Vai onko se pelkkä yhteensattuma?
Tarkoitan, että silloisen paskakokkarepressa risto rytin aikana tehtiin myös liittoutuma.
Se liittoutuma tehtiin natsi-saksan kanssa ja lähdettiin hyökkään itään siinä operaatio barbarossassa.
Sodan loputtuahan ryti tuomittiin vankilaan sotarikoksista ja vehkeilystä natsien kanssa.
Ihme ettei täällä teloitettu pahimpia natsikouhoja.
Jännä yhteensattuma
Anonyymi
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonen kuulemma kammoksui caccacoccareita eikä ihme sillä korvaamatonta tuhoa ja kaikenlaista vahinkoa ovatkin saaneet runsaasti aikaan.
- Anonyymi
Suomi on tukenut viimeiset 7 vuotta Kiovan natsihallintoa, jonka rikokset ja vanot venäläisväestöä kohtaan Ukrainassa ovat tähän tilanteeseen johtaneet. Tälläkin Natoon liittymisellä ovat juuret puhtaassa natsismissa. Ja Saksahan on jälleen mukana.
- Anonyymi
Juu, natsismin juuret ovat venäjällä
https://www.cambridge.org/core/books/russian-roots-of-nazism/8C679444F536ADB1E9C9F7F86928F9BA
Jännä yhteensattuma tuokin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54748Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434608Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1563688Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313500Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063496Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm522993Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121080Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63839- 93782
- 40689