Sosialisti-Marin: "Natoon ja kiireesti" - presidentti komppaa

Anonyymi

Vasemmisto-sosialistien takki kääntyi ennen näkemättömän nopeasti, ennen vihattu Nato onkin nyt tuki ja turva.

Naurattaa.


terv, kokoomuksesta

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vetää demaria hiljaiseksi.

      • Anonyymi

        Ei poika.


    • Anonyymi

      Olipas yllätys että tämän tyttö-hallituksen aikana mennään Natoon?

      • Anonyymi

        Sitäkö vitjamuna ajattelee.


      • Anonyymi

        Tytöillä on tyttöjen metkut.


    • Anonyymi

      Olen kannattanut Natoa 90-luvulta lähtien.

      terveisiä SDP:stä

      Ps. sinä ole keskenkasvuinen pikkupoika

    • Anonyymi

      Hauskoja ja samalla niin lapsellisia nämä dissausyritykset.
      Tietysti poliittinen kanta muuttuu ja pitääkin muuttua kun maailman tilanne muuttuu.
      Pitäisikö puolueitten pysyä saman asian ja samassa kannassa vaikka ympärillä olevat asiat muuttuu täysin toisiksi?
      Persupoika on nolo ja sivistymätön.

      • Anonyymi

        Mikä olisi sinun mielestäsi esimerkilistä kypsyyttä, taikka minkä ikinä epälapsellisuudeksi miellätkin siinä kohtaa, kun lähes kiitettävästi hyvinvoiva kansa vuonna 2019 saadaan jo ydinaseiskukauhun partaalle kesällä 2022, kahden vuoden virusterrorin jälkeen?

        Oletko katsonut ihmisten kasvoja? Miten pelko ja jopa apatia paistaa heidän kasvoillaan?

        Dynaamisuudessa ole mitään vikaa. Vaan siitä mikä se reagointiASENNE maailmanmuutoksiin on. Tiedostan että on syvällistä jo, mutta.. ..yritä edes oivaltaa mitä tuo tarkoittaa, jos haluut.

        Meidän tilanne juuri nyt, ei eilen ei huomenna, vaan nyt, on se ettei me olla sodassa. Ja ainut syy tuolle on se, ettei venäjä provosoitunut. Minua oikeasti etoo lukea IS IL sodanlietsontaa kaupojen kassoilla. Se myötähäpeän tunne on meinaa jo melkoinen.

        On olemassa dynaamisuutta sekä jämeryyttä eka ei ole pakosti jokahetken takinkääntöjä, eikä toka pakosti itsepäisyyttä. Eikä yksi pakosti poissulje toista.

        Parasta on viisaus. Lähes aina on siis taktisten vetojen suoraa vastakohtaa. Liike-elämän puolella tuota kutsutaan delayed gratificationiksi. Tarkoittaa sitä, ettei toimita impulsiivisesti. ETENKÄÄN emotionaalisten turbulenssien aikana.

        Periaatteita, jotka viitsii vaivautua oppimaan, taikka sitten ei. Pätee niin politiikkaan kuin sodankäyntiinkin. Tämä koko sotilasliittokuvio olisi pitänyt hoitaa elegantimmin. Ellei tavoite ole sota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi sinun mielestäsi esimerkilistä kypsyyttä, taikka minkä ikinä epälapsellisuudeksi miellätkin siinä kohtaa, kun lähes kiitettävästi hyvinvoiva kansa vuonna 2019 saadaan jo ydinaseiskukauhun partaalle kesällä 2022, kahden vuoden virusterrorin jälkeen?

        Oletko katsonut ihmisten kasvoja? Miten pelko ja jopa apatia paistaa heidän kasvoillaan?

        Dynaamisuudessa ole mitään vikaa. Vaan siitä mikä se reagointiASENNE maailmanmuutoksiin on. Tiedostan että on syvällistä jo, mutta.. ..yritä edes oivaltaa mitä tuo tarkoittaa, jos haluut.

        Meidän tilanne juuri nyt, ei eilen ei huomenna, vaan nyt, on se ettei me olla sodassa. Ja ainut syy tuolle on se, ettei venäjä provosoitunut. Minua oikeasti etoo lukea IS IL sodanlietsontaa kaupojen kassoilla. Se myötähäpeän tunne on meinaa jo melkoinen.

        On olemassa dynaamisuutta sekä jämeryyttä eka ei ole pakosti jokahetken takinkääntöjä, eikä toka pakosti itsepäisyyttä. Eikä yksi pakosti poissulje toista.

        Parasta on viisaus. Lähes aina on siis taktisten vetojen suoraa vastakohtaa. Liike-elämän puolella tuota kutsutaan delayed gratificationiksi. Tarkoittaa sitä, ettei toimita impulsiivisesti. ETENKÄÄN emotionaalisten turbulenssien aikana.

        Periaatteita, jotka viitsii vaivautua oppimaan, taikka sitten ei. Pätee niin politiikkaan kuin sodankäyntiinkin. Tämä koko sotilasliittokuvio olisi pitänyt hoitaa elegantimmin. Ellei tavoite ole sota.

        Olisiko niin yksinkertainen selitys. Venäjällä ei ole kahteen sotaan yhtä aikaa mahdollisuus.


    • Anonyymi

      Naurettavaa natokiimaa. Meiltä kaikilta ei kysytty kantaa, itse vastustan sen takia että maamme pitää säilyttää ystävälliset suhteet myös Venäjään, saamme sieltä raaka-ainetta ja energiaa!

      • Anonyymi

        voit tuon vika verbisi siirtää suoraan imperfektiin :(


      • Anonyymi

        Trolli tai muuten yhtä tyhmä.


    • Anonyymi

      Totta helvetissä mielipidettä muutetaan (takkia käännetään) kun tosiasiat muuttuvat. putin muutti tosiasiat.

      Takin kääntö tässä kuvastaa viisautta, putin sen sai kääntymään.

      • Anonyymi

        Mikään ei muuttunut Euroopassa paitsi Ukrainan sota. Tietääkseni Putin ei ole hyökkäämässä muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei muuttunut Euroopassa paitsi Ukrainan sota. Tietääkseni Putin ei ole hyökkäämässä muualle.

        putin vaati Suomea Venäjän etupiirimaaksi joulukuussa, silloin kaikki muuttui.


    • Anonyymi

      Ne pelkää sitä että heidän mädätysyhteiskunta joutuu uhatuksi. Siksi on takki kääntynyt.

      • Anonyymi

        N ei todellakaan kuulu joukkoon.


      • Anonyymi

        Minä kannatan natoa sen takia että ryssä ei veisi suomalaisia Siperiaan. Sen takia että kun eurostoliitto joskus luhistuu, meillä on oma maa-alue jota saamme asuttaa itsenäisinä silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kannatan natoa sen takia että ryssä ei veisi suomalaisia Siperiaan. Sen takia että kun eurostoliitto joskus luhistuu, meillä on oma maa-alue jota saamme asuttaa itsenäisinä silloin.

        Kuulin juuri että Moskovassa on lista meistä suomalaisista joille aikovat tehdä mitä tekevätkään. Tämänkin takia kannatan natoa.


      • Anonyymi

        Älä kitise muuta pois, naapuritkin olisivat iloisia.


      • Anonyymi

        Rokotevastainen 🤡 sosupummi.
        Vastustaa yhteiskuntaa vaikka tämä pitää nahjuksen hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin juuri että Moskovassa on lista meistä suomalaisista joille aikovat tehdä mitä tekevätkään. Tämänkin takia kannatan natoa.

        Kuulossasi on vikaa, kuulet ääniä.


    • Anonyymi

      Opittu Persuilta.

    • Anonyymi

      Näin ne WEF:n marionetit toimii.

      • Anonyymi

        putinin marionetit, esim. Likasenko Valko-Venäjällä, kääntelevät takkia putinin käskyjen mukaan.

        Onneksi ei meillä käännellään takkia silloin kun se miestä itsestämme tuntuu tarpeelliselta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe