Siellä etelässä missä Itämeri on edessänne? Kuvitteletteko, että Venäjä sallii USA, n laivaston aluksia sinne Pietarin läheisyyteen parveilemaan? Onnea teille sinne.
Suomen hallitus tekee valtavan virheen nyt, onneksi kansa ei ole tästä vastuussa koska siltä ei kysytty mitään vaikka Niinistö ja Marin väittävätkin jäsenyydellä olevan kansan tuki.
Mitä Natohypettäjät meinaatte?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Halusi tai ei,kun Suomi on Natossa ,jenkkiveneillä on oikeus tulla Suomen aluevesille milloin haluavat ja aivan Venäjän rajan tuntumaan,Saimaan kanavaa pitkin eivät pääse mutta muuten kyllä. Jos se ei Venäjälle käy ,muuta ei ole edessä kuin ww3,ei enempää eikä vähempää ja Länsi voittaa sen mittelön,siitä lähdetään.
- Anonyymi
Länsi voittaa minkä mittelön? Haluatko suursodan tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi voittaa minkä mittelön? Haluatko suursodan tänne?
Hullua liittyä Suomen natoon joka on Venäjän naapurina, olemme 70 v olleet hyvinä naapureina mutta kohta emme.
Mitä USA sanoisi jos Venäjä toisi joukkoja Meksikon ja USA, n rajalle? - Anonyymi
Kansainvälisellä väylällä saa seilata kuka tahansa. Yhtäläiseen Suomen aluevesillä saavat seilata kaikki, joilla on siihen lupa. Nämä asiat määrittelee kv. merioikeus. Ei liity Natoon mitenkään.
- Anonyymi
Mitä sinä horiset?
Jokaisella maalla on ollut omat aluevesirajansa aina,,oli sitten naton jäsen tai ei. Väliin jää kansainvälinen merialue jossa saa kuka vain kulkea laivoilla. Luuletko, että USAn laivasto alkaa pörräämään jossain pietarin edustalla jos Suomi olisi NATOn jäsen? - Anonyymi
Mitä hölmöjä höpiset. Suurin osa Itämeren rannikkovaltioista kuuluu jo Natoon. Tanska, Saksa, Puola, Viro, Latvia ja Liettua ovat Itämeren rannalla ja Natossa, joten parin Nato-maan lisäys ei muuttaisi juuri mitään.
- Anonyymi
Hölmö kommentti. Naton alukset partioivat säännöllisesti Itämerellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837