Tatuoinnit yms.

Anonyymi

Moi.

Onko mahdollista liittyä Myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkkoon jos on paljon tatuointeja?

Entäs parta, haittaako se? Johtuen kasvoistani pidän sitä välttämättömänä.

7

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei haittaa erityisemmin, koska me mormonithan käytämme jatkuvasti ihokkaita. Tosin nykyinen malli ei peitä käsivarsia, joten kannattaa pyytää kirkolta vanhempi malli tai varmistaa muuten, että käsivarsien tatuoinnit eivät näy, koska tatuoinnit ovat perkeleestä. Mutta jokaisella on oikeus tehdä parannus ja tatuointien poisto voi olla hankalaa. Siksi peittäminenkin hyväksytään. Ihokkaissa itsessään on Joseph Smithin hyväksymät jumalalliset merkit.
      http://www.mormonismi.net/temppeli/ihokas.shtml

• Anonyymi

Noh, minulla on tatuointeja myös kädenselässä ja kasvoissa. Ei kai voi olla niin että ne estävät kirkkoon pääsyn jos olen muuttunut ihmisenä ja kadun entistä elämääni ja haluaisin palvella kristusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, minulla on tatuointeja myös kädenselässä ja kasvoissa. Ei kai voi olla niin että ne estävät kirkkoon pääsyn jos olen muuttunut ihmisenä ja kadun entistä elämääni ja haluaisin palvella kristusta?

Eivät ole. Peitä ne mitkä pystyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mormonikirkko ole kristillinen kirkko, joten siellä et voi palvella Kristusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mormonikirkko ole kristillinen kirkko, joten siellä et voi palvella Kristusta.

Mormonit påitävät Jeesusta korkeampana persoonana kuin itse Jumalaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Rivijäsenillä (piispat mukaanlukien) parta ei ole ongelma. Vaarnanjohtajille ja heitä ylemmille johtajille ei partaa sallita,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe