järssi on huono puokki on paras

Anonyymi

eli järssillä oikeesti hevoset ei tarhaaa melkeen yhtään ja jotkut tarhat on aivan liian pieniä karsinat ovat liian pieniä ja kaikki on ilkeitä myös työntekijät ja opettajat aloittelijat luulevat olevansa mailman parhaita ja kun jrs hevoset ei tarhaa ne purkaa energian tunneilla esim maastossa ottaa pukkilähtöjä olen nyt useampaan kertaan käynyt jrs ja todella huono talli on en TODELLAKAAN suosittele mutta omapa on päätös ainiin jrs annetaan käyttää kannuksia ja potkitaan pilalle kerran näin kun opettaja vaan nousi hevosen selkään kesken tunnin ja "läpiratsasti sen" se sahasi suusta TOSI paljon että saisi sen muotoon ka se ei ole oikea tapa siellä opetetaan vetämään suusta yms ratsastajat eivät opi koska siellä ei opeteta muutenkin ihan huono ja siellä ei saa tehä tallitöirä koska tallirengit tekee ne ja tallityöt on KIVOJA mutta ei mulla muuta kun että älkää käykö jrs MUTTA PUOLIMATKAN TALLI ON PARAS TUULIA ON PARAS JA SIELLÄ HEVOSET TARHAA TARPEEKS JA NIISTÖ HUOLEHDITAAN HYVIN JA MUUTENKIN IHAN PARAS JA IHANa ILMAPIIRI JA SIELLÄ ON VAAN PARASTA!!!!!!!!!1

4

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä talli

• Anonyymi

Järssi on hyvä talli ja kiva ilmapiiri jos saa kavereita huom jos

• Anonyymi

Etkö tunne muita välimerkkejä kuin huutomerkin? Ajatuksenkulkuasi on todella työläs seurata.

• Anonyymi

En kyllä tommosta oo ikinä järssistä kuullu, käyn puokissa ja iha yhtä paljo siitäki puhutaa paskaa. Tuntuu et mikää talli ei oo koskaa näitte suomi24 keskusteluitte mielestä hyvä, aina joku haukkuu sysipaskaks ja toiset sanoo tallin oleva paras ikinä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3728
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      3020
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      274
      2795
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1935
    5. 224
      1487
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1271
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1095
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1077
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      1004
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      961
    Aihe