paras uutinen

Anonyymi

32

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On siis vapaa toimitttaja :))))

    • Anonyymi

      Nyt nousi ohjelman viihdearvo Soinin myötä, letkauksia odotellessa. Voi taas harkita katsomista, kun kokoonpano uudistuu, aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Timo Soini on, ystävääni lainatakseni, “hyvän apostoliksi itseään julistava pimeyden ruhtinas”, Abdulkarim kirjoittaa.

      Nätisti sanottu, toivottavasti tätä neitoa ei kukaan loukkaa yhtä pahasti!

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo petturi-Soinia kuvaa hyvin. Mutta ihan eri syystä. Soini petti isänmaalliset perustamalla siniset uuvatit.


    • Anonyymi

      Tuo turhake saikin poistua tuosta ja kaikista muistakin ohjelmista!

      • Anonyymi

        Suomalaisille riitti tuon akan ainainen Suomalaisten rasisteiksi haukkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisille riitti tuon akan ainainen Suomalaisten rasisteiksi haukkuminen.

        oikea loppusijoituspaikka tuolle turhakkeelle on Somalia,siellä vastaavanlaisia pellejä.


    • Anonyymi

      Toimittaja Maryan Abdulkarim jättää suositun keskusteluohjelman suomalaisen Soinin takia.

      • Anonyymi

        katsojaluvut nousevat kun päästään tuosta kiintiöhimmeästä.


      • Anonyymi

        Ei varmaan tuollaisen ulostulon jälkeen enään kehtaakkaan asua Suomessa. Vielä vähemmän , kukaan haluaa ottaa tuota ryhmäänsä.


    • Anonyymi

      Tämän vuoden paras uutinen tähän mennessä!

    • Anonyymi

      Nyt voikin taas katsoa tuota ohjemaa, viimeksi olen kattonut kun Ritva Santavuori oli siinä mukana.

      • Anonyymi

        Niimpä Ritva olikin tolkun Suomalainen nainen.


      • Anonyymi

        Ritva Santavuori oli henkilö ,jota olen usein muistellut .


      • Anonyymi

        Silloin mullakin loppui.


    • Anonyymi

      Kuinkas nuo "suvaitsevat" voivat olla noin suvaitsemattomia?

      Kuvitelkaas tilanne, jossa Soini olisi sanonut, ettei tule ohjelmaan koska siellä on suvaitsematon nainen.

    • Anonyymi

      Soini ei ole kenenkään tilalle parannus ohjelmaan. Vastenmielisin poliitikko mitä suomesta löytyy.

      • Anonyymi

        Soinissa on virtaa .....lähtee rotat laivasta , kun Timolle tulee "jytky"


    • Anonyymi

      Abdulkarim on valmistunut leipuri-kondiittoriksi vuonna 2004. Tämän jälkeen hän on opiskellut (ei kai valmistunut sentään?) sosionomiksi ja työskennellyt Kelan asiakaspalvelijana ja Väestöliiton monikulttuurisuusasiantuntijana.

      Niin, että tälläinen "asiantuntija"!

      • Anonyymi

        Maryam on häpeäksi feminismille.


    • Anonyymi

      "JÄLKIVIISAAT on ollut Abdulkarimin mielestä paikka, jossa hän saanut keskustella yhteiskunnallisista asioista omana itsenään. Hän kokee, että esiintyminen samassa ohjelmassa Soinin kanssa olisi hänen arvojensa vastaista."

      Suomennos: maryamin mielestä jälkiviisaat on ollut paikka jossa hän on saanut hokea papukaijana samanmielisten hattarapäiden kanssa ulkoa opeteltuja woke- ajatuksia. Hän kokee että joutuminen vastakkain erimielisen kanssa voisi paljastaa ettei hän ole koskaan ajatellut yhtään omaa ajatusta.

    • Anonyymi

      Kuinka ulkomailta tullut määrää missä ohjelmassa Suomalainen saa olla, tuostahan voi sanoa että se on juuri sitä.

      • Anonyymi

        Banaanivaltiossa olevat juuret aiheuttavat banaanivaltiomaisen käyttäytymisen. Eihän Afrikasta ole koskaan oikeita ihmisiä tänne tullut.


    • Anonyymi

      Toisaalta kyllähän suomalainenkin voi olla somalian telkkarissa yhteiskunnallisten asioiden kriitikkona ja kommentaattorina. Vuoroin vieraissa käydään!

    • Anonyymi

      Missä tuo "toimittaja" on pätevöitynyt toimittajaksi?
      "Koulutus ja ura
      Abdulkarim on valmistunut leipuri-kondiittoriksi vuonna 2004. Tämän jälkeen hän on opiskellut sosionomiksi ja työskennellyt Kelan asiakaspalvelijana ja Väestöliiton monikulttuurisuusasiantuntijana. Hän on opiskellut sosiologiaa Helsingin yliopistossa."
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Maryan_Abdulkarim

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe