paras uutinen

Anonyymi

32

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On siis vapaa toimitttaja :))))

    • Anonyymi

      Nyt nousi ohjelman viihdearvo Soinin myötä, letkauksia odotellessa. Voi taas harkita katsomista, kun kokoonpano uudistuu, aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Timo Soini on, ystävääni lainatakseni, “hyvän apostoliksi itseään julistava pimeyden ruhtinas”, Abdulkarim kirjoittaa.

      Nätisti sanottu, toivottavasti tätä neitoa ei kukaan loukkaa yhtä pahasti!

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo petturi-Soinia kuvaa hyvin. Mutta ihan eri syystä. Soini petti isänmaalliset perustamalla siniset uuvatit.


    • Anonyymi

      Tuo turhake saikin poistua tuosta ja kaikista muistakin ohjelmista!

      • Anonyymi

        Suomalaisille riitti tuon akan ainainen Suomalaisten rasisteiksi haukkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisille riitti tuon akan ainainen Suomalaisten rasisteiksi haukkuminen.

        oikea loppusijoituspaikka tuolle turhakkeelle on Somalia,siellä vastaavanlaisia pellejä.


    • Anonyymi

      Toimittaja Maryan Abdulkarim jättää suositun keskusteluohjelman suomalaisen Soinin takia.

      • Anonyymi

        katsojaluvut nousevat kun päästään tuosta kiintiöhimmeästä.


      • Anonyymi

        Ei varmaan tuollaisen ulostulon jälkeen enään kehtaakkaan asua Suomessa. Vielä vähemmän , kukaan haluaa ottaa tuota ryhmäänsä.


    • Anonyymi

      Tämän vuoden paras uutinen tähän mennessä!

    • Anonyymi

      Nyt voikin taas katsoa tuota ohjemaa, viimeksi olen kattonut kun Ritva Santavuori oli siinä mukana.

      • Anonyymi

        Niimpä Ritva olikin tolkun Suomalainen nainen.


      • Anonyymi

        Ritva Santavuori oli henkilö ,jota olen usein muistellut .


      • Anonyymi

        Silloin mullakin loppui.


    • Anonyymi

      Kuinkas nuo "suvaitsevat" voivat olla noin suvaitsemattomia?

      Kuvitelkaas tilanne, jossa Soini olisi sanonut, ettei tule ohjelmaan koska siellä on suvaitsematon nainen.

    • Anonyymi

      Soini ei ole kenenkään tilalle parannus ohjelmaan. Vastenmielisin poliitikko mitä suomesta löytyy.

      • Anonyymi

        Soinissa on virtaa .....lähtee rotat laivasta , kun Timolle tulee "jytky"


    • Anonyymi

      Abdulkarim on valmistunut leipuri-kondiittoriksi vuonna 2004. Tämän jälkeen hän on opiskellut (ei kai valmistunut sentään?) sosionomiksi ja työskennellyt Kelan asiakaspalvelijana ja Väestöliiton monikulttuurisuusasiantuntijana.

      Niin, että tälläinen "asiantuntija"!

      • Anonyymi

        Maryam on häpeäksi feminismille.


    • Anonyymi

      "JÄLKIVIISAAT on ollut Abdulkarimin mielestä paikka, jossa hän saanut keskustella yhteiskunnallisista asioista omana itsenään. Hän kokee, että esiintyminen samassa ohjelmassa Soinin kanssa olisi hänen arvojensa vastaista."

      Suomennos: maryamin mielestä jälkiviisaat on ollut paikka jossa hän on saanut hokea papukaijana samanmielisten hattarapäiden kanssa ulkoa opeteltuja woke- ajatuksia. Hän kokee että joutuminen vastakkain erimielisen kanssa voisi paljastaa ettei hän ole koskaan ajatellut yhtään omaa ajatusta.

    • Anonyymi

      Kuinka ulkomailta tullut määrää missä ohjelmassa Suomalainen saa olla, tuostahan voi sanoa että se on juuri sitä.

      • Anonyymi

        Banaanivaltiossa olevat juuret aiheuttavat banaanivaltiomaisen käyttäytymisen. Eihän Afrikasta ole koskaan oikeita ihmisiä tänne tullut.


    • Anonyymi

      Toisaalta kyllähän suomalainenkin voi olla somalian telkkarissa yhteiskunnallisten asioiden kriitikkona ja kommentaattorina. Vuoroin vieraissa käydään!

    • Anonyymi

      Missä tuo "toimittaja" on pätevöitynyt toimittajaksi?
      "Koulutus ja ura
      Abdulkarim on valmistunut leipuri-kondiittoriksi vuonna 2004. Tämän jälkeen hän on opiskellut sosionomiksi ja työskennellyt Kelan asiakaspalvelijana ja Väestöliiton monikulttuurisuusasiantuntijana. Hän on opiskellut sosiologiaa Helsingin yliopistossa."
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Maryan_Abdulkarim

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe