Israel-profetiat A-ismissä

Anonyymi

Adventtikirkon virallisilla sivuilla rehenellään ylpeästi että heillä profetian henki ja heillä on jopa oma opinkohtansa profetian henki ja oma profeetta joka näki enemmän profetioita kuin Raamatussa yhteensä.

Miksi adventisteilla ei ole profetioita Israelista?

Ilm 22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

19

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luuk. 8:12
      Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, jotka kuulevat, mutta sitten perkele tulee ja ottaa sanan pois heidän sydämestään, etteivät he uskoisi ja pelastuisi.

• Anonyymi

Ei profetioita Israelista ? Nyt et pysy ajan tasalla. Ota yhteyttä pastori Kalle Venäläiseen niin saat kuulla.

• Anonyymi

Venäläinen profeetta joka käy ruplilla

• Anonyymi

Adventtikirkon virallisilla sivuilla rehenellään ylpeästi että heillä profetian henki ja heillä on jopa oma opinkohtansa profetian henki ja oma profeetta joka näki enemmän profetioita kuin Raamatussa yhteensä.

Eli?

Lähdetään profetioista - eli Sanasta.
      Alussa oli luominen, sitten paratiisi, syntiinlakeemus, sijaisuhriopetus, eli Adam ja Eva puettiin - peitettiin synnin tuoma alastomuus. Vanhanliiton - seremonialiiton aikainen matka - jossa oli eläinuhrit - sekä pappeus siihenasti - kun Jumalan Poika saapui - poistui vanhanliiton uhrit - kertakaikkinen riittää.
      ja matka sijaisuhrin seurassa, seuraamassa häntä.
      Luomakunnassa Jumalan suunnitelman mukaan ensimmäinen kuolema, kuoleman uni - h-hetkeen, kun viimeinen pasuna soi - kuolleet herätetään.
      ja viimeisellä tuomiolla kaikki asetetaan kohdalleen, helvetin tuli hoitaa kadotetut.
      se on iankaikkinen - siitä ei pelastuta, II-kuolema on tuhka - jalkojenalle.
      Luodaan Uusi taivas ja maa. Lopullinen sapatinlepo on kohdallaan.

Profetia - kun luet raamattua - profetoit. Ilmestyskirja profetoi, että kun menee tuomiolle, on Jumalan edessä arkki avoin ja vanhanliiton Tabernaakkelista tiedämme, että siellä on Aronin sauva - manna-astia, Jumalanlaintaulut, opiksi ja ohjeeksi ja sen päämäärä on rakkaus.
      Eli mitä se Ellen - profetia kertoi siinä hetkessä kun profetoi sapatista?
      Profetoiko muut? Eli olemme yleisuskonnossa kumottu Jumalan laki!
      Rikottu yhdessäkohdin, siinä rikotaan Jumalanlain Henki.
      Kuuliaisuus on rikottu, kuten Edenissä tapahtui -
      Elikkä, Ellen palautti profetian hengessä meille tietoisuuden Sapatin Herrasta, siitähän sinä halusit kirosanasi sanoa, eikös niin?
      Eli halusit kyseenalaistaa Sapatin - eli Jumalan Pyhittämän - joka kertoo Jumalantyöstä - sekä pelastuksesta.

Esitäpä' nyt argumenttisi siitä, kuinka SINÄ haluaisit palauttaa Sanan kohilleen.

No, tänään on monta seurakuntaa- joille ko. sapatii on raamatullisesti opissa.

Eikä ne ruoka-ohjeetkaan ajassamme ole hukkaanheittetty, koska jo Herrankansalle, Jumala halusi opettaa.
      Nyt meillä on tv. tuutissa pulskan miehen hurmaa katsojille, kuin hampurilaisista saataisiin mahdollisimman rasvaiset, sekä kookkaat ja kuolaten kansa sitä katsoo.
      Mietin sitä, miten tämä toimittajan kohtalo on, koska se ravintotekijä rasvaa hänen verisuonensa - ulkomuoto jo on hälyttävä - jota ei ehkä itse huomaa, ennenkuin leikkauspöytä - ohitusleikkaus - suolistoleikkaus, avannehoito - aivoinfarkti ym. voi saavuttaa maaliviivan. Sitten terveysviranomaiset astuvat kuvaan - lääkinnällisesti.
      Eli olemme sitä, mitä me syömme. Eikös ruumis ole Pyhän Hengen temppeli.
      näin viisaasti seurakunta voi opissaan suositella näkemään ihminen kokonaisvaltaisesti. Kun katsomme juutalaisiin, hehän ovat Herrankansaa - sieltä voisi olla avainta .....heh... Ellenin ja adventistien lisäksi, jossa peili astuu mukaan.

Tämä teksti siksi, että sinulla on oma asenne - ennakkoon, jotta meillä sokeus vaikka niihin hampurilaisiin olisi edelleen sokeutta, --- eikös vain? jos totta puhutaan.

Siinä hengessä ajatuksesi on ymmärrettävää, että haluat kyseenalaistaa adventismin näköaloja.

Sen verran lisään, elävä esimerkki. Jo lastenkasvatuksessa tiedämme, että heidän täytyy nähdä meidät vanhemmat toiminnassa. Lapset oppivat kotoaan tavat.
      ts. kotona on elettävä opetuksen mukaan, että harjoitutaan elämäntielle.
      Jos saarnaa - käytän tuota ilmaisua, vaikka eväsleivistä, mutta mässää itse - niin opettaminen terveellisestä elämäntavasta tulee epäonnistumaan ja tällä pienellä esimerkillä, koko ihmisen elämä peilautuu aikaan.
      Siksi Jeesuksen seuraaminen on sitä, että Hän on esimerkki - ja sen oppiminen - Sana luo totuuden, mitä teemme.
      Kapakka on sen järjestelmän seuraamista ja lopputulokset tiedämme.
      Hukkumisia, humalassa kesälomalla sohvalle kuolema, sekä mädäntyminen, josta työkaverit löytää sen seuraamisen lopputuleman jne.
      Asetelmaa voi mielessään laajentaa eri alueille, huumeisiin, vilunkitekoihin, verottajaa kohtaan, yhteiskuntaa kohtaan, lähimmäistä kohtaan jne.
      Eli maailman turut.
      Uskovaisuus on Kristuksen esimerkin toteuttaminen Hengessä, sen mukaan, että rakkaus - Jumalan Valtakunnan tahto toteutuu.
      Toin toisenkin profetian laintauluista - lapsen opin ja suhtautumisen vanhempiin.
      Peruskivi - yhteiskunnassa ja me isät - opettajina. ...
      Ketä seuraamme- profetoisimmeko tästä

• Anonyymi

Toinen ajatus - on raamatussa SANO.

Ja Mooses nousi Jumalan tykö, ja Herra huusi häntä vuorelta ja sanoi: "Sano näin Jaakobin heimolle ja ilmoita israelilaisille: 'Te olette nähneet, mitä minä olen tehnyt egyptiläisille ja kuinka minä olen kantanut teitä kotkan siivillä ja tuonut teidät luokseni. Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun. Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.' Sano nämä sanat israelilaisille." Kun Mooses tuli takaisin, kutsui hän kokoon kansan vanhimmat ja puhui heille kaikki ne sanat, jotka Herra oli hänen käskenyt puhua. Niin koko kansa vastasi yhtenä miehenä ja sanoi: "Kaiken, mitä Herra on puhunut, me teemme". Ja Mooses vei kansan vastauksen Herralle. (2Mo 19:3-8)

Oppi ja opetus on seurakunnassa se, että sanotaan, mitä Herra käskee sanomaan.

Ja näin vaikka sapattina, seurakunta kokoontuu yhteen, niin Herra opettaa kansaansa ja avaintekijä on Kristuksen - eli SANAN seuraamisessa, että Jumala sanoo ja me kuuntelemme, ja kuullun perusteella elämme.

Sanan siemen herättää elävään toivoon ja Sanaan sitoutuneet - luovat Jumalanmielenmukaisen valtakunnan - jossa kuullun perusteella heitetään omat kruunut Jumalan valtaistuimelle ja sanomme - Jeesus Kristus on Herra!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen ajatus - on raamatussa SANO.

Ja Mooses nousi Jumalan tykö, ja Herra huusi häntä vuorelta ja sanoi: "Sano näin Jaakobin heimolle ja ilmoita israelilaisille: 'Te olette nähneet, mitä minä olen tehnyt egyptiläisille ja kuinka minä olen kantanut teitä kotkan siivillä ja tuonut teidät luokseni. Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun. Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.' Sano nämä sanat israelilaisille." Kun Mooses tuli takaisin, kutsui hän kokoon kansan vanhimmat ja puhui heille kaikki ne sanat, jotka Herra oli hänen käskenyt puhua. Niin koko kansa vastasi yhtenä miehenä ja sanoi: "Kaiken, mitä Herra on puhunut, me teemme". Ja Mooses vei kansan vastauksen Herralle. (2Mo 19:3-8)

Oppi ja opetus on seurakunnassa se, että sanotaan, mitä Herra käskee sanomaan.

Ja näin vaikka sapattina, seurakunta kokoontuu yhteen, niin Herra opettaa kansaansa ja avaintekijä on Kristuksen - eli SANAN seuraamisessa, että Jumala sanoo ja me kuuntelemme, ja kuullun perusteella elämme.

Sanan siemen herättää elävään toivoon ja Sanaan sitoutuneet - luovat Jumalanmielenmukaisen valtakunnan - jossa kuullun perusteella heitetään omat kruunut Jumalan valtaistuimelle ja sanomme - Jeesus Kristus on Herra!

Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana. Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme.

Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi." Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi". (2Mo 20:18-20)

"Herran pelko ja se, ettemme syntiä tekisi!" .... aivan keskeinen ajatus elämänmatkalle.

Ja kun puhutaan Valtakunnasta - se on tuonpuoleinen, joka on iankaikkinen valtakunta. Sinne ei pääse mikään epäpyhä, eikä kauhistuksen tekijä.
        Valtakunnan olemassaolo sidotaan lakiin, eli kuvaan, missä on elämä sisällä.
        Valtakunnassa on Hallitsija ja Hänellä on lupa tuomioon. Synnin palkka on kuolema - Hän on elämänantaja, sekä tuomari - joka tappaa syntiä tekevän sielun.
        Eli Valtakunnan raja - kertoo - missä on elämä - mikä on sen päämäärä, ja mikä kantaa elämänpuun hedelmät.

Kansa ei voi Herran kirkkautta kohdata - se on kuolema.

Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli. Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta. (2Mo 20:21-22)

Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne. Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua. Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.
        (2Mo 20:23-25)

Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni. (2Mo 20:1-6)
        2Mo 20:7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; --->sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen. (2Mo 20:8-11)

Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. Älä tapa. Älä tee huorin. Älä varasta. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2Mo 20:12-17)

Ja Jumalan, sekä ihmisen välissä on välimies, pyhitetty Jumalan puolelta tuomaan sanoma.

Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana. Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
        (2Mo 20:18-19)

• Anonyymi

"Eikös ruumis ole Pyhän Hengen temppeli."

On mutta sillä ei ole mitään tekemistä syömisen, juomisen eikä ruokavalion kanssa. Näin sanoo RAAMATTU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana. Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme.

Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi." Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi". (2Mo 20:18-20)

"Herran pelko ja se, ettemme syntiä tekisi!" .... aivan keskeinen ajatus elämänmatkalle.

Ja kun puhutaan Valtakunnasta - se on tuonpuoleinen, joka on iankaikkinen valtakunta. Sinne ei pääse mikään epäpyhä, eikä kauhistuksen tekijä.
        Valtakunnan olemassaolo sidotaan lakiin, eli kuvaan, missä on elämä sisällä.
        Valtakunnassa on Hallitsija ja Hänellä on lupa tuomioon. Synnin palkka on kuolema - Hän on elämänantaja, sekä tuomari - joka tappaa syntiä tekevän sielun.
        Eli Valtakunnan raja - kertoo - missä on elämä - mikä on sen päämäärä, ja mikä kantaa elämänpuun hedelmät.

Kansa ei voi Herran kirkkautta kohdata - se on kuolema.

Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli. Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta. (2Mo 20:21-22)

Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne. Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua. Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.
        (2Mo 20:23-25)

Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni. (2Mo 20:1-6)
        2Mo 20:7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; --->sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen. (2Mo 20:8-11)

Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. Älä tapa. Älä tee huorin. Älä varasta. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2Mo 20:12-17)

Ja Jumalan, sekä ihmisen välissä on välimies, pyhitetty Jumalan puolelta tuomaan sanoma.

Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana. Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
        (2Mo 20:18-19)

Nyt voi katsoa - korvausoppiin - jolla tehdään tyhjäksi Jumalan Sana. eli kirkkohistoriaan.

Jotkut kutsuvat sitä liittoteologiaksi.
        Korvausteologia määritellään yksinkertaisesti näin: "Seurakunta on Israel." "Seurakunnasta on tullut Israelin saamien lupausten laillinen perijä." "Israel ja juutalaiset on heitetty pois, ja he ovat menettäneet ensisijaisen asemansa Jumalan tarkoituksissa."

Eli ylpeillään oikeitten oksien rinnalla.

tästä johtuu meidän yleisuskonnon sisään tuotu korvaus - muutetaan ajat ja laki.
        --kuka -- ja ketkä sen teki?-- katsotaan, miten se hiipi kirkkojemme historiassa.
        Barnabaan kirjeestä (100 jKr.) Kirjeen mukaan Jumalan lupaukset eivät enää kuulu juutalaisille.
        Markionin kirjoituksissa 160 jKr. Markion pyrki puhdistamaan seurakuntaa "vaarallisista juutalaisista virhekäsityksistä ja vaikutuksista".
        Irenaeus. Hän kirjoitti 180 jKr.: "Juutalaiset hylkäsivät Jumalan Pojan ja ajoivat Hänet pois, kun he tappoivat hänet. Siksi Jumala on ihan oikein hylännyt heidät ja antanut heidän hedelmänsä viinitarhan ulkopuolella oleville."
        Irenaeus kirjoitti vuoden 181 jKr. tienoilla: "Ne, jotka ylpeilevät kuuluvansa Jaakobin huoneeseen ja Israelin kansaan, ovat menettäneet perintöosuutensa Jumalan armoon."
        tätähän ei raamattu tunne..... ajatuksena.
        jätetään osa kirjoittajista nyt pois, mutta kohdistetaan katse -
        Rooman keisari Konstantinus palvoi aurinkojumalaa. Ja tässä on se harhautuskylvön ydin opettaja - jota kumarretaan yleisuskonnossa. Hän muutti meidän raamatullisen lepopäivän Nikean kirkolliskokouksessa 318 pakanallisen piispan johdolla puoltaen sunnuntain, eli auringonpäivän asetuksiin.

Ja nyt voidaan kysyä, pelkäämmekö Herraa - vai pakanauskontojen johtajia.

Helluntaipappi sanoi, että totta puhut, mutta - en aio kääntää laivaa.

Ymmärrän. Mutta pappeus onkin sitä, että Herra rakentaa huoneensa meihin yksityisiin, jotka kumartavat Sapatin Herraa! Ja näin oksastetaan jaloon puuhun, josta Jumala voi karsia - vaikkapa yleisuskontoa tieten kumartavat - joiden kasvatus on pakanallisen perheen rakentamista, hapatteen ylistämistä - korvausopin nimissä.
        Eli näkeekö Herra uskoa - kun Hän palaa - Sapatin Herra - siis!

Sopii miettiä

• Anonyymi

Nehän profetoivat vain itsestään. Että vain heillä on Jumalan lait ja sapattilepo tuleva.

Raamattua sopivasti vääristelemällä he saavat sen näyttämään kuin se olisi vain heille kirjoitettu ja muut ovat laittomuuden palvelijoita.

Eli valheprofettoja.

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla? Millaisia profetioita erityisesti kaipaisit?

• Anonyymi

Ukrainan sodan profetoiminen olisi ollut aivan käytännönkin kannalta hyödyllistä.

Olisi osannut varautua polttoaineden hinnan nousuun sekä kaikkeen muuhun.

Ja tietäisi mihin kaikkeen tämä päättyy.

Siltikin uskon kannalta hyödyllisempää olisi omata Pyhä Henki ja hengen hedelmät kuin höpistä tulevia ja toivoa että ne toteutuvat.

• Anonyymi

Kukaan adventisti ei pysty kertomaan millaisia profetioita heillä on jotka koskevat Israelia.

• Anonyymi

Sinä et pysty niitä itse käsittelemäänkään.

• Anonyymi

. Sana "heprealaiset" tarkoittaakin toiselle puolelle siirtyneitä.

"Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti..."
        "...poika on meille annettu...Ihmeellinen neuvonantaja, -
        Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas."
        Hänen vanhurskauden hallituskautensa ei lopu koskaan.
        valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka."
        Se merkitsee hallitsemista.
        Jumala puhui juuri valtakunnasta. Valtakunnasta Kirjoitukset käyttävät sanoja oikeus ja vanhurskaus. Messias on kuningasten Kuningas ja herrain Herra. Hän perii valtakunnan, koska hän rakastaa vanhurskautta. Lisäksi hän vihaa laittomuutta.
        Kun ajattelemme Jumalaa tai Messias Jeesusta, ajattelemme usein vain rakkautta. Kyllä hän rakastaakin. Raamatun mukaan Jumala on rakkaus. Mutta koska Jumala rakastaa vanhurskautta, hän vihaa syntiä. Hän vihaa kaikkea sitä, mikä ei ole vanhurskasta.
        Seuraava kohta on tärkeä. "...vihasit laittomuutta."
        Toisin sanoen Messias vihaa sitä, mikä on lakia vastaan, laissa väistämättä määritellään, mitä vanhurskaus on.
        ... tässä alkua - mikä koskee Israelia ja ihmistä yleensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et pysty niitä itse käsittelemäänkään.

Kerro lisää Ellenisi profetioita äläkä öyhötä sapattina.

• Anonyymi

Adventistien profetiat katolilaisuudesta, pedonmerkistö ja paavista eivät koske juutalaisia.

• Anonyymi

Jumala on rakkaus on noita harhaoppisten iskulauseita, joilla heidän karmaiseva oppinsa saadaan näyttämään muka inhimilliseltä. Sitä se ei tosiaan ole kun ihminen lain kautta yrittää vanhurskauttaa itsensä. Se on helvetillistä uskonnollisuutta jossa ei ole tilaa rakkaudelle eikä inhmillisyydelle. Siinä on vain kalman haju ja loputon päätön selittely miten asiat muka ovat.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä olet varmaan hyvä esimerkki uskovaisesta !

• Anonyymi
      UUSI

Sellainen kuin Jumala on luonut. Voi syyttää Jumalaa jos ei ole tyytyväinen.

Itse tehty uskonnollisuus taasen on ihmisen tekosia, jossa keksitään kaikenlaisia kieroja juttuja, niinsanottuja viekkaasti sommiteltuja taruja. Raamatusta voi lukea mitä kaikkea vääristelty uskonnollisuus saa aikaan kun pyritään omin avuin olemaan hurskas ja tietävä.

Siksi kannattaisi hyljätä harhaoppiset salatiet ja vaeltaa oikeasti Kristuksen kanssa siinä Hengessä minkä Jumala antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2180
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      2084
    3. Martina oli sarjassaan tänään 32.

Mutta eikö pyöräily ja uinti ole vahvempia hänellä kuin juoksu? Aikaa on vielä harjoitella ennen Frankfurtin kisoja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1829
    4. Sofia oli ainoastaan rahan takia suhteessa Stefanin ja Nikon kanssa.

Järkyttävää miten Sofia on käyttänyt hyväksi näitä molempia miehiä ja rahat loppu niin vain haukkumiset tullut kiitokseksi heille.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1509
    5. Voi kun menisi nyt Stefan katsoo tyttären uutta ponia, viettäisi aikaa hänen kanssa.

Aika parantaa kaiken ja meillä kaikilla on elämässä vastoinkäymisiä ja yli kyllä pääsee ainakin ajan kanssa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1407
    6. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      562
      1194
    7. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      50
      1011
    8. Uskomatonta miten "kassatyttö Sannasta" tuli hetkessä kuoleman kauppias.

Demarit on kautta historian olleet "takinkääntäjien"mestariluokkaa kokoomuksen hihassa kiinni. Sannan arviointikyky petti täysin Naton suhteen, Brysse
      Maailman menoa
      350
      945
    9. Onpas Martina valinnut sopivan laulun

Storyssa kun Isben poni tulee, " älä vie lapsuuttani pois." Äiti se lähtee mieluummin panopuuksi hotelliin, kuin viettäisi senkin ajan lastensa kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      945
    Aihe