Kannetaan rajalle kaikki käytetyt kodinkoneet ja vessakalusteet. Bolsupojat lähtevät kuljettamaan kotiin ja sota loppuu siihen.
Sota Venäjän kanssa on helppo estää
8
100
Vastaukset
Yle uutisoi tänään jotakin siihen malliin että "panssarivaunuista on löytynyt astianpesukoneiden siruja". Ajattelin venäläisten varastaneen niitä ja sulloneen ne panskin ahtaasta luukusta sisälle. Mutta kyse olikin mikrosiruista. Onko se niin vaikeaa sanoa mikropiiri?
- Anonyymi
Lisäksi laatikkotolkulla Koskenkorvaa. Ovat niin tillin tallin ettei koko hommasta tule muutenkaan mitään.
- Anonyymi
Multa liikenee vanha risa pulsaattorikone panssariesteeksi...
- Anonyymi
Tai sitten vaan lopetatte sen sodanlietsomisen.
- Anonyymi
Sanat siis suunnattuna Kremlin Putputtimelle ja Lievroville
- Anonyymi
Mitä onko putin nyt ihan punasena ja hykkäämässä nyt suomeen? Oikeen lietsottu voi bukkeri vaaria olaanpas me ilkeitä onnekesi kim setä antaa vladimirille oikeen ison jaxuhalin.
- Anonyymi
Venäjällä lienee jo runsaastikin joukkoja suomessa valmiudessa, koska venäläisiä on muuttanut suomeen viime vuosina paljon. Perusteita muuttoaallolle en tiedä, mutta kun ei ole schengen- maa, niin maahanmuutto ei ole vapaata. Lienevätkö kaikki turvapaikanhalkijoitakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285