En ole ottanut yhtäkään koronarokotetta

Anonyymi

vaan koetan selvitä oman vastustuskyvyn turvin + mm. ravintotekijät.

22

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minäkään. Meidän työpaikallakin (42 henkilöä) vain 12 oli ottanut vähintään yhden rokotteen ja vain kahdella on ollut kovempioireinen tauti, joka meni kotihoidolla, niin kuin flunssassakin. Heistä toinen oli kertaalleen rokotettu ja toinen kahdesti. Sairaalahoitoa tai tk-käyntejä tasan nolla koronaoireiden vuoksi. Noin kolmasosalla on ollut selkeitä, mutta lieviä oireita ja kaikki loput on sairastanut jooko oireettomana tai ei ole saanut tartuntaa ollenkaan. Kuukausipalaverissa tuli loppuvaiheessa korona aiheeksi ja suurinta ihmettelyä saikin osakseen valtava mediamyllytys, pelkojen lietsonta, taudin vääristely, rokotteiden tehon liioittelu yms.

• Anonyymi

Hopeavesi ja valkosipuli auttaa,kuulemma myös anaaliseksi .

• Anonyymi

En ole minäkään ottanut.
      En myöskään ole käyttänyt kasvomaskia, käsidesiä sun muuta hölynpölyä.
      Eikä nenääni ole tongittu millään tikulla.
      Olen terve, mitä nyt vähän siitepölyallergiaa.
      Minä en Vappaamuurarien komenteluihin alennu.

• Anonyymi

Minä juon joka päivä Putinin spermaa joten en tarvitse rokotuksia.

• Anonyymi

Noin voi oikeasti sanoa itse Putinkin.

• Anonyymi

Kaksi ekaa kuului ottaa, kun ei vielä parempaa tietoa, ja delta jne. olis vaarallisia. Sen jälkeen ei ole ollut tarpeen, eikä täsmälääkettä ole Suomeen tilattu, eikä käytetty jälkiehkäisyäkään, johon on myös lääke.
      On myös luonnollinen rokote, jota kutienkaan ei ensisijassa vedellä myrkkypiikin tilalle, jos niitä on ennenkin ottanut.
      Oireet oli selvästi esillä puoli vuotta toisen myrkkypiikin jälkeen, ja tuskin on loput katoamassa vuosiin.
      Tiesin, että ei olisi pitänyt ottaa niitä rokotteita, mutta se on jälkitietoa. Sen lisäksi, ollut kevyt delta jo ennen ekaa rokotusta ja kevyt omikron toisen rokotteen jälkeen, eli en kuulu riskiryhmään, enkä tarvii koronarokotteita.

Nyt sit on influenssa muodissa, ja olen sen sairastanut usemman elämäni aikana, kukin kaltaisensa, ja aika rajuakin ollut, mutta mun terveys on ne aina kestänyt.

Katsoo sitten vanhempana, miten rankkaa niiden sairastaminen on, mutta korona on lähes olematon sairaus influenssaan verrattuna, jos ei ole riskiryhmää, josta ei ole viitsitty tehdä testejä kullekin, että tietää, ottaako koronarokote vai ei.

• Anonyymi

Minäkään en ottanut, yhtään flunssaa ei ole ollut 4 vuoteen. Rokotteilla saa immuunin sekaisin. Olen kerran ottanut sen flunssa piikin ja 2-3 vuotta oli immuunit poissa ja olin kaikenaikaa sairaana. No sitemmin myös törmäsin lääketieteen ammattilaiseen joka valaisi myös aihetta riittävästi. Kiitos hänelle ja perheelleen, sillä palstan suomitrollit uhittelivat aiheella. Tuskin oli putinilasta, ei kai hänen tarvi meidän rokotteista huolehtia. Paitsi tietty niinistö on käynyt yllättävän usein sielä "neuvottelemassa tai pyytämässä neuvoja ".

• Anonyymi

Miksi te luulette että teidän rokotteiden ottaminen tai ottamata jättäminen jotenkin kiinnostaa muita? Ihnan yks lysti mitä elämällänne teette.

• Anonyymi

Sinua taas kiinnosti sen verran, että kommentoit...minä tapaan hypätä yli sellaisten aloitusten , jotka eivät kiinnosta...kukin tawallaan :).

• Anonyymi

Se on ollut pitkään tiedossa, että rokotteen teho laskee muutamassa kuukaudessa. Kuka lähtee siihen rulettiin, että koko elinajan ottaa vuosittain rokotteen muutaman kuukauden välein. On parempi yrittää välttää tartunta toisin keinoin, eikä pumpata itseensä jatkuvasti rokotteita.

• Anonyymi

Eikös ne jokaisen terveystiedot pitänyt olla omia ja salaisia? Miksi jatkuvasti tyrkytät omiasi, päivästä päivään samalla aloituksella.

Ei mullakasn ole ollut flunssia ainakaan 10 vuoteen eikä koronaa vaikka olen 3 rokotetta ottanut.

En kuitenkaan ole niin tyhmä että revittelisin joka päivä somessa miten erinomainen ihminen olen.

• Anonyymi

Ai että "päivästä päivään" , mars geriatrille nyt pappara!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että "päivästä päivään" , mars geriatrille nyt pappara!

Joka päivähän tuo sama aloitus on, en ota rokotusta vaan luotan immuniteettiin.
        Aloittaja ei hae entistä keskustelua vaan joka päivä tekee uuden aloituksen.
        En ole pappa vaan mummu.

• Anonyymi

Onnea yrityksillenne, toivotaan että kaikki menee hyvin.

Tällä hetkellä kuolleisuus koronasta johtuen on suurimmillaan.

Good luck!

• Anonyymi

Minä en käytä jäänaskaleita pilkkireissuilla koska hukkuneita pilkkijöitä on niin vähän verrattuna kokonaispilkkijämäärään että riski hukkumisesta on niin mitätön.

Juon lisäksi kevytmaitoa ja Light Colaa, niiden ansiosta en uppoa veteen vaan kellun sen pinnalla.

• Anonyymi

Jaksat tätä joka päivä muistuttaa. Normaalit, järkevät ihmiset ottavat koronarokotteita.

• Anonyymi

Ihan sama, ehkä rokotekattavuus on ollut huono sinun takiasi. Itse olen ottanut kolme ja en ole sairastanut koronaa Ehkä olet aiheuttanut lähimmäistesi tartunnan?

• Anonyymi

Miksi aloittajan kaltaiset kuitenkin tarvitsevat lääkäreitä ja terveyskeskuksia vaikka heidän mukaansa vain rokotetut sairastuvat?
      Juuri tänään luin: rokote/maskivastainen terveyskeskuksen odotushuoneesta kiukuttelee maskista, ei suostu laittamaan..
      Miten nää terveet vitamiinin ja lisäravinteiden syöjät yleensä tarvitsee lääkäriä vaikka kilpaa kuvailevat miten rokotetut sairastelee sitä ja tätä?
      ( Luulis lääkärin vähän miettivän potilaan psyykeä jos nuori nainen kiukuttelee maskista)

• Anonyymi

Oho, luovuin maskista vasta viikko sitten, oli koko talven.

• Anonyymi

Ravintotekijöistä ei ole mitään apua virusten torjunnassa. :D:D Tänä vuonna kuollut enemmän koronaan kuin kahtena edellisenä yhteensä.

• Anonyymi

Omapahan on arkkusi.

• Anonyymi

Sitä omaa pissaa suosittelevat marjo urbanski ja kalevi korento nauttimaan rokotuksia pelkääviä. Pelkääjillähän on myös psyykkisiä tuntemuksia rokotettujen lähellä joten noilla havupuujuomilla, nac-tuotteella, urealla oireet paranevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Susanna Laine Puoli seiskassa: "Kuinka outoo..." - Anniina Valtoselta suloinen viesti

Herttaista meininkiä Susanna ja Anniina! Kunnon naisenergiaa ja toisen tsemppaamista! Susanna Laine on juontaja ja näyttelijä, joka juonsi Puoli seit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      2927
    2. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      141
      2926
    3. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      545
      1887
    4. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      96
      1746
    5. Karmeita juttuja tapahtuu

Pyöräilijä kuoli törmättyään betoni­porsaaseen alikulku­tunnelissa Kankaanpäässä – Tunneli oli pimeä, koska edellis­yönä oli alkanut ”kesä­sammutus”.
      Kankaanpää
      65
      1272
    6. Taidat mies olla sellainen

että minne menetkin,saat naiset ihastumaan itseesi.....vähän luulen,että useampi nainen on jäänyt kiinni sinuun....olet lempeä ja itsevarma,hymyilet j
      Ikävä
      66
      1228
    7. Rantis vähän pyöristynyt?

Nikosta nyt tänään julkaistut kuvat näyttävät hänen olevan varsin hyvävointisen näköinen. Syyttäjähän ei vaadi hänelle lisää vankeutta tästä toisen s
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1123
    8. Miksi syntymättömien lasten oikeutta elämään puolustavat saamme kurat niskaamme?

😏 Eikö yhteiskunnan tule puolustaa sen heikoimpia ja seuraavaa sukupolvea joka tilanteessa?
      Luterilaisuus
      511
      983
    9. 188 - 8 oli Natoäänestyksen tulos eduskunnassa

Nytkö sitten pulinat pois, kun on kansan(edustajat) puhuneet. Poissa oli 3 kansanedustajaa.
      Maailman menoa
      429
      943
    10. Älä luovuta vielä

jos vaan tykkäät. Otan yhteyttä jossain vaiheessa (mieheen), jos tää ei muuten onnistu.
      Ikävä
      51
      805
    Aihe