Muistan kuinka hän kertoi sodasta ja siitä miten joutuivat jättämään kotinsa.
Tämä on tätäpäivää myös!
Suomalaiset naiset joutuvat ahdistelluksi suomalaisten toimesta. Evakkojen lapsi.
Karjalanevakko äitini
34
148
Vastaukset
- Anonyymi
Lesket eivät saa armoa edes uskovaisten silmissä.
- Anonyymi
EI saa
EI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI saa
EINo ei tietenkään. Sodan jälkeen herkkua onkin tarjolla!
- Anonyymi
Sillä suomalaisen uroon vihollinen n:o 1 on suomalainen nainen!
- Anonyymi
Tulipahan nyt vain mieleen.
- Anonyymi
Uro ei mene sotimaan?
- Anonyymi
Miksi urho et menee nyt vihollista vastaan, sitä Venäjää vastaan siis, sotimaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi urho et menee nyt vihollista vastaan, sitä Venäjää vastaan siis, sotimaan!
Siellä se Venäjä on. Pelottaako?
Vai pitäisikö sinnekin mennä naiset? - Anonyymi
Ok, hevosen hoito katsotaan hyväksi työksi ( kiitos Suomen hevosille).
- Anonyymi
Minua kiinnostaa tällainen isänmaan ystävä joka sotii suomalaisia vastaan . Eikö se viholinen ollut se Venäjä. Et sinä natsoja saa suomalaisia vastaan sotimalla.
- Anonyymi
Missä vaiheessa aioit liittyä internetjoukkoihin siihen sotaan?
- Anonyymi
Vai tarvitaanko pelkuri rukkaa kotirintamalla naisia kiusaamassa.
- Anonyymi
Tällaisia on ne ihastuttavat ratsut. Ei uskalleta lähteä sinne oikeaan sotaan, riehutaan leskiä kiusaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia on ne ihastuttavat ratsut. Ei uskalleta lähteä sinne oikeaan sotaan, riehutaan leskiä kiusaamassa.
Tällaisia ne on oikeasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia ne on oikeasti!
Onko tällä mitään eroa Venäjän joukkoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia on ne ihastuttavat ratsut. Ei uskalleta lähteä sinne oikeaan sotaan, riehutaan leskiä kiusaamassa.
Karjusillalta tuulee taas :D
pelkkää sananhelinää :D
- Anonyymi
Viimeksi oli Koronasota!
- Anonyymi
Suomalaista suojautumista vihollista vastaan!
- Anonyymi
Tiedän, että et sinne rintamalle mene!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että et sinne rintamalle mene!
Sinusta ei ole mitään hyötyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että et sinne rintamalle mene!
ei sitä sinne otetakaan diagnoosiensa vuoksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sitä sinne otetakaan diagnoosiensa vuoksi :D
No epäilenkin sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sitä sinne otetakaan diagnoosiensa vuoksi :D
Jos sillä on mielenterveysongelma niin, en tiennyt.
- Anonyymi
Tällainen tyyppi on niin naurettava, että ei rajaa!
- Anonyymi
Ärsyttävä tyyppi.
Ei ole mitään tekemistä minun kanssani, mutta enpä kunnioita yhtään!- Anonyymi
Jos tulee todellinen sota kukaan ei arvosta tuollaisia ihme vinkujia jotka vingu vingu vinkuvat milloin mistäkin koronakoronakorona...sotasota....
- Anonyymi
Ei ole mitään tekemistä kanssani eikä tule olemaankaan. Mies joka on paskahousu, säälittävä runkkari joka ahdistelee naista.
- Anonyymi
oululainen muka-kehonrakentaja
aisankannattelija oikeasti :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oululainen muka-kehonrakentaja
aisankannattelija oikeasti :DKuntosali, keskusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntosali, keskusta?
Onko ollut perusuomalaisten kannattaja joskus oulussa?
Epäilen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut perusuomalaisten kannattaja joskus oulussa?
Epäilen.Tämä on joku onneton tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on joku onneton tyyppi.
Epäilen, että siinä kävi niin, että hän kuvitteli minun olevan nuoremman naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen, että siinä kävi niin, että hän kuvitteli minun olevan nuoremman naisen.
En käsitä.miksi saan vieläkin seksuaalusta ahdistelua osakseni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käsitä.miksi saan vieläkin seksuaalusta ahdistelua osakseni!
Seksuaalista. Onneksi on hiljaista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511