnattuna etualaviistoon.
- Kerätyt objektit katoavat reaaliajassa kaikkien käyttäjien kartalta, ja kartoitustapahtuma päättyy, kun kaikki on kerätty.
- Muistathan ladata kuvaamasi videot serverillemme sovelluksen kautta.

Mikäli kaipaat lisätietoa tai vastauksia kysymyksiisi, voit liittyä esimerkiksi Facebook-eventtiimme (https://www.facebook.com/events/1087559205308624) tai laittaa viestiä alle.

0

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        77
        4672
      2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
        Ikävä
        180
        1977
      3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
        Ikävä
        131
        1686
      4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
        Ikävä
        148
        1265
      5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
        Ikävä
        16
        1161
      6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
        Ikävä
        35
        1066
      7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
        Ikävä
        78
        963
      8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
        Ikävä
        52
        926
      9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
        Ikävä
        78
        892
      10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
        Ikävä
        4
        858
      Aihe