Juutalaiset on Jumalan valittu kansa ja Juutalaisuus on Jeesuksenkin usko.
Ei Jeesus koskaan vaihtanut Juutalaista uskoa mihinkään keinotekoiseen "kristinuskoon"
Kaikki uskonsankarit Raamatussa uskovat suoraan Jumalaan ja tottelevat Jumalan käskyjä.
Helluntailaiset pysyköön Parhamin keksimien harhaoppiensa kanssa kaukana Juutalaisista.
Jeesus ei ollut mikään lahkoissa kaatuileva helluntailainen, vaan Juutalainen.
Luuk. 4:16
Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.
Jeesus on paras uskon esikuva. Jeesusta meidän tulee seurata.
Kristinusko on keksitty uskonto
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa ja kaikki Israel on kerran pelastuva.
"Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva"
Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan: minä otan pois heidän syntinsä."
Juutalaisia ei tarvitse eikä pidä käännyttää mihinkään muuhun uskoon.Israel osa tulee pelastumaan ainoastaan sen takia ,että he tulevat hyvin pian ottamaan Kristuksen omakseen ja saavat pelastuksen.
Muuta tietä ei ole heille sillä Kristuksen ajassa elämme ja Hänen Pyhän veren varassa eikä muuta ole.
Siinä koko asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571422567Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny2201988- 471080
Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?
Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä931067Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi
Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?3521019- 113928
- 50727
- 52717
- 36703