paras uutinen

Anonyymi

32

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On siis vapaa toimitttaja :))))

    • Anonyymi

      Nyt nousi ohjelman viihdearvo Soinin myötä, letkauksia odotellessa. Voi taas harkita katsomista, kun kokoonpano uudistuu, aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Timo Soini on, ystävääni lainatakseni, “hyvän apostoliksi itseään julistava pimeyden ruhtinas”, Abdulkarim kirjoittaa.

      Nätisti sanottu, toivottavasti tätä neitoa ei kukaan loukkaa yhtä pahasti!

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo petturi-Soinia kuvaa hyvin. Mutta ihan eri syystä. Soini petti isänmaalliset perustamalla siniset uuvatit.


    • Anonyymi

      Tuo turhake saikin poistua tuosta ja kaikista muistakin ohjelmista!

      • Anonyymi

        Suomalaisille riitti tuon akan ainainen Suomalaisten rasisteiksi haukkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisille riitti tuon akan ainainen Suomalaisten rasisteiksi haukkuminen.

        oikea loppusijoituspaikka tuolle turhakkeelle on Somalia,siellä vastaavanlaisia pellejä.


    • Anonyymi

      Toimittaja Maryan Abdulkarim jättää suositun keskusteluohjelman suomalaisen Soinin takia.

      • Anonyymi

        katsojaluvut nousevat kun päästään tuosta kiintiöhimmeästä.


      • Anonyymi

        Ei varmaan tuollaisen ulostulon jälkeen enään kehtaakkaan asua Suomessa. Vielä vähemmän , kukaan haluaa ottaa tuota ryhmäänsä.


    • Anonyymi

      Tämän vuoden paras uutinen tähän mennessä!

    • Anonyymi

      Nyt voikin taas katsoa tuota ohjemaa, viimeksi olen kattonut kun Ritva Santavuori oli siinä mukana.

      • Anonyymi

        Niimpä Ritva olikin tolkun Suomalainen nainen.


      • Anonyymi

        Ritva Santavuori oli henkilö ,jota olen usein muistellut .


      • Anonyymi

        Silloin mullakin loppui.


    • Anonyymi

      Kuinkas nuo "suvaitsevat" voivat olla noin suvaitsemattomia?

      Kuvitelkaas tilanne, jossa Soini olisi sanonut, ettei tule ohjelmaan koska siellä on suvaitsematon nainen.

    • Anonyymi

      Soini ei ole kenenkään tilalle parannus ohjelmaan. Vastenmielisin poliitikko mitä suomesta löytyy.

      • Anonyymi

        Soinissa on virtaa .....lähtee rotat laivasta , kun Timolle tulee "jytky"


    • Anonyymi

      Abdulkarim on valmistunut leipuri-kondiittoriksi vuonna 2004. Tämän jälkeen hän on opiskellut (ei kai valmistunut sentään?) sosionomiksi ja työskennellyt Kelan asiakaspalvelijana ja Väestöliiton monikulttuurisuusasiantuntijana.

      Niin, että tälläinen "asiantuntija"!

      • Anonyymi

        Maryam on häpeäksi feminismille.


    • Anonyymi

      "JÄLKIVIISAAT on ollut Abdulkarimin mielestä paikka, jossa hän saanut keskustella yhteiskunnallisista asioista omana itsenään. Hän kokee, että esiintyminen samassa ohjelmassa Soinin kanssa olisi hänen arvojensa vastaista."

      Suomennos: maryamin mielestä jälkiviisaat on ollut paikka jossa hän on saanut hokea papukaijana samanmielisten hattarapäiden kanssa ulkoa opeteltuja woke- ajatuksia. Hän kokee että joutuminen vastakkain erimielisen kanssa voisi paljastaa ettei hän ole koskaan ajatellut yhtään omaa ajatusta.

    • Anonyymi

      Kuinka ulkomailta tullut määrää missä ohjelmassa Suomalainen saa olla, tuostahan voi sanoa että se on juuri sitä.

      • Anonyymi

        Banaanivaltiossa olevat juuret aiheuttavat banaanivaltiomaisen käyttäytymisen. Eihän Afrikasta ole koskaan oikeita ihmisiä tänne tullut.


    • Anonyymi

      Toisaalta kyllähän suomalainenkin voi olla somalian telkkarissa yhteiskunnallisten asioiden kriitikkona ja kommentaattorina. Vuoroin vieraissa käydään!

    • Anonyymi

      Missä tuo "toimittaja" on pätevöitynyt toimittajaksi?
      "Koulutus ja ura
      Abdulkarim on valmistunut leipuri-kondiittoriksi vuonna 2004. Tämän jälkeen hän on opiskellut sosionomiksi ja työskennellyt Kelan asiakaspalvelijana ja Väestöliiton monikulttuurisuusasiantuntijana. Hän on opiskellut sosiologiaa Helsingin yliopistossa."
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Maryan_Abdulkarim

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe